Hydrolift F-23 Mercruiser 5.7 V8 300hk

Anbefalte innlegg

Vurdere nå salg av båten min. Har lagt ned sinnsykt mye tid i denne båten, så vurdere kun å selge for rett pris. Utrolig morsom båt, som funker til alt. Er to soveplasser i den så det funker faktisk å sove der, men er litt trangt..

Båten er utstyrt med Mercruiser MAG350 (V8 5.7 300hk) utrolig festlig motor i denne båten på 950 kg. Fortia så står det en for stor propell på båten, men da jeg la den ut gjorde den 57 knop på gpsen. Med en litt mindre propell og litt annen vridning, skal den fint klare 65 knop.

 

bat1.jpg

bat2.jpg

bat3.jpg

bat4.jpg

bat5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger du ut båt til salgs nå?? :P Vent til våren a, vi skal ha oss en slik tenkte vi :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger du ut båt til salgs nå?? :P Vent til våren a, vi skal ha oss en slik tenkte vi :)

 

Som kjøper burde du jo definitivt være i markedet NÅ - ikke til våren... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som kjøper burde du jo definitivt være i markedet NÅ - ikke til våren... ;)

 

Må få solgt den vi har først :P Så da sitter jeg med skjegget uansett..heh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper den!

 

Brukte båten selv sesongen 2011, jeg ombestemte meg da våren 2011 nærma seg å salget ble lagt på is.

 

Våren 2011 ble alle skroggjennomføringer under vannlinja, med slanger og klemmer, byttet ut. Videre ble også alle profil-reimer på motoren bytta, ny BOSS radio/cd/aux/mp3/usb/Ipod (ennå ikke tatt i bruk, var gjort en koblingsfeil så fikk enda en ny i oktober) og 2 nye BOSS høyttalere. I tillegg ble helt ny "Rules" lensepumpe og nytt batteri monter i august 2011.

 

Hovedservice og vinterkonservering ble utført hos autorisert MerCruiser verksted November 2011. Kvittering på 13-14.000 medfølger for service og konservering på drev og motor.

 

Båten står fortsatt på innendørslager, men lufter allerede nå salget her.

 

Den leveres ferdig med stoff, polert, montert drev og klar for sjøsetting med Brenderup Basic 2000 henger (regga november 2009) for kr 225.000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan bytte litt Alex.. Om jeg polerer den opp så tar jeg kun båten som betaling..

 

Deal?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan bytte litt Alex.. Om jeg polerer den opp så tar jeg kun båten som betaling..

 

Deal?

 

Tjaaa det må jeg tenke litt på: klø :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.