#501 Skrevet Oktober 21, 2010 har sett litt på denna http://www.finn.no/finn/b2b/commercialproperty/rent/object?finnkode=13891030&reference=0/138/910/30_-758327498.jpg pris vet vi ikke enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#502 Skrevet Oktober 21, 2010 Hvor?? og ikke minst pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#503 Skrevet Oktober 21, 2010 har sett litt på denna http://www.finn.no/finn/b2b/commercialproperty/rent/object?finnkode=13891030&reference=0/138/910/30_-758327498.jpg pris vet vi ikke enda Sendte mail til han før i sommer og da var det utleid, var noen av våre nye landsmenn som dreiv med vask og polering av biler.. Men kan hende det er tomt nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#504 Skrevet Oktober 21, 2010 Sendte mail til han før i sommer og da var det utleid, var noen av våre nye landsmenn som dreiv med vask og polering av biler.. Men kan hende det er tomt nå det var møkk tror hans kjetil har sendt mail 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#505 Skrevet Oktober 21, 2010 det var møkk tror hans kjetil har sendt mail Får håpe på det beste da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#506 Skrevet Oktober 21, 2010 viss ikke må vi se etter fler! må gå ann å finne noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#507 Skrevet Oktober 21, 2010 sente en mail til dem som har en del av bygninge nedi dala også gammle langmond og hymas bygge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#508 Skrevet Oktober 21, 2010 bra, send mail til alle som evt kan leie ut, må være plass til noen biler da helst og litt varme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#509 Skrevet Oktober 21, 2010 Hvor?? og ikke minst pris? det er de gamle lokalene til litra,ligger et par hundre meter fra av/påkjøringen til e6 ved sangheim,retning gaupen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#510 Skrevet Oktober 21, 2010 aha skjønner Jeg og hans kjetil vurderer å leie et verksted, noen som har lyst å være med ? Jaaa, hvis det blir brukbar pris! Dette kan være av interesse for min del også.. spørs helt på hvor å hv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#511 Skrevet Oktober 21, 2010 det er de gamle lokalene til litra,ligger et par hundre meter fra av/påkjøringen til e6 ved sangheim,retning gaupen oj det må være lenge siden dem var der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#512 Skrevet Oktober 21, 2010 gruppekjøp? du linka til youtube Se på den da vettu, din tass Si ifra til meg og da, hvis dere finner no brukbart!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#513 Skrevet Oktober 21, 2010 og dere må medle dere på (H)juleborde, vis ikke sier sjefen at det kansje ikke blir noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#514 Skrevet Oktober 21, 2010 Har meldt meg på jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#515 Skrevet Oktober 21, 2010 oj det må være lenge siden dem var der? det var vel på 80,og muligens starten av 90 tallet,høisveen caravan var vel der før litra igjen. han som driver med salg av bobiler der,og som som er sønnen av eieren er lars einar høisveen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#516 Skrevet Oktober 21, 2010 og dere må medle dere på (H)juleborde, meldt på 2 stk her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#517 Skrevet Oktober 21, 2010 det var vel på 80,og muligens starten av 90 tallet,høisveen caravan var vel der før litra igjen. han som driver med salg av bobiler der,og som som er sønnen av eieren er lars einar høisveen ja er noe bedre der dem er nå, en den plassen der. hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#518 Skrevet Oktober 21, 2010 Kan høre litt med sjefen min i mårra om han kanskje veit ta no lokaler med verksted muligheter.. Men hvor langt er folk villige til å dra egentlig?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#519 Skrevet Oktober 21, 2010 Kan høre litt med sjefen min i mårra om han kanskje veit ta no lokaler med verksted muligheter.. Men hvor langt er folk villige til å dra egentlig?? ikke langt. burde ikke være for langt una for min del men får jo vurdere når det kommer opp noe og pris på det. er lettest med nærme for da gidder man og dra dit bare for og gjøre litt vis man har tid. og ikke må kjøre i 30 min for og komme dit. bra dem som har meldt seg på har. står i tråden at det bare er 7 som har meldt seg på. men kan jo være folk venter litt da det er en stund til daton. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#520 Skrevet Oktober 21, 2010 Jeg har ikke fått noen mail av deg Joachim om påmelding av julebordet. Som jeg har skrevet i tråden til julebordet er at ALLE må sende meg mail som skal være med og at påmelding er bindene. teg-hann@online.no Er bare 7 som så langt har gjort dette inkl meg selv............. Å vente kan medføre at det ikke blir noe av... Kan ikke bestille et lokale med mat til 45stk om alle skal vente til dagen før... Vi må jo betale for noe vi reserverer, og det er bare 30 dager til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#521 Skrevet Oktober 21, 2010 Hmmm.. Mitt første innlegg fra mobil :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#522 Skrevet Oktober 21, 2010 alle alternativer til verksted er velkommen. BRUMUNDDAL NÆRINGSPARK AS har blitt kontaktet tidligere i uka, og de virket lite interesert i "bilmekking" som de så fint kalte det i mailen. har sendt mail til bobilsenteret nuh og får jeg ikke svar tidlig i morgen så ringer jeg å evt avtaler ett møte for å kikke på alternativer og diskutere pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#523 Skrevet Oktober 21, 2010 Noen som har en dynamo til Audien min? Forresten veldig godt å kjøre fingeren langt inni "vifta" på dynamoen når man i tussmørket skal under bilen for å sjekke om alle kontakter sitter der de skal: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#524 Skrevet Oktober 21, 2010 Jeg har kjeda meg fryktelig i dag Lagd to stk. HARDCORE QUIZER. Vanskelig å få til en vanskelig quiz egentlig.. Hmm. http://quiz.start.no/99650 http://quiz.start.no/99596 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#525 Skrevet Oktober 22, 2010 aha skjønner Jeg og hans kjetil vurderer å leie et verksted, noen som har lyst å være med ? Er med jeg hvis det blir brukpart pris: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...