#476 Skrevet Oktober 20, 2010 haha har hørt rykter om dette jeg også. men har hørt man ikke skal høre på rykte jeg. Å det stemmer det i følge yr og storm skal det ikke komme noe snø. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#477 Skrevet Oktober 20, 2010 Ikke Yr, men ifølge Pent skal det bli snø. Stoler på den som spår det været jeg vil ha:p Forresten, fælt så kaldt det skulle bli i dag. -5,2 på Skreia nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#478 Skrevet Oktober 20, 2010 -6,3 i Br.dal... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#479 Skrevet Oktober 20, 2010 6,8 her på hjellum.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#480 Skrevet Oktober 20, 2010 her er det minus 10... TI! brrrrr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#481 Skrevet Oktober 21, 2010 Var -11 i elverum i dagtidlig;-) brrr kaldt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#482 Skrevet Oktober 21, 2010 Kan ikke skryte av mer enn -8 oppi Hunndalen i dag - men det var jammen kaldt nok *brrrr* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#483 Skrevet Oktober 21, 2010 -8.6 på Rudshøgda, vet ikke hvor kaldt det er nå for jeg gikk å la meg igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#484 Skrevet Oktober 21, 2010 -8.6 på Rudshøgda, vet ikke hvor kaldt det er nå for jeg gikk å la meg igjen Hørtes fornuftig ut.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#485 Skrevet Oktober 21, 2010 kortvarig glede i grunn, bikkja nekta å sove lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#486 Skrevet Oktober 21, 2010 Var 10 blå her i morges også ja. Bra man har vinterdekkene ferdig avbalansert... Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#487 Skrevet Oktober 21, 2010 idag tidlig var det 12 minus møkka kaldt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#488 Skrevet Oktober 21, 2010 Du bor jo på vidda, Kim Rune, så det må du regne med:p Ser at det har vært -8,3 på det kaldeste her i natt. Får vel opp i verkstedet snart og slenge på vinterhjul på Audien og vente på den snøen som er spådd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#489 Skrevet Oktober 21, 2010 Uff, frista ikke veldig å dra ut på jobb i dag.. Senga var fryyktelig god å varm! Menmen, koster å væra kar så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#490 Skrevet Oktober 21, 2010 idag tidlig var det 12 minus møkka kaldt Får flytte sørover;).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#491 Skrevet Oktober 21, 2010 (endret) Vidda du liksom, Mads. Hehehehe Men ja er høyt oppe Flytting kommer etter hvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#492 Skrevet Oktober 21, 2010 Da har jeg kjøpt meg Galaxy S.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#493 Skrevet Oktober 21, 2010 Du måtte ha den ja heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#494 Skrevet Oktober 21, 2010 Hehe, jepp... Kjøpte tre telefoner i kveld, to X8 og en Galaxy S.. Fikk ned prisen en del med det faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#495 Skrevet Oktober 21, 2010 Hehe, jepp...Kjøpte tre telefoner i kveld, to X8 og en Galaxy S.. Fikk ned prisen en del med det faktisk ska med 3 stk a ? haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#496 Skrevet Oktober 21, 2010 Telefonkonferanse med meg selv vel? Frøkna ville ha x8, åsså får ene datra hennes en slik til jul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#497 Skrevet Oktober 21, 2010 aha skjønner Jeg og hans kjetil vurderer å leie et verksted, noen som har lyst å være med ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#498 Skrevet Oktober 21, 2010 Jaaa, hvis det blir brukbar pris! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#499 Skrevet Oktober 21, 2010 aha skjønner Jeg og hans kjetil vurderer å leie et verksted, noen som har lyst å være med ? hvor og pris og alt annet hehe: vinke : har tråd om verkstedplass rundt br dal, men lite respond på plasser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#500 Skrevet Oktober 21, 2010 har lyst til å være med jeg og, men kommer an på prisen Uff, frista ikke veldig å dra ut på jobb i dag.. Senga var fryyktelig god å varm! Menmen, koster å væra kar så... gruppekjøp? du linka til youtube 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...