Cartec Microcit vaskemiddel?

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det ingen nettbutikker som tar inn dette stoffet og selger det?

Det er det absolut beste vaskemiddlet jeg har brukt, bare synd det er så utrolig vanskelig å få tak i for privatpersoner..:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo en vannbasert avfetting.

 

Har du prøvd Surfex HD ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor er det ingen nettbutikker som tar inn dette stoffet og selger det?

Det er det absolut beste vaskemiddlet jeg har brukt, bare synd det er så utrolig vanskelig å få tak i for privatpersoner..:(

 

Jeg jobba for et selskap hvor vi brukte enkelte midler fra cartec, og da var det en kar som holdt til borte ved sandefjord/larvik/tønsberg området (husker desverre ikke helt) som solgte dette og at man bare kunne ta kontakt med han om vi ville ha noe privat.

 

Skal si i fra hvis jeg finner no kontakt informasjon :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet noen plasser å bestille dette på nett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg vet har de fleste lakksjapper både Cartec og 3m.

Ødegaard lakk er vel en nasjonal lakk-kjede, med webshop?

 

Ellers vet jeg Øverland & Co i molde fører Cartec, men det hjelper vel lite.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare si hva dere skal ha så skaffer jeg dette, Har for noen år siden jobbet for Cartec og han som startet med importen.

Vi bruker bare produkter derfra i min jobb som klargjøring på Møller A&B

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare si hva dere skal ha så skaffer jeg dette, Har for noen år siden jobbet for Cartec og han som startet med importen.

Vi bruker bare produkter derfra i min jobb som klargjøring på Møller A&B

 

Pris på Microcit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar denne opp igjen, da jeg overhode ikke er fornøyd med Surfex HD..:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke fornøyd med surfex HD..?? då ble plutselig eg og veldig nykjerrig på dette cartec greiene for eg er veldig fornøyd med surfex

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ikke fornøyd idet hele tatt... Hva er det som er så bra med Surfex HD? Fjerner jo ingen ting!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vartet har åpnet nettbutikk så nå ka du nok få det tilsendt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ikke fornøyd idet hele tatt... Hva er det som er så bra med Surfex HD? Fjerner jo ingen ting!

 

Hvordan blander du det ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blander alt ifra 1:10 til 1:20... Syns ikke det gjør noen forskjell...:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får ikke en helt ren bilen uten berørings vask. Hvordan farge har du? Bruker du prickbort,surfe og skum oppå og tar berørings vask til slutt får du ren bil. Kjenner stor forskjell på lakken på en bil som er vasket med god produkter og en som ikke er det. Er det nupper i lakken eller er det den siste slør hinna som er igjen? Uansett hvordan polish jeg har hatt på bilen må jeg ta berørings vask. Fordelen jeg har merket med prickbort, surfex og autonom skum på toppen. Er at lakken er fortsatt glatt uten nupper :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får ikke en helt ren bilen uten berørings vask. Hvordan farge har du? Bruker du prickbort,surfe og skum oppå og tar berørings vask til slutt får du ren bil. Kjenner stor forskjell på lakken på en bil som er vasket med god produkter og en som ikke er det. Er det nupper i lakken eller er det den siste slør hinna som er igjen? Uansett hvordan polish jeg har hatt på bilen må jeg ta berørings vask. Fordelen jeg har merket med prickbort, surfex og autonom skum på toppen. Er at lakken er fortsatt glatt uten nupper :-)

Med microcit og varmtvann i høytrykkspyler får man ren bil uten håndvask... Orker ikke å håndverket bilen flere gang i uken...

Er et skjoldet slør som bli liggende igjen, og når man tar med fingrene på det blir man skitten på fingrene dette mener jeg surfex skulle ta bort? Hva er ellers vitsen med Surfex... Blir nok like skittent med med kun Prickbort. Bilene er koksgrå og sort...

Må nok bite i det sure eple å handle høytrykkspyler med dieselvarmer skal det bli rent...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du voks på bilen? Vasker du med varmvann vil dette løsne/fjerne voksen og da vil skitt feste seg mye bedre.voks sies å tåle rundt 60grader

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.