Anbefalte innlegg

Sendte mail til han før i sommer og da var det utleid, var noen av våre nye landsmenn som dreiv med vask og polering av biler..

Men kan hende det er tomt nå;)

det var møkk :P

tror hans kjetil har sendt mail

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var møkk :P

tror hans kjetil har sendt mail

Får håpe på det beste da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

viss ikke må vi se etter fler! må gå ann å finne noe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sente en mail til dem som har en del av bygninge nedi dala også gammle langmond og hymas bygge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra, send mail til alle som evt kan leie ut, må være plass til noen biler da helst og litt varme

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor?? og ikke minst pris?

det er de gamle lokalene til litra,ligger et par hundre meter fra av/påkjøringen til e6 ved sangheim,retning gaupen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha skjønner :P

Jeg og hans kjetil vurderer å leie et verksted, noen som har lyst å være med ?

Jaaa, hvis det blir brukbar pris!

Dette kan være av interesse for min del også.. spørs helt på hvor å hv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er de gamle lokalene til litra,ligger et par hundre meter fra av/påkjøringen til e6 ved sangheim,retning gaupen

oj det må være lenge siden dem var der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gruppekjøp? :P du linka til youtube ;)

Se på den da vettu, din tass :P

Si ifra til meg og da, hvis dere finner no brukbart!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og dere må medle dere på (H)juleborde, vis ikke sier sjefen at det kansje ikke blir noe : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oj det må være lenge siden dem var der?

det var vel på 80,og muligens starten av 90 tallet,høisveen caravan var vel der før litra igjen.

han som driver med salg av bobiler der,og som som er sønnen av eieren er lars einar høisveen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og dere må medle dere på (H)juleborde,

meldt på 2 stk her ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var vel på 80,og muligens starten av 90 tallet,høisveen caravan var vel der før litra igjen.

han som driver med salg av bobiler der,og som som er sønnen av eieren er lars einar høisveen

ja er noe bedre der dem er nå, en den plassen der. hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan høre litt med sjefen min i mårra om han kanskje veit ta no lokaler med verksted muligheter.. Men hvor langt er folk villige til å dra egentlig??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan høre litt med sjefen min i mårra om han kanskje veit ta no lokaler med verksted muligheter.. Men hvor langt er folk villige til å dra egentlig??

ikke langt. burde ikke være for langt una for min del men får jo vurdere når det kommer opp noe og pris på det. er lettest med nærme for da gidder man og dra dit bare for og gjøre litt vis man har tid. og ikke må kjøre i 30 min for og komme dit.

bra dem som har meldt seg på har. står i tråden at det bare er 7 som har meldt seg på. men kan jo være folk venter litt da det er en stund til daton. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noen mail av deg Joachim om påmelding av julebordet.

Som jeg har skrevet i tråden til julebordet er at ALLE må sende meg mail som skal være med og at påmelding er bindene.

teg-hann@online.no

Er bare 7 som så langt har gjort dette inkl meg selv.............

Å vente kan medføre at det ikke blir noe av... Kan ikke bestille et lokale med mat til 45stk om alle skal vente til dagen før... Vi må jo betale for noe vi reserverer, og det er bare 30 dager til...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. Mitt første innlegg fra mobil :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

alle alternativer til verksted er velkommen.

BRUMUNDDAL NÆRINGSPARK AS har blitt kontaktet tidligere i uka, og de virket lite interesert i "bilmekking" som de så fint kalte det i mailen.

har sendt mail til bobilsenteret nuh og får jeg ikke svar tidlig i morgen så ringer jeg å evt avtaler ett møte for å kikke på alternativer og diskutere pris

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en dynamo til Audien min?

Forresten veldig godt å kjøre fingeren langt inni "vifta" på dynamoen når man i tussmørket skal under bilen for å sjekke om alle kontakter sitter der de skal: bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha skjønner :P

Jeg og hans kjetil vurderer å leie et verksted, noen som har lyst å være med ?

Er med jeg hvis det blir brukpart pris: )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.