#651 Skrevet November 5, 2010 Folka er oppe om mårran ser je;).. God helg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#652 Skrevet November 5, 2010 er det noe liv ? har nesten laga ferdig basskassa mi i dag men bli da fader meg så fort mørkt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#653 Skrevet November 5, 2010 hørt om arbeidslys!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#654 Skrevet November 5, 2010 MÆTT LIV. Skal på Trolljegeren i dag. Også jobbe fra 23.00-07.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#655 Skrevet November 5, 2010 hørt om arbeidslys!? hørt om arbeidslyst ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#656 Skrevet November 5, 2010 arbeidslys hmm hva er det ? nei gidder ikke mer idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#657 Skrevet November 5, 2010 Kan noen hjelpe meg ? Skal ha meg dieselbil til våren. Men hva slags? Åpen for alt av forslag så lenge det er TDI som står i maks pris: 110 000kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#658 Skrevet November 5, 2010 sku ikke du ha golf da grastoooo ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#659 Skrevet November 5, 2010 trudde du hadde bestemt deg kjøp deg daihatsu 3sylindra diesel btw, reiser til lillehammer nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#660 Skrevet November 5, 2010 Har jo egentlig bestemt meg. Men nå får jeg ikke solgt bilen min i år ser det ut til. Så da er man åpen for forslag over vinteren : D Okeii : ) Kos deg i Lillehammer da Drar til Furnes i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#661 Skrevet November 5, 2010 JEEE HAR ITTNO DASH JEG!!!! har ikke no ratt heller for den saks skyld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#662 Skrevet November 5, 2010 dakar deg hans kjetil simen du kan kjøpe en 2er tdi da vett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#663 Skrevet November 5, 2010 JEEE HAR ITTNO DASH JEG!!!! har ikke no ratt heller for den saks skyld Rattet henger på veggen. Og du sa det var slekk ræser ratt. Så antar det bare er å klemme det p igjen. Så slutt å klag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#664 Skrevet November 5, 2010 hihi, men jeg får så søt dash når det blir ferdig så om ting passer når vi er ferdige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#665 Skrevet November 5, 2010 Har jo egentlig bestemt meg. Men nå får jeg ikke solgt bilen min i år ser det ut til. Så da er man åpen for forslag over vinteren : D Okeii : ) Kos deg i Lillehammer da Drar til Furnes i morgen så det er ikke det at du tar til fornuft å beholder quattroen i vinter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#666 Skrevet November 5, 2010 så det er ikke det at du tar til fornuft å beholder quattroen i vinter? Nope Skal nok kjøre som folk i vinter uansett jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#667 Skrevet November 5, 2010 Det ska jeg å som kjøper meg sierra haha (A) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#668 Skrevet November 6, 2010 Vurderer og gå ut og heise bilen litt, når jeg nesten tok bunnpanna i går:-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#669 Skrevet November 6, 2010 skal jaggu ta teorien på onsdag i neste uke snart lappen att!! skal bli godt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#670 Skrevet November 6, 2010 Vurderer og gå ut og heise bilen litt, når jeg nesten tok bunnpanna i går:-P Åssen klarte du det a ? : o den sitter jo høyt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#671 Skrevet November 6, 2010 ja, åssen klarte du det??? er vel også langt i fra bunnpanna som er lavest på passat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#672 Skrevet November 6, 2010 skal jaggu ta teorien på onsdag i neste uke snart lappen att!! skal bli godt! Jeg venter på svar ang. søknad om forkortelse av inndragelse jeg nå! Skulle mest sannsynlig få svar neste uke, så det blir spennende Satser på at jeg kan joine på treff til sommeren igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#673 Skrevet November 6, 2010 Jeg venter på svar ang. søknad om forkortelse av inndragelse jeg nå! Skulle mest sannsynlig få svar neste uke, så det blir spennende Satser på at jeg kan joine på treff til sommeren igjen Pøsh. Kan du tru. Får aldri igjen det førerkortet du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#674 Skrevet November 6, 2010 Jeg venter på svar ang. søknad om forkortelse av inndragelse jeg nå! Skulle mest sannsynlig få svar neste uke, så det blir spennende Satser på at jeg kan joine på treff til sommeren igjen gudd løkk fra en som er kjent med hvor stuslig det er å gå uten hehe. men ett år har jaggu gått fort! verst 2 første månedene også rant det på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#675 Skrevet November 6, 2010 ja, åssen klarte du det??? er vel også langt i fra bunnpanna som er lavest på passat? Tja, var ikke bunnpanna som fikk mest bank kanskje men, var bare litt redd for den:P Norsk veg standard: bh : Hehe, heva den litt i dag så subba i skjermene før: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...