#526 Skrevet Oktober 22, 2010 Jeg har kjeda meg fryktelig i dag Lagd to stk. HARDCORE QUIZER. Vanskelig å få til en vanskelig quiz egentlig.. Hmm. http://quiz.start.no/99650 spørsmål nr 8. er feil! er bilde av BBS motorsports felger i magnesium! ikke BBS lm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#527 Skrevet Oktober 22, 2010 er feil i den andre også. Hvilken teori er riktig? Riktig var: Man kan fylle diesel på bensin bil, men det bør ikke skje. Du svarte: Man kan ikke fylle bensin på diesel bil. eller spørs jo åssen man tolker det da. man får jo fylt bensin på diesel. men man kommer ikke langt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#528 Skrevet Oktober 22, 2010 er feil i den andre også.Hvilken teori er riktig? Riktig var: Man kan fylle diesel på bensin bil, men det bør ikke skje. Du svarte: Man kan ikke fylle bensin på diesel bil. eller spørs jo åssen man tolker det da. man får jo fylt bensin på diesel. men man kommer ikke langt. Bensin på dieselbil kan føre til skjærings på dieselpumpa med tanke på at denne smøres av dieseln Diesel på bensinbil er ikke bra det heller. Men du kan faktisk kjøre med det. Avhengig av mengden diesel som blir fylt på så kan bilen stoppe etterhvert. Og da må du tømme systemet og bytte filter. Dette er hvertfall sånn jeg har forstått dette dont shoot me if Im wrong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#529 Skrevet Oktober 22, 2010 ja derfor blir det jo to riktige svar i den spørsmåle Man kan ikke fylle bensin på diesel bil. og Man kan fylle diesel på bensin bil, men det bør ikke skje. jeg svarte det første og fikk feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#530 Skrevet Oktober 22, 2010 Haha, nå ser jeg det Huff, denna ungdommen klarer ikke gjøra noen ting riktig fikser det NUH. edit: Da gjorde jeg det så enkelt at jeg tok kun 2 svart alternativ og det som er feil er Man kan fylle bensin på diesel bil uten noen skade. Da er det ingen tvil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#531 Skrevet Oktober 22, 2010 Noooooe liv i kveld ? kjeder snart hue av meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#532 Skrevet Oktober 22, 2010 Noooooe liv i kveld ? kjeder snart hue av meg! nopp: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#533 Skrevet Oktober 22, 2010 oj sann: klø : ikke barnevenlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#534 Skrevet Oktober 22, 2010 (endret) å steike ta! så ikke godt ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#535 Skrevet Oktober 22, 2010 Er hos fattern. Glemte deg idag kim rune, hadde "los" på en annen trafikant sjøh :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#536 Skrevet Oktober 22, 2010 tenk å glemme meg heheheh ska vell ned igjen å ? så bare send ei meld når du passere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#537 Skrevet Oktober 22, 2010 oj sann: klø :ikke barnevenlig Å fytti faen Det der satt en støkker i meg. Denne blir vel ganske snart fjerna fra youtube vil jeg tro.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#538 Skrevet Oktober 23, 2010 Å fytti faen Det der satt en støkker i meg. Denne blir vel ganske snart fjerna fra youtube vil jeg tro.. det er ikke så ille som det ser ut som. hun er skuespiller etter som jeg har forstått. og dette er bare et opptak. men begynnte og lure i begynelsen jeg også. men man begynner og tenke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#539 Skrevet Oktober 23, 2010 det er ikke så ille som det ser ut som. hun er skuespiller etter som jeg har forstått. og dette er bare et opptak. men begynnte og lure i begynelsen jeg også. men man begynner og tenke var da enda godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#540 Skrevet Oktober 23, 2010 Fyy faen for en film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#541 Skrevet Oktober 23, 2010 Her er det vinterføre, og jeg har "drifta" med en middels stor varebil i dag, haha Det er kællt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#542 Skrevet Oktober 23, 2010 hehe må vel snart komme vinter her å! bare møkk kaldt:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#543 Skrevet Oktober 23, 2010 Her er det vinterføre, og jeg har "drifta" med en middels stor varebil i dag, haha Det er kællt!! Hvor er her ? Her er det strålende sol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#544 Skrevet Oktober 23, 2010 Han er å henter flyttelass;) så er ikke i dala 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#545 Skrevet Oktober 23, 2010 I umiddelbar nærhet av Oppdal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#546 Skrevet Oktober 23, 2010 oj sann: klø :ikke barnevenlig http://brk.to/clownscare litt i samme sjanger, men mest morsom da: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#547 Skrevet Oktober 23, 2010 Ah... ikke noe som å bruke helga i en Opel Zafari Har iallefall betalt for å kjøre'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#548 Skrevet Oktober 23, 2010 Noen som bor sentralt på gjøvik og som er ute å sklir litt som kan sende meg en sms eller ringe meg på 911-nummeret mitt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#549 Skrevet Oktober 23, 2010 Nå har jeg begynt med å polere opp igjen kanten på felga mine bilder kommer autosol ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#550 Skrevet Oktober 23, 2010 Psssst, Kim Rune: Mye mer skånsom mot felgene dine i lengden, og minst like bra;) Uansett, moro å få fram igjen speileffekten:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...