#1426 Skrevet Desember 11, 2010 God mat på La Italia på Stange? Altså, veeeeldig god? Og da gjerne kebab i pita? Og åpningstider? Knall god! Kebab i pita har de og koster 75kr. Åpent hverdager 11-23 og til 24 på lørdager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1427 Skrevet Desember 11, 2010 Ikke all verden med opplastingshastighet, men ned-hastigheten er helt ok til å være god gammeldags kobber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1428 Skrevet Desember 11, 2010 haha, husker faktisk når jeg var å henta grevlingen at det var da sattan så varmt det skulle være i den bilen da..! hehe, det stemmer nok ja Kan itte sitta å fryse hell da: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1429 Skrevet Desember 11, 2010 Ja, tempføleren Men hvor få tak i den billigst mulig ? 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-00 - - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1430 Skrevet Desember 11, 2010 hmm... har ikke peiling jeg men jeg har en sånn en liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1431 Skrevet Desember 11, 2010 hmm... har ikke peiling jeg men jeg har en sånn en liggende Den der er til utetemperaturmåleren til 80, 90 og muligens A4;) Jeg fikk en G62-føler tilsendt fra andre siden av dammen for rundt $25 + frakt. Norsk pris ligger på rundt 300-450 på Mekonomen om jeg ikke husker feil: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1432 Skrevet Desember 11, 2010 Den der er til utetemperaturmåleren til 80, 90 og muligens A4;) Jeg fikk en G62-føler tilsendt fra andre siden av dammen for rundt $25 + frakt. Norsk pris ligger på rundt 300-450 på Mekonomen om jeg ikke husker feil: klø : Okeii Takk. Noe problem å bytte denne da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1433 Skrevet Desember 11, 2010 Knall god! Kebab i pita har de og koster 75kr. Åpent hverdager 11-23 og til 24 på lørdager Skulle ønske jeg var enig, men den var dessverre ikke noe god:( Jeg, dama og to til var der nå "nettopp", og samtlige spiste knapt halvparten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1434 Skrevet Desember 11, 2010 Da har det skjedd noe med den, eller så bruker de ikke samme kjøtt i pita som i rull og tallerken. Aldri spist i pita jeg, men folk sier den er god. Så jeg vet ikke. Men smaken er som baken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1435 Skrevet Desember 11, 2010 Skjeeeeer'a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1436 Skrevet Desember 11, 2010 Skulle ønske jeg var enig, men den var dessverre ikke noe god:( Jeg, dama og to til var der nå "nettopp", og samtlige spiste knapt halvparten. Må vist si meg enig der:( var såpass vond at til å med bil min ble dårlig:/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1437 Skrevet Desember 12, 2010 Skjeeeeer'a? Jeg SOV faktisk når du skrev detta der. Fornuftig gutt :) Nå er det frokost også er det bare å dra seg fra Furnes og til Lillehammer igjen for å jobbe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1438 Skrevet Desember 12, 2010 Okeii Takk. Noe problem å bytte denne da ? Neida, ganske smal sak. Husk bare å åpne ekspansjonstanken, så du slipper å skoldes av kokvarmt vann når du tar den ut. På føleren skal det kobles på 4 poler. Husk å tette med pakninga som følger med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1439 Skrevet Desember 12, 2010 Skulle ønske jeg var enig, men den var dessverre ikke noe god:( Jeg, dama og to til var der nå "nettopp", og samtlige spiste knapt halvparten. Da skulle du dratt innom Hamar vettu.. På 1 Dinar midt i kirkebakken. Der var kebaben good Ligger rett ovenfor mc.donals. Men til sommeren snakker vi vel en aldri så liten lokallagstur til Bislet Kebab kanskje?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1440 Skrevet Desember 12, 2010 Da skulle du dratt innom Hamar vettu.. På 1 Dinar midt i kirkebakken. Der var kebaben good Ligger rett ovenfor mc.donals. Men til sommeren snakker vi vel en aldri så liten lokallagstur til Bislet Kebab kanskje?? Blir glatt med på det!:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1441 Skrevet Desember 12, 2010 Må vist si meg enig der:( var såpass vond at til å med bil min ble dårlig:/ Sier ikke ifra når dere er på tur a ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1442 Skrevet Desember 12, 2010 Dombås kebab da? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1443 Skrevet Desember 12, 2010 Den ska du lete lenge etter for å finne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1444 Skrevet Desember 12, 2010 makan til kebab mas da BIFF på kroa i Moelv rimlig å god 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1445 Skrevet Desember 12, 2010 Sier ikke ifra når dere er på tur a ? si ifra neste gang=) bil min begynte fuske, så vi dro rett hjem hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1446 Skrevet Desember 12, 2010 Morten: hvilken farge er det på den toførtin din? Er det den blå som var i bilsport? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1447 Skrevet Desember 12, 2010 Morten: hvilken farge er det på den toførtin din? Er det den blå som var i bilsport? hei, ja, det er en mørk blå en med en haug med plastikk hehe ocean race blå fra v70 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1448 Skrevet Desember 12, 2010 Da skulle du dratt innom Hamar vettu.. På 1 Dinar midt i kirkebakken. Der var kebaben good Ligger rett ovenfor mc.donals. Men til sommeren snakker vi vel en aldri så liten lokallagstur til Bislet Kebab kanskje?? Der har jeg faktisk ikke smakt enda:) Har smakt Deniz (?) og den som ligger ovenfor Peppes, og begge de er godkjente: ja : Tenkte man skulle prøve La Italia etter skryt fra Mr. Eriksen, men det ble en skuffelse. Hehe. Lett med på lokallagstur til Bislett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1449 Skrevet Desember 12, 2010 Får vel inrømme en ting, ALDRI spist kebab! det er mye anna god mat........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1450 Skrevet Desember 12, 2010 samma her aldri spist en babb men må vell prøve en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...