#1326 Skrevet Desember 7, 2010 Yeah, klubb! Her er meg sett bakfra Er u Skjev eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1327 Skrevet Desember 7, 2010 Ikke bilde jeg heller, men trenger ikke et bilde for å vite at det er vondt:p Korsryggen er det som er plagen hos meg, og det er noe pent dritt for å si det mildt. Ikke noen ekspert, men er ganske sikker på at ryggraden ikke skal se ut som en S, sånn som Simen sin: klø : S for Simen - morsomt! nederst i ryggen jeg sliter, og driver vell feil yrke for å få bedre rygg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1328 Skrevet Desember 7, 2010 Krøplinger! Sliter med vond nakke jeg, men har lært meg å leve med det. Den blir ikke vond av at jeg jobber heldigvis. Har jeg smerter er de der når jeg våkner om mårran. Men før jobba jeg som maler og byggtapetserer og da slet jeg veldig pga jobbing med armene over skulderhøyde. Sparkle gipshimlinger var jo veldig snadder for nakken husker jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1329 Skrevet Desember 7, 2010 Hadde bilder ett sted,men vet ikke hvor de er nå Men hos meg sitter det i nakken og ryggen. Muskulært pga overbelasting på forrige jobb. Så musklene blir altfor fort anspent, og da gjør det som regel veldig vondt i noen dager, før det går litt over. Men har lært meg og leve med det. Blir det for ille så slapper jeg bare av så godt det lar seg gjøre. Armene over hodet, da går det mer dritt Men skal etterhvert trene opp igjen muskulaturen i nakke og rygg, da vil det bli bedre. Men bra blir jeg aldri igjen. Alt dette pga en medfødt skjevhet i ryggen som jeg har slått opp ved fall og overbelastning og tunge løft på forrige jobb. (Jobbet på Gardermoen som stuer, kasta kofferter som det var altfor mange av og altfor tunge til tider. Og dårlig tid ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1330 Skrevet Desember 7, 2010 Krøplinger! Sliter med vond nakke jeg, men har lært meg å leve med det. Den blir ikke vond av at jeg jobber heldigvis. Har jeg smerter er de der når jeg våkner om mårran. Men før jobba jeg som maler og byggtapetserer og da slet jeg veldig pga jobbing med armene over skulderhøyde. Sparkle gipshimlinger var jo veldig snadder for nakken husker jeg.. Sliter med nakke jeg også, og migrene uten like som følge av nakkevondten. Hehe:p Hadde jeg vært en bil som skulle inn til EU-kontroll, hadde jeg bare blitt henvist til bilopphuggeren først som sist:o Riktignok en pen bil, da, men mye rust under og i bærende konstruksjoner, samt rådebank og det som verre er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1331 Skrevet Desember 7, 2010 sliter også med vonde kneer jeg da:P så kne og rygg! her er vi friske ser det ut til haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1332 Skrevet Desember 7, 2010 Vond nakke her etter en motorsykkelulykke her! Men kan ikke syte! Lever jo =D Begynner og lure på om alle i mjøsa lokal-lag kan søke om handikapp-bevis her nå ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1333 Skrevet Desember 7, 2010 Jeg har ikke mongo rygg lenger, jeg fikk operert'n jeg da! Finfin nå vertfall! Men nå erre natta her, må hvile litt til jeg skal ivei å denge Kristian på jobben i morra, eller vertfall sjekke om'en husker hva jeg heter, hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1334 Skrevet Desember 7, 2010 Er u Skjev eller ? Haha, ikke min feil medfødt ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1335 Skrevet Desember 7, 2010 I fornektelsen enda altså.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1336 Skrevet Desember 7, 2010 Nå er det plutslig sommer temp ute!! 10 minus bare! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1337 Skrevet Desember 7, 2010 Hysj på dekk ! Unger ass. Nå skal jeg titte litt på denna sosiologiboka. Har jo tross alt eksamen i morra. Klokka 9 Tenk å tidlig jeg må opp da a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1338 Skrevet Desember 7, 2010 Hysj på dekk ! Unger ass. Nå skal jeg titte litt på denna sosiologiboka. Har jo tross alt eksamen i morra. Klokka 9 Tenk å tidlig jeg må opp da a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1339 Skrevet Desember 7, 2010 Detta går gælig ja. F.eks. Åssen i svarte skal man skrive 1 side om situasjon ? hææ ? drittfag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1340 Skrevet Desember 7, 2010 Haha. Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1341 Skrevet Desember 8, 2010 Hysj på dekk ! Unger ass. Nå skal jeg titte litt på denna sosiologiboka. Har jo tross alt eksamen i morra. Klokka 9 Tenk å tidlig jeg må opp da a Tidlig..? Haha.. god morgen! Men lykke til med eksamen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1342 Skrevet Desember 8, 2010 (endret) Tidlig ja. Fra august til nå har jeg stått opp før 10.00 to ganger, sånn ca. Og det var forrige uke da det var eksamen og i dag : p rettelse: Før 09.00. Hender vi har skole 10.15 Takktakk til dere begge Da er jeg hjemme igjen. Ble ferdig 12.10 ca Kunne alltids gått bedre med første delen der man skal forklare diverse begrep og slik. Og gjett hva den ene oppgava der var ? joda ! DEFINER SITUASJON Meen, nå har jeg ferie frem til 4. Januar pluss litt jobb. Men skal ikke klage da Takk for det ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1343 Skrevet Desember 8, 2010 Sa.an!!!!! Tenkte jeg skulle ta en tur til Moelv på den derre glattis-greia, men der stoppa S2`n meg gitt!! STrømløs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1344 Skrevet Desember 8, 2010 FYDDA Vel, jeg er ikke der uansett. Skål a mJØsaaa Nå er det FERIIIIIEEEEEE ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1345 Skrevet Desember 8, 2010 FYDDA Vel, jeg er ikke der uansett. Skål a mJØsaaa Nå er det FERIIIIIEEEEEE ! Er to eksamener unna ferie. 30 minutter muntlig om Geografiske Informasjons Systemer og oppbyggingen av Geometriske Objekt-kataloger i samsvar med SOSI-standard og FKB-hidden i morgen Er heldigvis halveis i studieperioden til jul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1346 Skrevet Desember 8, 2010 puh, lang dag på jobb fra klokka 7 til nå, blir vel sånn i morra også + jobbing på lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1347 Skrevet Desember 8, 2010 Hypokondere!! Skrall jeg også men jobber fordet.. Men nå ligger vel smerteterskelen til enkelte veeeeeldig lavt tror jeg Hehe. Da tenker jeg ikke på dere her inne altså, men generelt. Ser mange gjengangere på jobben ihvertfall: rolleyes Tror nok det er mange som ligger å kjenner etter om de har vondt noe sted om mårran for å slippe å dra på jobb, hehe. er det meg du sikter til hell:evil: 7 dager ja? Huff det var lenge. Ja, blir ofte slik at man tråler forumet for å underholde seg selv. 7 dager er da? har ikker vert på arbeid på snart 2 år slitter vel med det samme som mange andre her inne korsrygg rygg nakke. det er en jævla dritt del av kroppen. skule vert foruten. hadde kansje sett litt rar ut. + har hatt 3 lungekolabser på 1 år sån for og toppe det helle. er så greit og ha noe med nav og gjøre. skule inn på møtte i august. og har pure noen ganger men ikke hørt noe mere. er det mulig.... er jeg heldig så kan da hende jeg får prate med dem før jeg skal prøve og søke på skolen igen i år. søkte jo på vanlig måtte i fjord og det gikk jo ikke. trode det var sån at nav kjøpte plasser til oss som skule på omskolering jeg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1348 Skrevet Desember 8, 2010 vitnemål og legeerklæring klar til innsending til Luftforsvarets Flyverskole 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1349 Skrevet Desember 8, 2010 Hei godtfolk, ingen oppegående folk her som skulle leid hus? Har pusset opp leilighet i byen (oslo) i det siste, å kommer nok til å flytte inn der over jul. Derfor lurte jeg på om det var noen som kunne å tenkt seg å leid et hus på åshøgda (nærheten av rudshøgda). Jeg vil si det holder bra standard på det meste. Tenkte jeg bare skulle prøve her, før jeg evt kaster no ut på finn. Kan evt ses fra 15des. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1350 Skrevet Desember 9, 2010 (endret) JEG FANT NISSED LUE PÅPO BRJRENNERIET I KDAGGG! ! dEN VAR pjheeeet ! Også på vorst kalte allde meg fort JUSTIN BIEDBER ! HVAAAT THEW F""""""CK ? jG LIGNER IKKE en gang f1e4 !!!! SHOCKER FTW! IWILL SHOCK YU ALL NIGFHT LOOOONG ! jEG VET DERE LIKER UNGE GUTTTTER A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...