Anbefalte innlegg

haha, okeii :) Skal huske det :)

Ikke dårlig ^^ Jeg drev såvidt det var med Charlotte en gang i tia serru : p

hehe.. 14iser ass:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. Tror jeg har en strømtjuv ett sted.. Greit nok at grevlingen ikke har vært starta siden tirsdag, men nå fikk jeg bare gløda'n og såvidt dratt'n rundt på startern en halv omdreining.. Tok åsså trillestarta da, så fikk jo start, men læll..

får sjekke batterivannet en dag det passer seg da, og bare kjøre på litt strøm i kveld. :)

Je dumpe frøkna på fæst på Moelv je, å ætter dæ så æ je heme ålæine! Bli ostepop, tv1000 hjelperdeg og tørkerull da! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Je dumpe frøkna på fæst på Moelv je, å ætter dæ så æ je heme ålæine! Bli ostepop, tv1000 hjelperdeg og tørkerull da! :D

Skulle til å si da kan je komma en tur å hilse på deg :D Men dropper den da : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut å quattroe litt :D 45 27 15 90 for date ;*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, tror nok jeg dropper den tørkerullen og greier ass, just a matter of speakin'.. Det betyr "jæmm alein!".. :D

men duuu..? Har du eller Pål akkurat vært å kjørt Strandsagvegen..? Mens jeg var til Moelv med frøkna og samtidig spylte av bilen der oppe så var det blitt laget noen spor borti svingen her, haha.. Eg lo, og eg tenkte at ditta måtte væra ein ta dykkar.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke no griskjøring da simen! :)

Haaah.. Særlig at den når frem.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og frøkna får vel ta en tur ut med Audien nå vi også:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parkerte frøkna på Moelv jeg, sjukepleierfest der tror jeg.. :D

Sitter å gjør "elle melle" for hva slags film jeg skal se.. Jævli gira på the hurt locker(for 7. gang), men klarer ikke helt å bestemme meg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten.. Er jeg den eneste som får litt "klikk" når klokka er 13:37 og slikt..?

Var nesten så jeg fylte bensin på grevlingen i kveld, bevisst.. :P Men klarte å overtale meg sjøl da..

1337.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten.. Er jeg den eneste som får litt "klikk" når klokka er 13:37 og slikt..?

Var nesten så jeg fylte bensin på grevlingen i kveld, bevisst.. :P Men klarte å overtale meg sjøl da..

1337.jpg

Du er NERD ass!

Men skal sies at jeg tenker slikt også :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg ser klokka på mobilen er 1337 så ringer jeg og legger på til en kompis av meg som kjører ambulanse.. Så varierer det hvor lang tid det tar før han ser det tapte anropet, så får jeg sms "Haha, nerd!".. :P

Er ikke sååå ofte nå lenger da, men har skjedd en del ganger.. :D

Men nå legger vi ned internet forresten.. :)

http://e24.no/it/article3955387.ece

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1337.jpg

Legg på 50 øre, så er vi i Lom...

Og ja, Hurt Locker er bra ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaaaeeee!! Hurt Locker er helt rå! :D

Men.. har forresten en del opptak på pvr'n jeg skulle sett også.. *kaste bort mere tid på forumet før jeg klarer å bestemme meg*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haaah.. Særlig at den når frem.. :P

veit :P

Parkerte frøkna på Moelv jeg, sjukepleierfest der tror jeg.. :D

Sitter å gjør "elle melle" for hva slags film jeg skal se.. Jævli gira på the hurt locker(for 7. gang), men klarer ikke helt å bestemme meg..

"Salt" og "Knight and day" på bluray + julebrus og potetgull her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen, jeg kjøpte knight and day her for ei stund sia jeg også, den sugde så jeg sovna..! :/

men nye karate kid var kuli da! Salt så jeg de hadde på en eller anna sjappe jeg var innom ista, men gadd ikke kjøpe'n, så litt jalla ut.. :P Men ja, på bluray seff :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt utrolig hvor fort du får bråk bare du kaller en stygg kar partysvenske på bryggeriet ass:p..

Men ellers jævlig artig kveld ute på lillehammer....

PS: syns Grasto kunne venta 2 min så kunne vil slått av en prat: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heei mads! såg du no blinkende lys i kveld ell ? :P haha

Ogg nå er jeg med i Babb gjengen hah! va jævli godt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, tror nok jeg dropper den tørkerullen og greier ass, just a matter of speakin'.. Det betyr "jæmm alein!".. :D

men duuu..? Har du eller Pål akkurat vært å kjørt Strandsagvegen..? Mens jeg var til Moelv med frøkna og samtidig spylte av bilen der oppe så var det blitt laget noen spor borti svingen her, haha.. Eg lo, og eg tenkte at ditta måtte væra ein ta dykkar.. :D

Jeg har vært en tur i svingen i dag. Men tok det forholdsvis pent. Var ikke no hardkjørt ;p Men litt bredt gikk det da ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt utrolig hvor fort du får bråk bare du kaller en stygg kar partysvenske på bryggeriet ass:p..

Men ellers jævlig artig kveld ute på lillehammer....

PS: syns Grasto kunne venta 2 min så kunne vil slått av en prat: smil :

Venta 2 min hvor da ? : p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært en tur i svingen i dag. Men tok det forholdsvis pent. Var ikke no hardkjørt ;p Men litt bredt gikk det da ;D
Var en liten tur oppover der i går jeg også :o

Grett å ta noen piruetter oppå industrifeltet der :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heei mads! såg du no blinkende lys i kveld ell ? :P haha

Ogg nå er jeg med i Babb gjengen hah! va jævli godt!

Ja, jeg så visst noen blinkende lys i går, gitt! Usikker på hvem det var, og hadde det egentlig litt travelt siden frøkna skulle opp på jobb i dag, så fikk ikke dristet meg bortom for å sjekke ut hvem det var:p Tok en impulstur for å kjøpe kebab:D Hehe. Hvem andre sto der?

Du likte det, ja? Hvor spiste du, da? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg så visst noen blinkende lys i går, gitt! Usikker på hvem det var, og hadde det egentlig litt travelt siden frøkna skulle opp på jobb i dag, så fikk ikke dristet meg bortom for å sjekke ut hvem det var:p Tok en impulstur for å kjøpe kebab:D Hehe. Hvem andre sto der?

Du likte det, ja? Hvor spiste du, da? ;)

ja du ble fort borte såg jeg hehe :P var ola andersen og hans kjetil som sto der :P

ja var farlig godt :P spiste på denniz ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.