#1226 Skrevet Desember 4, 2010 Jah, gleder meg litt til Knight and Day også, kjøpte begge to på BD her om dagen. Ellers da? noe som skjer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1227 Skrevet Desember 4, 2010 Jah, gleder meg litt til Knight and Day også, kjøpte begge to på BD her om dagen. Ellers da? noe som skjer? Neh, ikke mye som skjer her. Planter litt hasj og drikker julebrus. Akkurat tatt oppvasken. Huff, så driver jeg fortsatt å titter litt stygt på de bøkene som ligger her da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1228 Skrevet Desember 4, 2010 Du kan slutte å glede deg til å se Knight and Day først som sist, Stig Arne:o Drittfilm uten sidestykke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1229 Skrevet Desember 4, 2010 Haha, bortkasta penger mao? Jaja.. Syns ikke Evensen helt ser ut til å vinne kampen heller, gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1230 Skrevet Desember 4, 2010 Noen i klubben som har skrudd på bil eller? http://www.abcnyheter.no/node/122055 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1231 Skrevet Desember 4, 2010 Æsj, slikt er kjipt.. Det der skjedde med et klubbmedlem(kompis av meg) fra Oppdal i høst også. Men han gikk det bra med til slutt, selv om det så stygt ut ei stund.. http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/oppdal/article1531308.ece http://www.opdalingen.no/lokale_nyheter/article5316381.ece Så husk å sikre med annet enn bare en garasjejekk folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1232 Skrevet Desember 4, 2010 derfor bruker jeg alltid bukker når jeg kryper under bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1233 Skrevet Desember 4, 2010 Noen i klubben som har skrudd på bil eller? http://www.abcnyheter.no/node/122055 Like ved meg dette der. Tragisk! Kjørte helt tilfeldig forbi der da jeg skulle hente maten min, på tur til stange så jeg ambulanse sto der, på vei tilbake masse folk over alt ute og politiet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1234 Skrevet Desember 4, 2010 Thomas Skår heter han. Hvil i fred! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1235 Skrevet Desember 5, 2010 Thomas Skår heter han. Hvil i fred! Da var det han jeg trodde.. Hvil i fred ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1236 Skrevet Desember 5, 2010 Thomas Skår heter han. Hvil i fred! Satt å så på Ladder 49 samtidig som jeg så dette her. Utrolig kjedelig. Var også slutten av filmen og denne sangen ble spilt. Passer fint inn her også synes jeg. Hvil i fred. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1237 Skrevet Desember 5, 2010 Satt å så på Ladder 49 samtidig som jeg så dette her. Utrolig kjedelig. Var også slutten av filmen og denne sangen ble spilt. Passer fint inn her også synes jeg. Hvil i fred. Det er en utrolig bra film! Overraskende slutt og alt! Ble nesten rørt da jeg så den. Er vel sann historie i tillegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1238 Skrevet Desember 5, 2010 Ja, filmen er fantastisk. Har sett den mange ganger. Slutten sammen med den sangen gjør det ganske rørende ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1239 Skrevet Desember 5, 2010 Nå laver det ned:D.. Håper det kommer mye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1240 Skrevet Desember 5, 2010 Nå laver det ned:D.. Håper det kommer mye.. Da kjem det snart på Lillehammer håper vi Gleder meg til å se bila uti her sliter med å komme seg opp bakken her hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1241 Skrevet Desember 5, 2010 Noen i klubben som har skrudd på bil eller? http://www.abcnyheter.no/node/122055 Kjinte itte karen, men kjett er det nå uansett. Tankene går til familie og venner! Kvil i fre'! Såg en ambulanse som hadde hastverk gjennom krysset ved Shell på Solvang rundt 19.35, men da rakk den tydeligvis itte fram tidsnok Dette er en påminnelse om å altid sikre med en støttebukk hvis man skal under bilen! Stol aldri på sjøl den mest solide garasjejekk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1242 Skrevet Desember 5, 2010 det har snødd inatt bilde er tatt fra inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1243 Skrevet Desember 5, 2010 Så vidt det snør her nå, bare så vidt...men det snør! -12 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1244 Skrevet Desember 5, 2010 Var ute å testa snøen kl 0640 i dag funka helt greit selv om seaten skriker å klager når en napper i brekket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1245 Skrevet Desember 5, 2010 Akkurat stått opp.. Og jaggu var det bittelitt snø her også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1246 Skrevet Desember 5, 2010 hæhæ, og jeg tror svingen bortafor her er en populær sving.. for hører mye høyt turtall for å si det slik.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1247 Skrevet Desember 5, 2010 Hvor holder du egentlig til Stig Arne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1248 Skrevet Desember 5, 2010 Brumunddal.. Om du svinger av E6 ved Esso, i rundkjøringa ved Esso tar du til venstre. Så er det borti der, ser det fra E6, det siste du ser når du kommer fra nord før du svinger ned og under E6'n igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1249 Skrevet Desember 5, 2010 hæhæ, og jeg tror svingen bortafor her er en populær sving.. for hører mye høyt turtall for å si det slik.. HEHEHE, jeg har IKKE kjørt der i dag Snø er moro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1250 Skrevet Desember 5, 2010 Kan jo fort finne ut om det var Pål som du hørte eller ikke. Bare vent litt så. Driver å laster opp videon nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...