Hvem kommer til Sommertreffet`05 i Mo i Rana???

Anbefalte innlegg

Det er litt fint å vite hvor mange som kommer til Mo, hvis vi skal lage en stand for VACN. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer denne gangen også....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, kan vel ikke være noe dårligere i år heller..:)

RMS gutta kommer.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å forsvare tittelen ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer (håper bare bilen er "ferdig" da)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis bilen er hel etter treffet på Våler i slutten av mai så....... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så en liste i går da vi var en liten "trøndergjeng" (hmm, var vel alle

utenom meg det kanskje : klø : ) som var på liten sammenkomst. Det var

oppført 8-10(?) juni som ACR sommertreff, men også noe ute i august,

jeg lurer på om det var 28-29 august.

 

Jeg REGNER med at jeg er copilot opp til Mo i Rana, men det må eventuelt

bekreftes av chief-pilot ;)

 

Blir uansett første gang nord for Steinkjer, og de bildene jeg har sett av

banen gjør ikke akkurat at jeg har mindre forventninger.

 

 

Står det noe mer spesifikt om treffet en annen plass?

http://www.ACR.no eller noe slikt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo ut som vi blir nån sjæla, så da e d bare å få årdna en "stand" til oss. E d nån som har jort nåt me å fixa en plass til oss? Eller skal æ prøve å årdne d? : cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer iallefall på det første treffet. Tar med meg noen biler herfra regner jeg med. Ikke bare VAG.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal oppover, håper at bilen på tilhenger'n også fortsatt er i live etter Våler-treffet...;)

 

Som jeg skrev i en annen tråd om Sommertreffet har jeg sendt et par mail til en Morten Bangås i crewet der oppe. Han sa som følger:

 

"Hvor mange fra VACN er det snakk om da? Kan sikkert sette av et

område til dere, men da må det være noen som holder standen ved like.

Evt sette opp VW - AUDI bannere/flagg o.l slik at det blir litt show rundt det."

 

Så her kan vi bare fortsette, vi må sikkert si et ca antall biler da. 15-20 stk kanskje vertfall?? Vi bør også fikse litt flagg/bannere osv... + at vi bør ha noen som kan ta litt ansvar for standen. Noen av oss bør kanskje gå rundt å rydde litt på området vårt et par ganger om dagen slik at det ser fint ut.

Salg av klubbartikler osv hadde også vært fint om vi fikk ordnet da.

 

Noen som melder seg frivillig til å styre og ordne litt?? Kanskje greit om noen av dere nordfra tar litt av denne biten da noen av dere muligens kjenner noen av Sommertreff-folka???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal oppover, håper at bilen på tilhenger'n også fortsatt er i live etter Våler-treffet...;)

 

Som jeg skrev i en annen tråd om Sommertreffet har jeg sendt et par mail til en Morten Bangås i crewet der oppe. Han sa som følger:

 

"Hvor mange fra VACN er det snakk om da? Kan sikkert sette av et

område til dere, men da må det være noen som holder standen ved like.

Evt sette opp VW - AUDI bannere/flagg o.l slik at det blir litt show rundt det."

 

Så her kan vi bare fortsette, vi må sikkert si et ca antall biler da. 15-20 stk kanskje vertfall?? Vi bør også fikse litt flagg/bannere osv... + at vi bør ha noen som kan ta litt ansvar for standen. Noen av oss bør kanskje gå rundt å rydde litt på området vårt et par ganger om dagen slik at det ser fint ut.

Salg av klubbartikler osv hadde også vært fint om vi fikk ordnet da.

 

Noen som melder seg frivillig til å styre og ordne litt?? Kanskje greit om noen av dere nordfra tar litt av denne biten da noen av dere muligens kjenner noen av Sommertreff-folka???

 

 

Hær har du jobb Øystein!! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilhenger??? Kjøpt deg "raserbil"? Gatebiler kjøres vel for egen maskin eller? :D

 

Jeg skal oppover, håper at bilen på tilhenger'n også fortsatt er i live etter Våler-treffet...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilhenger??? Kjøpt deg "raserbil"? Gatebiler kjøres vel for egen maskin eller? :D

 

Hehe....hva skal jeg si Roger....just in case...:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe....hva skal jeg si Roger....just in case...:D

 

Det går tog som tar med eventuelle syke biler ned igjen altså - det ble jo testet i fjor.. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hær har du jobb Øystein!! : smil :

 

Nu har æ akkurat snakka med Morten Bangås som er gründer av Sommertreff og en kompis av meg. Det er ikke noe problem å få egen plass. Det er ordnet. Det som har noe å si og som er viktig er at alle som er påmeldt betaler før 1 Mai. Det er dette grunnlaget av biler som gjelder for hvor stor plass vi får , nå det gjelder banner så må vi kunne få lånt en fra hovedstyre eller et lokallag. Jeg kommer til å kjøpe telt som vi sikkert kan bruke.Jeg skal snakke med kopperud om klubbartikler som vi kan ha og selge der. Jeg har ikke lyst å ta alt annsvar selv men kan organisere og delegere.

Så dem som har lyst å ta litt annsvar ta kontakt pr PM eller mail.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ihvertfall med 1 bil.

Vet også om ca 4-5 kompiser av meg som skal dit

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er noen som bruker bilen, ikke bare "tøffer" rundt og lager kø. Og av egen erfaring er det ikke alltid at bilen er like hel når man skal hjem! Kan også være en brukerfeil det der.

 

Vi stiller med det som er igjen etter Våler og med bilen på henger. Kai Hansen og jeg kommer med 4,2 literen ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nu har æ akkurat snakka med Morten Bangås som er gründer av Sommertreff og en kompis av meg. Det er ikke noe problem å få egen plass. Det er ordnet. Det som har noe å si og som er viktig er at alle som er påmeldt betaler før 1 Mai. Det er dette grunnlaget av biler som gjelder for hvor stor plass vi får , nå det gjelder banner så må vi kunne få lånt en fra hovedstyre eller et lokallag. Jeg kommer til å kjøpe telt som vi sikkert kan bruke.Jeg skal snakke med kopperud om klubbartikler som vi kan ha og selge der. Jeg har ikke lyst å ta alt annsvar selv men kan organisere og delegere.

Så dem som har lyst å ta litt annsvar ta kontakt pr PM eller mail.

 

Jeg er både påmeldt og har betalt for både Caravella og S2'n min...

 

Per-Håkon:.....jeg skal gjøre ALT jeg kan for å kjøre fra deg....:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men alle som skal dit må altså registrere seg og forhåndsbetale (helst) ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men alle som skal dit må altså registrere seg og forhåndsbetale (helst) ?

 

Jupp....helst det. Plassen som vi får tildelt vil være avhenging av hvor mange som er forhåndspåmeldt.

 

Men det er da ikke akkurat snakk om xtreme summer her da...så den som vil oppover klarer sikkert å legge ut event. 400,- for banekjøringen/100,- for utstilling.

 

Da slipper man jo også å tenke på denne utgiften til man skal oppover og kan da heller bruke disse "nyoppsparte" midlene til banebensin eller annet morro som går an å konsumere!!?? :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.