Hvem kommer til Sommertreffet`05 i Mo i Rana???

Anbefalte innlegg

Nu har æ akkurat snakka med Morten Bangås som er gründer av Sommertreff og en kompis av meg. Det er ikke noe problem å få egen plass. Det er ordnet. Det som har noe å si og som er viktig er at alle som er påmeldt betaler før 1 Mai. Det er dette grunnlaget av biler som gjelder for hvor stor plass vi får , nå det gjelder banner så må vi kunne få lånt en fra hovedstyre eller et lokallag. Jeg kommer til å kjøpe telt som vi sikkert kan bruke.Jeg skal snakke med kopperud om klubbartikler som vi kan ha og selge der. Jeg har ikke lyst å ta alt annsvar selv men kan organisere og delegere.

Så dem som har lyst å ta litt annsvar ta kontakt pr PM eller mail.

 

Se dær, d jikk jo rimeli fort. Æ e imponert :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer med 1 eller 2 biler alt etter som noen andre skal ha med seg en classic i forbinnelse med klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står det noe mer spesifikt om treffet en annen plass?

http://www.ACR.no eller noe slikt?

 

 

 

Hjemmesidene til sommertreffet har http://www.sommertreff.no som adresse!! :P

 

Motoranlegget som kostet 61 millioner kroner å bygge er riksanlegg for motorsykkelsporten (Road-Racing) i Norge, men kan med fordel også brukes til bilsport, da banen er i full "Formel 1 format".

Banen betegnes som den mest moderne i Nord-Europa og omtales internasjonalt som en etterlengtet nyskapning.

 

 

 

Teknisk info om banen:

 

Banelengde: 3.753 m

Banebredde: 11 - 13 m

Lengste rettstrekning: 493 m

Pitlane lengde: 725 m

Nivådifferanse: 31 m, fall 8.6%

Høyde over havet: 200 m

Asfalterte arealer: 48.400 m2

Grusfelt: 39.300 m2

Gressfelt: 63.300 m2

Depotområde totalt: 30.000 m2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.