Bulke uten å legge igjen lapp.....

Anbefalte innlegg

Hadde besøk av Pero,Helge og Børge ikveld. Alle 3 VACN medlemma såklart....... Børge og Pero skulle dra hjem cirka halv tolv ikveld. Børge ringte me like etter han hadde kommet ut døra. Joda,han var blitt pårygget av bilen som stod ved siden av. Var ikke ut selv å så på skaden men var visst litt ifølge Børge. Greit nok det var bare en gammel Golf I men allikevel......ved siden av bilen til Børge stod nemlig en S6 SMS Revo-S...... : faint : Stakkars den som hadde rygget på den bilen : eek : . Forbanna irriterende at folk ikke klarer å legge igjen en liten beskjed på bilen de rygger på. Har akkurat skrevet en etterlysning som jeg skal henge opp i hver oppgang i borettslaget her,håper det melder seg en ærlig sjel. Skrev som et ps nederst på arket at å stikke av fra en slik hendelse er straffbart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Surt ja! : mad :

Bilen som var borti,var en opel corsa,ganske ny, rød av farve og mest sannsynlig hvit på venstre side av frontfanger....

Tror personen merket han/hun var borti golfen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bulka gamlebilen min.... ? : bråk :: bråk : Sånne skulle vært hengt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

En kompis fikk bilen bulket i siden, Dette skjedde på en parkeringsplass utenfor et senter. men de lå en lapp under viskerbladet, der sto det noe sånt som: som du ser er bilen din bulket og ja det var meg, nå står jeg å skriver sånn at folk tror jeg er en ærlig sjel å gjør opp for meg, men der tar dem feil ha en trivlig dag videre.

det var litt i drøyeste laget.

håper du tar synderen...

 

MVH. meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

En kompis fikk bilen bulket i siden, Dette skjedde på en parkeringsplass utenfor et senter. men de lå en lapp under viskerbladet, der sto det noe sånt som: som du ser er bilen din bulket og ja det var meg, nå står jeg å skriver sånn at folk tror jeg er en ærlig sjel å gjør opp for meg, men der tar dem feil ha en trivlig dag videre.

det var litt i drøyeste laget.

håper du tar synderen...

 

MVH. meg

 

Å fy f*** for en slask : eek :: bråk :: nei :

 

Synd med bilen din Børge.. Håpa du finn tak i synderen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

En kompis fikk bilen bulket i siden, Dette skjedde på en parkeringsplass utenfor et senter. men de lå en lapp under viskerbladet, der sto det noe sånt som: som du ser er bilen din bulket og ja det var meg, nå står jeg å skriver sånn at folk tror jeg er en ærlig sjel å gjør opp for meg, men der tar dem feil ha en trivlig dag videre.

det var litt i drøyeste laget.

håper du tar synderen...

 

MVH. meg

 

 

He he he he...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he he he...

 

Synes ikke dette er noe å le av jeg men......... hadde vel ikke hvert så gøy hvis det hadde hvert deg!

 

håper synderne blir tatt.

 

mitt største mareritt er når samboeren parkerer på store butikksentrer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han lo vel mest av kreativiteten til han som bulket bilen. :) Det gjorde jeg og når jeg leste posten.

 

Men jeg mener som alle andre (som er litt mer enn "normalt" interessert i å holde bilen i stand) at dette er en uting. Og det burde reageres strengere mot folk som ikke gjør opp for seg. Problemet er å ta jævlene.. Derfor vil jeg ha sms-alarm når noen toucher bilen min..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.