Leie Leilighet i Kristiansand

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er det noen av dere gutta som vet om en brukbar leilighet her i byen? Tenker både prismessig, med ok folk som utleier, som takler røyk og helst delvis møblert, samt oppstillingsplass til bil, eller garasje?

 

Skal flytte i ny kåk, men leiligheten jeg skal kjøpe, den er ikke ferdig før i november. Leeeeenge til deg..

 

Gi meg en lyd!

 

Prisklasse ca 4000 inkl. strøm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den nye kåken er ikke tilfeldigvis på Stray eller? Gandalen?

 

Det er et hus på Høietun som muligens er til utleie nå, tror det er 5000,- i mnd. kanksje litt mer enn hva du er ute etter. Der har de som leide før festet og røykt som bare det og godt med plass til bil, men dessverre ikke garasje....

 

Vet ikke om dette er så intr. det er jo ei mil t byen....

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Thor.

 

Er ikke så veldig aktuellt. Ett hus er jævlig stort for meg alene. Skal både møbleres og holdes, så jeg tror det blir litt i overkant.

 

Nei, hvis alt går etter planen, er ny leilighet på gang på Nodeland. Er ett nybygg som settes opp der nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.