Fikk mangellapp på 16V'en idag, noen med felg/dekk til låns?

Anbefalte innlegg

Som topic, fikk da mangellapp på frontruta på parkeringsplassen i dag.

 

Noen som har ett sett felger med dekk som passer til golf 2 og er godkjent?: vinke :

Trenger bare et par dager for godkjenning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man faktisk få mangel lapp uten og selv være til stede også? :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man faktisk få mangel lapp uten og selv være til stede også? :o

 

Joda (selv om dette ikke er så vanlig). :)

Bilen har skilter og forventes derfor å være i forskriftsmessig stand, uavhengig av om eier står ved bilen eller ikke. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man faktisk få mangel lapp uten og selv være til stede også? :o

 

Tydeligvis. Kansje jeg burde ha borrelås på skiltene slik at de ikkje får notert nummeret når den er parkert: haha : hehehe

Den lå faktisk i en tilpasset plastlomme (som på gamle typen p-bot).

Det ble notert at dokumentasjon på dekk/felg/spacer må fremlegges... hehe, kan vel se langt etter slik dokumentasjon ja.

 

Men, teknisk sett har jeg jo ikkje brutt noe lovverk, de har jo ikkje sett meg faktisk kjøre denne bilen. Jeg kunne jo ha trillet den av en tilhenger eller lignende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss,den var ny. Som jeg skrev i pm så har jeg bredt utvalg i 13,14 og 15 tom hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss,den var ny. Som jeg skrev i pm så har jeg bredt utvalg i 13,14 og 15 tom hehe.

 

Ja, sendte deg en PM tilbake:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vell ikke på parkeringen til Høyskolen dette? :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vell ikke på parkeringen til Høyskolen dette? :o
Hehe e vel mange som bør være nervøs da : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vell ikke på parkeringen til Høyskolen dette? :o

 

Hehe, nei, det var det ikkje. Men jeg har en aldri så liten mistanke om at det er noen som har ringt BT og "meldt" bilen min. Det skal ihvertfall store tilfeldigheter til at de har kommet over bilen uten opplysninger om at den står akkurat der den stod.

 

Grunnen til at jeg tror dette er at når jeg parkerte så satt det en mann i en bil litt lenger ned på p-plassen som glanet noe jævlig på meg/bilen i det jeg parkerte.

 

En annen teori jeg har som er mindre sannsynlig, men med maks uflaks så kan han karen ha vært fra BT, og satt i bilen og ventet på å bli plukket opp av sine kamerater på vei til jobb (de hadde jo kontroller rundt omkring denne dagen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.