#451 Skrevet Oktober 19, 2010 bilde fra i dag tidlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#452 Skrevet Oktober 19, 2010 ikke nok... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#453 Skrevet Oktober 19, 2010 bilde fra i dag tidlig På tide å flytte Kim Rune:confused: Dette er jo alt for tidlig: bråk : Men er vel vant til slik oppe på fjellet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#454 Skrevet Oktober 19, 2010 snøen er faktisk sein i år haha men er borte igjen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#455 Skrevet Oktober 19, 2010 Håper det drøyer litt til Har ikke planer om å legge om enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#456 Skrevet Oktober 19, 2010 altså, jeg har observert optill flere snøfnugg på Rudshøgda i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#457 Skrevet Oktober 19, 2010 wtf? Er det ikke flerfoldige plussgrader da? Var 7 varmegrader her i dag tidlig vertfall, væromslag i sikte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#458 Skrevet Oktober 19, 2010 Også jeg som trodde det var nesten litt for grådig å dra felger inn i huset for å pusse og polere på dem. Og så viser det seg at felgsettene våre er skikkelig neglisjert i forhold til andres..... Blir aldri for grådig å dra inn felgene i huset:D Kim Rune: Heldig du som har hatt snø hos deg. Misunnelig:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#459 Skrevet Oktober 19, 2010 desverre er alt borte igjen heller snø en 10 minus nå meldt bare kaldt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#460 Skrevet Oktober 19, 2010 (endret) litt selvdigging en toyota jeg polerte forrige uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#461 Skrevet Oktober 20, 2010 Blir aldri for grådig å dra inn felgene i huset:D Jammen oppi senga da mann! Men dette var kanskje før fruen gjorde sitt inntog i livet ditt ? (Håper jeg.... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#462 Skrevet Oktober 20, 2010 Var nok før fruen stormet inn i livet mitt, ja - og jeg fortsatt bodde hjemme hos min far: rolleyes Da ble rommet brukt som lager av diverse snop til bilen:D Kim Rune: Maskin du bruker? Roterende isåfall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#463 Skrevet Oktober 20, 2010 jeg bruker einhell roterende og megs sin DA maskin Fikk kamera mitt idag :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#464 Skrevet Oktober 20, 2010 Hva slags kamera? Skarru være på Dombås i helga eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#465 Skrevet Oktober 20, 2010 Hva slags kamera?Skarru være på Dombås i helga eller? canon 550D jess bli dombås i helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#466 Skrevet Oktober 20, 2010 Sender deg ei melding når jeg er i området jeg da, skal oppover etter flyttelass på fredag. Kjører ned igjen på søndag. Canon ja, hatt det før og eller? Jeg har bare brukt nikon, og så lenge kvaliteten på de er ganske lik så holder jeg meg til det jeg er sånn ca vant til tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#467 Skrevet Oktober 20, 2010 Sender deg ei melding når jeg er i området jeg da, skal oppover etter flyttelass på fredag. Kjører ned igjen på søndag. Canon ja, hatt det før og eller? Jeg har bare brukt nikon, og så lenge kvaliteten på de er ganske lik så holder jeg meg til det jeg er sånn ca vant til tror jeg. ja gjør det har du nr mitt ? har bare brukt canon en gang canon alltid cannon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#468 Skrevet Oktober 20, 2010 Ja, tror du ga meg det her om lørdagskvelden? *sjekke mobil* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#469 Skrevet Oktober 20, 2010 Ja, tror du ga meg det her om lørdagskvelden? *sjekke mobil* ja mener å huske det hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#470 Skrevet Oktober 20, 2010 Vettu, i kveld er jeg "alenereservepappa"!! Så nå straks skal jeg til Hamar å levere ho eldste på trening, og mens ho er på trening må jeg finne på noe med ho minste som er 7.. Noen forslag til hvordan slå ihjel halvannen time med en 7-åring? Nei, ikke is, ikke milkshake elns i bilen..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#471 Skrevet Oktober 20, 2010 jeg så faktisk noen som klarte å kjøre FEIL VEI i nye rundkjøringa før elverum idag mens det var mye trafikk der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#472 Skrevet Oktober 20, 2010 Awww... Var å klådde litt på samsung galaxy S i sta.. Den skjermen var jaggu lekker!! Haha Petter, jeg skal innrømme at jeg har korta inn ei og anna rundkjøring en gang eller tre sjøl, men da på steder hvor du ser at det ikke er noen biler eller andre trafikanter i nærheten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#473 Skrevet Oktober 20, 2010 akkurat det med å ta snarveier når ingen ser på gjør jeg ofte også men er stor forskjell på å gjøre det uten en sjel i nærheten og gjøre det med masse trafikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#474 Skrevet Oktober 20, 2010 Da har jeg vært en hastetur hjemme i Brumunddal å skifta dekk : o Fikk litt tips om at det kunne komme snø i morra så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#475 Skrevet Oktober 20, 2010 Vi får tro dette stemmer, for da er det en viss drittbil som skal få litt lenge etterlengtet hevn i morra:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...