Anbefalte innlegg

Liker forsåvidt svingen, men ikke trærne. hehehe. Eller ESP som lever sitt eget liv var det kanskje jeg ikke likte :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For nå reiser jeg rundt som ei luksushore, selv om jeg egentlig heter Per-Tore..

Bjørn-Tore mener du vel? :P;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker forsåvidt svingen, men ikke trærne. hehehe. Eller ESP som lever sitt eget liv var det kanskje jeg ikke likte :P

Ja, all denna elektronikken ødelegger kjøregleden noen ganger. Enda godt jeg ikke har noen :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er hvertfall go'svingen

Strandsagveien.jpg

Simen i farta med 4x4-Turbo-awd-Racing-mongotralla si!!!

Hvor jobber du Morten? Du som var "heldig" med motoren på s3'n? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva står på i kveld folkens? sjøl sitter jeg på jobb og har hatt 1 kunde siden jeg kom klokka 16.00, og ser ikke ut til at det kommer fler heller! : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt til venstre i det bildet der.. Bak trærne, så ligger en stor låve.. I det huset som hører til den loven.. Der skal det visst bo en jævla skummel fyr.. Det sies at han spiser totninger og driter østerdøler.. Mmm.. Ville passa meg for han der gitt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da tørr jeg hvertfall ikke kjøre der : eek :: eek :: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heldig du er a joakim :P

godt man har dagligvarebutikk ved siden av så man får kjøpt FHM og julebrus da hvertfall :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men du gir vel faen? For betalinga er jo bra?

Jepp..

Og kundene får det de vil ha :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Obs bygg, har fast jobb på trelasten :) var greit inntil møllasenteret åpna, for da måtte man uansett på rudshøgda etter brennvin, men er ikke like givende nå lenger gitt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Ser den.. Har dere mye ved inne eller? :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:P dårlig med ved, hvis du ikke vil kjøpe noen lenger 2x4 og kappe opp sjøl :P men har sånne vedbriketter som går unna som varmt hvetebrød :P en sekk tilsvarer 40L ved og koster 29 eller noe :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du totning hæll? :-D

nei men vet aldri hva sånne kan finne på : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe som skjer ikveld da folkens? Dør av kjedsomhet :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kjeder deg kan du stikke på deniz og kjøpe en ekstra stor kebab, for så og komme på obs med den glenn erik! så har du noe å gjøra :P

Vart det brått ikkeno behov for vinterbil lenger kim rune? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

google-maps er gøy :)

Her er huset mitt........ :)

hemmat.jpg

hemmat2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

quattro suget tar overhånd:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Totninger ruler, sånn btw!

Snart stekte grillpølser i brød og lompe, med grov sennep, agurkmix og sprøstekt løk - det er tingen, det:D

Og apropos lompe og brød, dere på den gale sida bruker vel lompa rundt brødet dere, vel, og ikke lompa rundt pølsa som vanlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kjeder deg kan du stikke på deniz og kjøpe en ekstra stor kebab, for så og komme på obs med den glenn erik! så har du noe å gjøra :P

Greit at jeg kjeder meg altså. Men med bensinprisene som er nå om dagen, kjeder jeg meg ikke SÅÅ mye at det er verdt 200spenn i bensin for å levere babb til deg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Totninger ruler, sånn btw!

Snart stekte grillpølser i brød og lompe, med grov sennep, agurkmix og sprøstekt løk - det er tingen, det:D

Og apropos lompe og brød, dere på den gale sida bruker vel lompa rundt brødet dere, vel, og ikke lompa rundt pølsa som vanlig?

sjølsagt lompa rundt brødet, har da nesten aldri fått no anna heller :P sjøl om det er en lur idè!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.