#1601 Skrevet Desember 19, 2010 ja du ble fort borte såg jeg hehe var ola andersen og hans kjetil som sto der ja var farlig godt spiste på denniz PØSH ! Nå tar jeg snart turen til Lillehammer igjen : D Jobbe fra 17-22 i dag Kom innom Esso sannom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1602 Skrevet Desember 19, 2010 Simen:nana: ja du ble fort borte såg jeg hehe var ola andersen og hans kjetil som sto der ja var farlig godt spiste på denniz Aha, får stoppe på neste gang, for har det sikkert ikke like "travelt" da:p Det er godt å høre, og Deniz er faktisk veldig god! Vurderte den vi også, men var så mange folk der at vi tok Siesta. Og den var helt perfekt i går! Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1603 Skrevet Desember 19, 2010 ja får stoppe å tala litt hehe ja var veldig god på deniz, får prøve siesta neste gang jeg da og simen, jeg kommer innom en tur i kveld jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1604 Skrevet Desember 19, 2010 Det snør det snør, det er det gjør, tidelibom ba bom! Je likje det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1605 Skrevet Desember 19, 2010 Haha, måtte le litt je altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1606 Skrevet Desember 19, 2010 Legg på 50 øre, så er vi i Lom... Og ja, Hurt Locker er bra er vel over 14 for 98 nå ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1607 Skrevet Desember 19, 2010 14,20 eller noe sånn betalte jeg for 99 på shell akkurat. hurra. Blir dyrt å kjøre scirocco om dagen ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1608 Skrevet Desember 19, 2010 uff, da ungår jeg å kjøre bil noen dager i håp om at det blir mindre dyrt (veldig tom for bensin snart) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1609 Skrevet Desember 19, 2010 Om jeg ser klokka på mobilen er 1337 så ringer jeg og legger på til en kompis av meg som kjører ambulanse.. Så varierer det hvor lang tid det tar før han ser det tapte anropet, så får jeg sms "Haha, nerd!".. Er ikke sååå ofte nå lenger da, men har skjedd en del ganger.. Men nå legger vi ned internet forresten.. http://e24.no/it/article3955387.ece Hehehe Jeg var slik før jeg, når kl 1337, så var det happy leet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1610 Skrevet Desember 19, 2010 uff, da ungår jeg å kjøre bil noen dager i håp om at det blir mindre dyrt (veldig tom for bensin snart) Du kan jo ikke kjøre bil fordi du blir kald. dust 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1611 Skrevet Desember 19, 2010 Dust! jeg har da setevarme x2 :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1612 Skrevet Desember 20, 2010 God morgen jenter Nå sitter jeg på jobb alt jeg gitt *trøtt* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1613 Skrevet Desember 20, 2010 god morgen mannen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1614 Skrevet Desember 20, 2010 God morgen jenter Nå sitter jeg på jobb alt jeg gitt *trøtt* Det var da sent å begynne på en mandag Troppet opp på døra her klokka 04.15 idag jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1615 Skrevet Desember 20, 2010 Det var da sent å begynne på en mandag Troppet opp på døra her klokka 04.15 idag jeg.. Synes det var mer en tidlig nok jeg men Hvorfor byner du så tili da? Hvor jobber du a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1616 Skrevet Desember 20, 2010 Hææ? Begynt på jobb alt? Begynner kl.14 jeg, forrige uke starta uka ti på ti på mandagskvelden.. Hver tredje uke så starter den 04:51 da.. DET er ikke no særlig kult! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1617 Skrevet Desember 20, 2010 Hææ? Begynt på jobb alt? Begynner kl.14 jeg, forrige uke starta uka ti på ti på mandagskvelden.. Hver tredje uke så starter den 04:51 da.. DET er ikke no særlig kult! Du jobber med egentlig stig arne?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1618 Skrevet Desember 20, 2010 For nå reiser jeg rundt som ei luksushore, selv om jeg egentlig heter Per-Tore.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1619 Skrevet Desember 20, 2010 Men du gir vel faen? For betalinga er jo bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1620 Skrevet Desember 20, 2010 Var en liten tur oppover der i går jeg også Grett å ta noen piruetter oppå industrifeltet der Hvor i strandsag vegen er det dere "slædder"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1621 Skrevet Desember 20, 2010 Her er hvertfall go'svingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1622 Skrevet Desember 20, 2010 Rett nedenfor jobben det der. Jeg liker ikke den svingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1623 Skrevet Desember 20, 2010 Synes det var mer en tidlig nok jeg men Hvorfor byner du så tili da? Hvor jobber du a? Jobber på Rimi Børstad på hamar. Er man i lederteamet, så får man bare stille opp når det er høysesong. Ulempen ved å jobbe i denne bransjen det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1624 Skrevet Desember 20, 2010 Rett nedenfor jobben det der. Jeg liker ikke den svingen Svingen der er fin den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1625 Skrevet Desember 20, 2010 Må få være med på leketur med dere en dag.. Da scirocco fwd ikke akkurat rocker om dagen ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...