Verkstedslokaler på SOTRA!

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen på Sotra eller i nærheten har behov for å ha et sted å skru.

Tenkte jeg skulle leie et lager på Møvik, der det er innlagt trykkluft, varme og god belysning. Løftebukker skal jeg gå til anskaffelse av og.

 

Så tenkte å høre om det var av interesse for noen, trenger etpar seriøse mekkelystne folk med på dette. Størrelse og pris avhenger av hvor mange som er med, men i utgangspunktet skulle det være ganske rimelig.

 

Isåfall er det bare å skrike ut...

 

J.A.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nøyaktig hvor er det og hva vil det koste ca??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger på vestsiden av øyen, 4km fra fjell, max 10min fra straume.

Har ikke diskutert så mye pris enda, så tør nesten ikke antyde så mye før tirsdag då jeg har noe konkret.

 

Ville først høre litt her om det var noe interesse før jeg bestemmer meg for hvilket av lokalene jeg går for, er fra 80kvm til 200kvm store.

 

Skjønner jo at alt avhenger av pris, så gir en lyd her så snart jeg vet noe mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne tenke meg det ja, hvis prisen er bra, også er det nærmere meg enn til steinsland som jeg egentlig skal ha bilen hen!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er også intressert... men alt avhenger jo av pris! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært konge, har tenkt litt på dette i vinter da jeg har en DEL å gjøre med 80`ien før den er ferdig.. Men vet ikke om jeg får tid til å skru noe særlig før neste vinter igjen... Masse prosjekter nå..

 

Blir det langtidsleie, eller går det ann å være med en liten stund til man er ferdig liksom??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde håpet på å til å ha det over tid, men er fritt frem for småprosjekter så lenge det er plass og sånn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres interessant ut, leier i dag i arna, men det er jo ikke noe drømme sted, uten orntli lys osv....

Så selv om det er langt vekke er jeg interesert....

Kommer jo selvf. ann på prisen..... gi en lyd når du vet mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe framgang i saken??

 

Det burde vært billig å leie uti der vel eller??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster 500 kr kvadraten i året. Har valgt ene lokalet som er på ca 100kvm, -50000kr, Viss det er 5pers blir det 833kr i mnd, ved 4stk rett over tusn.

-Flytter forhåpentligvis inn til neste helg, har to stykk som skal være med, blir nok flere, men må se ting litt an, var mye respons på dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ta meg en tur etter dere har flyttet inn å vurdere, men går det ann å være 6 stk da, da blir det jo billigere:D

 

oppimot 5-600 er jo grei pris da!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi meg en lyd på pm når dere er i hus så jeg kan sjekke ut plassen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, får ta klubbcruise til sotra og dikke prosjektene våres engang:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe å si på prisen ihvertfall.

Du får gi en lyd hvis du har en ledig plass, og i så fall hadde det vært om det hadde vært mulig å ta en titt på stedet.

 

 

Koster 500 kr kvadraten i året. Har valgt ene lokalet som er på ca 100kvm, -50000kr, Viss det er 5pers blir det 833kr i mnd, ved 4stk rett over tusn.

-Flytter forhåpentligvis inn til neste helg, har to stykk som skal være med, blir nok flere, men må se ting litt an, var mye respons på dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er 4år siden denne var oppe, men er det noen på møvik enda?? evt viss de ikke er der om lokalene står ledige??:) Eller om det er andre som har lyst å gå sammen å finne eit passede plass for å skru på bilene våre??: ja :

mvh

Frank RT

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har vurdert dette om prisen er riktig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult, hvor fra Sotra er du?? Hadde vert kult å funnet eit lokale/løe eller noe som fekk plass til 4biler og riktig pris for 4vw/audi folk fra sotra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

holder til på ågotnes, men tenker å flytte til straume mellom nyttår og sommren engang, så møvik er ikke en uting for meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er på jakt eg og etter mekkelokale. eg har garasje her eg bur no men det er trangt og ensomt:(

så alt som er ledig på sotra så er eg med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som føler kallet for å sjekket ut pris og plass på møvik da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe ledig på kaien før rundt april, lageret ved siden av oss som kunne vært aktuellt blir brukt til vintelagring for båter no.

 

Så dere får høre på igjen nærmere da om ikke noe annet dukker opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er vertfall med viss det opner seg en mulighet for en ledig plass til å mekke litt, eg trenger ikke store plassen. Bare eit stykke der bilen kan stå så eg kan vaske å pynte og montere små ting, skal ikke ha noe kjempe prosjekt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.