#1651 Skrevet Desember 20, 2010 http://www.billettservice.no/DROPKICK+MURPHYS-billetter/event/OSP1804?tm_link=tm_homeA_2_f1 YIIIHAA, dropkick murphys til oslo! Spørs om man skal dit, blir nok høy ølfaktor!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1652 Skrevet Desember 20, 2010 sjølsagt lompa rundt brødet, har da nesten aldri fått no anna heller sjøl om det er en lur idè! Helt, helt feil! Du har da lompa rundt pølsa når du spiser uten brød, så hvorfor skal du slenge lompa rundt brødet når du har brød? Nei, Totninger er geniale sånn sett, og gjør til og med de små tingene riktig: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1653 Skrevet Desember 20, 2010 Helt, helt feil! Du har da lompa rundt pølsa når du spiser uten brød, så hvorfor skal du slenge lompa rundt brødet når du har brød? Nei, Totninger er geniale sånn sett, og gjør til og med de små tingene riktig: smil : Det er jo sant det, men er ikke noe jeg orker å pirke på når jeg er å får meg korv på shell akkurat Totninger har da ittno å stille opp med mot ekte Brumunddøler agitt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1654 Skrevet Desember 20, 2010 Helt, helt feil! Du har da lompa rundt pølsa når du spiser uten brød, så hvorfor skal du slenge lompa rundt brødet når du har brød? Nei, Totninger er geniale sånn sett, og gjør til og med de små tingene riktig: smil : men du har vel pølsa rett nedi brøde vis du bare spiser brød også? lompa skal ligge over brødet og dekke alt annet man har hatt på. må jo ha et tak:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1655 Skrevet Desember 20, 2010 svarte for en haga a kenth Neida, alt detta er heldigvis ikke hagan min Jeg har bare litt over 1 mål. Hage som vist på bildet, pluss parkeringa på andre siden av huset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1656 Skrevet Desember 20, 2010 http://www.billettservice.no/DROPKICK+MURPHYS-billetter/event/OSP1804?tm_link=tm_homeA_2_f1 YIIIHAA, dropkick murphys til oslo! Spørs om man skal dit, blir nok høy ølfaktor!! ja dette skule man vert i veien på. dette er jo konge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1657 Skrevet Desember 20, 2010 Totninger ruler, sånn btw! Snart stekte grillpølser i brød og lompe, med grov sennep, agurkmix og sprøstekt løk - det er tingen, det:D Og apropos lompe og brød, dere på den gale sida bruker vel lompa rundt brødet dere, vel, og ikke lompa rundt pølsa som vanlig? Helt, helt feil! Du har da lompa rundt pølsa når du spiser uten brød, så hvorfor skal du slenge lompa rundt brødet når du har brød? Nei, Totninger er geniale sånn sett, og gjør til og med de små tingene riktig: smil : Har jo lompa rundt! Men pølse og lompe? Jeg og dama spiste ytrefilet, fløtegratinerte poteter, ris,bearnaise og peppersaus blandet sammen, og litt mais og agurk. DET var godt det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1658 Skrevet Desember 20, 2010 Har jo lompa rundt! Men pølse og lompe? Jeg og dama spiste ytrefilet, fløtegratinerte poteter, ris,bearnaise og peppersaus blandet sammen, og litt mais og agurk. DET var godt det! men du er jo ikke riktig navle eller da. skal du på hovedtreffe til sommeren hell? eller har du blit famile far på heltid. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1659 Skrevet Desember 20, 2010 men du er jo ikke riktig navle eller da. skal du på hovedtreffe til sommeren hell? eller har du blit famile far på heltid. hehe Gjort forno gæli nå da? Kanskje, skulle hatt en bil og kjørt dit med bare Får se hva jeg får kjøpt meg etterhvert.. Fruen og ungen blir nok med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1660 Skrevet Desember 20, 2010 Simen i farta med 4x4-Turbo-awd-Racing-mongotralla si!!!Hvor jobber du Morten? Du som var "heldig" med motoren på s3'n? Jeg jobber på Mattilsynet, og ja jeg var "heldig" med motoren på s3`n min Men nå er ny motor+++ handlet inn, så den blir vel forhåpentligvis istand igjen snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1661 Skrevet Desember 20, 2010 Jeg jobber på Mattilsynet, og ja jeg var "heldig" med motoren på s3`n min Men nå er ny motor+++ handlet inn, så den blir vel forhåpentligvis istand igjen snart Hørte om det der. Kjipt Men blir bra å få istand igjen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1662 Skrevet Desember 20, 2010 Jeg jobber på Mattilsynet, og ja jeg var "heldig" med motoren på s3`n min Men nå er ny motor+++ handlet inn, så den blir vel forhåpentligvis istand igjen snart Flere i samme båt ja. Velkommen etter til s3 motorhavari klubben Sylinder 1 som har fått for lite fuel hos deg også eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1663 Skrevet Desember 20, 2010 Flere i samme båt ja. Velkommen etter til s3 motorhavari klubben Sylinder 1 som har fått for lite fuel hos deg også eller? Heller sylinder 2 som har fått for mye tror jeg. Vært godt og varmt nedi der. smelta stempelet og ødelagt topp og blokk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1664 Skrevet Desember 20, 2010 Totninger ruler, sånn btw! Snart stekte grillpølser i brød og lompe, med grov sennep, agurkmix og sprøstekt løk - det er tingen, det:D Og apropos lompe og brød, dere på den gale sida bruker vel lompa rundt brødet dere, vel, og ikke lompa rundt pølsa som vanlig? Jeg pleier bare å kaste denne lompa oppå pølsa til kunden som regel jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1665 Skrevet Desember 21, 2010 Æ vil ha pøls, pøls me sprøstekt løøk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1666 Skrevet Desember 21, 2010 Du er spesiell Stig Arne ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1667 Skrevet Desember 21, 2010 Hehe.. Det sier mamma også :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1668 Skrevet Desember 21, 2010 work work and work all dagen through! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1669 Skrevet Desember 21, 2010 No food no hvil it is so trist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1670 Skrevet Desember 21, 2010 I think we all have lost the gniiist... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1671 Skrevet Desember 21, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1672 Skrevet Desember 21, 2010 Hehe, fin den der Tenk at den ble spilt masse på nrk P3.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1673 Skrevet Desember 21, 2010 Forresten.. Pål!! Hvor var du 3min over 3 i natt..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1674 Skrevet Desember 21, 2010 detta æ vel det raraste e ha sett i dag.. http://www.break.com/index/turkish-knife-dance-1970514 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1675 Skrevet Desember 21, 2010 Når det er så kaldt så blir det stort sett hidden og tv-tid før jobb assa.. Men nå står grevlingen å putrer og går sånn at jeg skal ha det godt og komfy når jeg kjører til jobb.. Arnsten! Den videoen var jo bare.. disturbing.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...