#601 Skrevet Oktober 26, 2010 Noen her son jobber i eidsiva og kan dra i noen tråder for at vi kan få litt fortgang i flyttingen av bredbåndet vårt? Har ikke nett hjemme for tiden og det er litt trist.. Bestill Telenorlinje så kan jeg se hva jeg får gjort Meldt deg på Hjulebordet da Stig Arne ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#602 Skrevet Oktober 26, 2010 JAJAJAJAJA:evil: endelig har Nordea lagt seg flate og 38 000 kommer tilbake til riktig eier. utrulig hva det hjelper med og sende sak til forbrukerrådet:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#603 Skrevet Oktober 26, 2010 JAJAJAJAJA:evil: endelig har Nordea lagt seg flate og 38 000 kommer tilbake til riktig eier.utrulig hva det hjelper med og sende sak til forbrukerrådet:evil: hmm ? what ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#604 Skrevet Oktober 26, 2010 noen som bruker dreambox her eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#605 Skrevet Oktober 26, 2010 hmm ? what ? har skifte topp på ny a6. og nordea vil ikke betale det. selv om toppen var sprukket når jeg kjøpte bilen i januar. så bilen sto på verksted en god stund da man fikk høre sumen så nekta nordea og betale og jeg måtte betale ut bilen selv etter at den sto der godt over en mående og vente på hvem som tok regninga. men i dag er en fin dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#606 Skrevet Oktober 26, 2010 noen som bruker dreambox her eller? jeg og har vurdert det noen her som har plass til en til så si gjerne fra på pm med pris og sån hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#607 Skrevet Oktober 26, 2010 jeg og har vurdert det noen her som har plass til en til så si gjerne fra på pm med pris og sån hehe samma her! ellers kunne vi jo starta sjøl fått med noen fler så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#608 Skrevet Oktober 26, 2010 samma her! ellers kunne vi jo starta sjøl fått med noen fler så har ikke peil på hvordan dette funger jeg. treng vel en hiddenbasse stående en plass etter som jeg har forstått eller er jeg på jorde nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#609 Skrevet Oktober 26, 2010 en person må ha en såkalt cardshareserver ja, men skal visst være lett å sette opp kjenner da maaaange i daln som har dreambox så sikkert mulig å få hjelp til det =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#610 Skrevet Oktober 26, 2010 en person må ha en såkalt cardshareserver ja, men skal visst være lett å sette opp kjenner da maaaange i daln som har dreambox så sikkert mulig å få hjelp til det =) Vis je ikke hadde hatt mobilt bredbånd så hadde dreambox'n stått i stua allerede:p.. sviger's driver en del med det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#611 Skrevet Oktober 26, 2010 Vis je ikke hadde hatt mobilt bredbånd så hadde dreambox'n stått i stua allerede:p.. sviger's driver en del med det;) kan du ikke høre om det er plass til 1 eller 2 tell da? hehe og pris ? kan sende det på pm vis du ikke vil her inne. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#612 Skrevet Oktober 26, 2010 noen som bruker dreambox her eller? Jeg er int i det! Men ikke noen mulighet for og ha noen server stående.. Bare en box i stua 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#613 Skrevet Oktober 26, 2010 Noen som har funnet ut noe mer om verksted plass eller? Er veeldig int hvis prisen er grei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#614 Skrevet Oktober 26, 2010 Noen som har funnet ut noe mer om verksted plass eller? Er veeldig int hvis prisen er grei! trooor hans kjetil skulle ringe, veldig int selv da jeg sku hatt golfen en plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#615 Skrevet Oktober 27, 2010 (endret) Bestill Telenorlinje så kan jeg se hva jeg får gjort Meldt deg på Hjulebordet da Stig Arne ? Vi er bundet til eidsiva sjøh. Ellers hadde jeg ringt deg for lenge sia :-) blir ikke hjulebord her desverre. Kræsjer med en del andre ting samme kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#616 Skrevet Oktober 27, 2010 Er det noen i Lillehammer som vil gjøre meg en STOOOR tjeneste i morgen? Å kjøre meg til toget som drar 10.18 i morra tidlig? Er jo ingen som kan hjelpe meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#617 Skrevet Oktober 27, 2010 Hadde det vært i dag, Simen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#618 Skrevet Oktober 28, 2010 Hadde det vært i dag, Simen Har fått en til å kjøre. Selvom jeg tviler på at han er her i morgen tidlig Men det gjenstår og se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#619 Skrevet Oktober 28, 2010 kom igen dem som ikke har meldt seg på juleborde burde gjøre det nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#620 Skrevet Oktober 28, 2010 Hva driver folk med i kveld da? Sjøl sitt je å venter på at lakken skal tørke på noe småtteri jeg har lakkert, kjedelig.................................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#621 Skrevet Oktober 28, 2010 Leter etter hus Og ser på tv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#622 Skrevet Oktober 28, 2010 det skjer ikke mye akk dusja å nå er det Hvem kan slå aamodt og kjus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#623 Skrevet Oktober 28, 2010 akkurat hjemme att fra jobb jobba 5 timer overtid idag, igår og på tirsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#624 Skrevet Oktober 28, 2010 Aamodt og Kjus her også, kombinert med en saftig migrene:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#625 Skrevet Oktober 28, 2010 akkurat hjemme att fra jobb jobba 5 timer overtid idag, igår og på tirsdag Dårlig med tid i elverum Petter?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...