Anbefalte innlegg

har alvorlig mange skiltplater. KJØP! (2 kasser.....)

 

Om noen andre lokallag ønsker å kjøpe av oss noen så går sikkert det bra, for jeg er i manko på plass i "garasjen/boden" og ønsker helst mesteparten vekk derifra.

 

Prisen er standard 50,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke til gamle typen skilt? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, kun de 2 nyeste typene.

 

Gamle typen virker umulig å få tak i. Men tror kanskje det lar seg gjøre om du ringer det selskapet som laga de i sin tid... ett eller anna trading...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nye typen plastskilt eller nye typen metallskilt?? har metallskilt på min å trenger skiltplater =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du til slike skilt? Betaler frakt + litt for bryderiet. :)

 

IMGP6604.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har skilt med flagg xD men er lignende den typen der ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, kun de 2 nyeste typene.

 

Gamle typen virker umulig å få tak i. Men tror kanskje det lar seg gjøre om du ringer det selskapet som laga de i sin tid... ett eller anna trading...

 

Sannsynligvis Tele Trading.

http://www.tele-trading.no/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du til slike skilt? Betaler frakt + litt for bryderiet. :)

 

IMGP6604.jpg

 

Samme størrelse på disse som på aluskilt med flagg. Han sier han har til de to siste typene, så da passer dette skiltet også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helge ! De eskene du har med skiltplater br du få sendt/levert til et lokallag som har mange medlemmer så snart som mulig, GRATIS ! Styret betaler sikkert portoen, hvis du sender regning. Det er jo egentlig "meningsløst" at flere spor etter skiltplater bl a her på nettet, og så har du noen du vil bli kvitt ! I tillegg vil du ha kr 50,- pr stk ? Hvorfor det ? Har du ikke fått dem av styret ut betaling ? Det er mulig jeg tar feil, men hvis du ikke er lokallagsansvarlig (lenger), bør du få overlevert dem til andre som trenger det uten å ta betalt for det bortsett fra en eventuell forsendelses-porto. Klubbens medlemmer kan jo også frakte pakker over visse distanser, har jeg observert, fordi det er mange som kjorer enkelte distanser (allikevel). Egentlig vennlig hilsen ....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helge ! De eskene du har med skiltplater br du få sendt/levert til et lokallag som har mange medlemmer så snart som mulig, GRATIS ! Styret betaler sikkert portoen, hvis du sender regning. Det er jo egentlig "meningsløst" at flere spor etter skiltplater bl a her på nettet, og så har du noen du vil bli kvitt ! I tillegg vil du ha kr 50,- pr stk ? Hvorfor det ? Har du ikke fått dem av styret ut betaling ? Det er mulig jeg tar feil, men hvis du ikke er lokallagsansvarlig (lenger), bør du få overlevert dem til andre som trenger det uten å ta betalt for det bortsett fra en eventuell forsendelses-porto. Klubbens medlemmer kan jo også frakte pakker over visse distanser, har jeg observert, fordi det er mange som kjorer enkelte distanser (allikevel). Egentlig vennlig hilsen ....

 

Det er etter at denne trådens start levert skiltplater til andre lokallag, deriblant Ålesund lokallag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo det vi gjør ved hjelp av denne tråden John.......

 

Og salget av platene går til inntekt for Lokallaget

 

Men du er vel enda overbevist om at noen av oss driver litt lysky virksomhet :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor endte vi med tanke på mitt forrige innlegg? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, Helge !

Det er bare det at jeg mener vi skal følge md hva medlemmer trenger uansett bosted og forsøke å hjelpe til med hva som trengs. Hvis noen (f eks du) har skiftet "stilling" og derved har noen klubb-rekvisitter til overs, er det jo bare fornuftig å få sendt disse rekvisittene (i dette tilfallet skiltplater) der det er behov for dem. Dersom du fortsatt har et eller annet verv, så ivaretar du jo t det best ved å beholde den beholsdningen du mener er nødvendig lokalt. Det var meningen min. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor endte vi med tanke på mitt forrige innlegg? :)

 

Hehe

 

Jeg har vært ute å reist. Så jeg skal sortere skiltplatene og finne ut hva som er hva :) Kommer plutselig tilbake

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har liggende som jeg kan sende oppover evt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar et sett til plastskilt om du har. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har liggende som jeg kan sende oppover evt!

 

Det hadde vært flott (om dette passer skiltet som er avbildet)! :)

 

Kan sendes til

Anders Nedland Røneid

Stytti 1

6863 Leikanger

 

Om du sender en PM med kontonummer skal jeg få overført penger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lar Helge gjøre sitt her først så kan han evt gi meg en tilbakemelding dersom han foretrekker at jeg gjør det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare send du Finn. Like greit at folk får plater så fort som mulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært flott (om dette passer skiltet som er avbildet)! :)

 

Kan sendes til

Anders Nedland Røneid

Stytti 1

6863 Leikanger

 

Om du sender en PM med kontonummer skal jeg få overført penger!

 

Da skal jeg få sendt avgårde asap!

 

Tar et sett til plastskilt om du har. ;)

 

Jeg har liggende til begge typer skilt. Hva er adressen din?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg få sendt avgårde asap!

Flott! :)

Jeg trenger bare en plate forresten (knakk et feste)..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stian Olsen

stubben 9

3925 Porsgrunn

 

Dette er til lokallaget så hvis mulig ønsker jeg 10 sett med plater (20stk til plastskilt)

Hvis du/dere har klistremerker også så hadde det hvert MEGET bra :)

 

Send meg kontonummer på pm samt totalpris med frakt så skal jeg få satt inn penger så fort som mulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig hjemme igjen.

 

dere som skal ha skiltplater setter inn penger på konto 9722 35 06287 (Nordmøre Lokallag)

 

50,- pr stykk

25,- for porto pr. pakke.

(2 skiltplater inklusive forsendelse blir da 125,-)

 

Merk bet med Navn og adresse.

 

Send en PM når du/dere har bet og si om dere skal ha til plast eller de nyeste metall skilta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.