Anbefalte innlegg

Jah, gleder meg litt til Knight and Day også, kjøpte begge to på BD her om dagen.

Ellers da? noe som skjer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jah, gleder meg litt til Knight and Day også, kjøpte begge to på BD her om dagen.

Ellers da? noe som skjer?

Neh, ikke mye som skjer her. Planter litt hasj og drikker julebrus. Akkurat tatt oppvasken.

Huff, så driver jeg fortsatt å titter litt stygt på de bøkene som ligger her da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan slutte å glede deg til å se Knight and Day først som sist, Stig Arne:o Drittfilm uten sidestykke!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, bortkasta penger mao? Jaja..

Syns ikke Evensen helt ser ut til å vinne kampen heller, gitt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

derfor bruker jeg alltid bukker når jeg kryper under bilen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i klubben som har skrudd på bil eller?

http://www.abcnyheter.no/node/122055

Like ved meg dette der. Tragisk! Kjørte helt tilfeldig forbi der da jeg skulle hente maten min, på tur til stange så jeg ambulanse sto der, på vei tilbake masse folk over alt ute og politiet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomas Skår heter han. Hvil i fred!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det han jeg trodde.. Hvil i fred ja!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt å så på Ladder 49 samtidig som jeg så dette her. Utrolig kjedelig. Var også slutten av filmen og denne sangen ble spilt. Passer fint inn her også synes jeg. Hvil i fred.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt å så på Ladder 49 samtidig som jeg så dette her. Utrolig kjedelig. Var også slutten av filmen og denne sangen ble spilt. Passer fint inn her også synes jeg. Hvil i fred.

Det er en utrolig bra film! Overraskende slutt og alt! Ble nesten rørt da jeg så den. Er vel sann historie i tillegg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, filmen er fantastisk. Har sett den mange ganger. Slutten sammen med den sangen gjør det ganske rørende ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå laver det ned:D.. Håper det kommer mye..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå laver det ned:D.. Håper det kommer mye..

Da kjem det snart på Lillehammer håper vi :D Gleder meg til å se bila uti her sliter med å komme seg opp bakken her :D hihi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i klubben som har skrudd på bil eller?

http://www.abcnyheter.no/node/122055

Kjinte itte karen, men kjett er det nå uansett. Tankene går til familie og venner! Kvil i fre'!

Såg en ambulanse som hadde hastverk gjennom krysset ved Shell på Solvang rundt 19.35, men da rakk den tydeligvis itte fram tidsnok :(

Dette er en påminnelse om å altid sikre med en støttebukk hvis man skal under bilen! Stol aldri på sjøl den mest solide garasjejekk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det har snødd inatt :D

IMG_4895.jpg

bilde er tatt fra inne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt det snør her nå, bare så vidt...men det snør! -12

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute å testa snøen kl 0640 i dag :P funka helt greit selv om seaten skriker å klager når en napper i brekket ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat stått opp.. Og jaggu var det bittelitt snø her også..

DSC_0005.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hæhæ, og jeg tror svingen bortafor her er en populær sving.. for hører mye høyt turtall for å si det slik.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor holder du egentlig til Stig Arne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brumunddal.. :P

Om du svinger av E6 ved Esso, i rundkjøringa ved Esso tar du til venstre. Så er det borti der, ser det fra E6, det siste du ser når du kommer fra nord før du svinger ned og under E6'n igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hæhæ, og jeg tror svingen bortafor her er en populær sving.. for hører mye høyt turtall for å si det slik.. :D
HEHEHE, jeg har IKKE kjørt der i dag : rolleyes:D

Snø er moro :D

DSC00607.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo fort finne ut om det var Pål som du hørte eller ikke. Bare vent litt så. Driver å laster opp videon nå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.