#1701 Skrevet Desember 21, 2010 Kunne sagt ifra jokke, jeg har jo ferie! hoho 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1702 Skrevet Desember 21, 2010 Se bildet som Simen la ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1703 Skrevet Desember 21, 2010 Kunne sagt ifra jokke, jeg har jo ferie! hoho Måtte prøve a5en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1704 Skrevet Desember 22, 2010 Hvor er det du ser alle disse sporene? Har vært ute å lagt igjen noen her å der selv i kveld så Med A5 som du prøvekjører ? Er det så populært ? : / 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1705 Skrevet Desember 22, 2010 28 minus ute! har vert 29,9 på det kaldeste i natt... OOg jeg skal egentlig ut å henge opp 2 utelamper idag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1706 Skrevet Desember 22, 2010 -26 på midtstranda på vei til jobb idag også. Banna bein! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1707 Skrevet Desember 22, 2010 -17 når jeg starta opp bilen nå edit: så et bilde som akkurat ble lagt ut på face fra ei som kommer fra Askim. -45 edit 2: Sitt å smiler hver gang noen ringer nå. Da møter den her lyden: Nå stikk je til Fredrikstad for å plage innbyggerne der talas gutter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1708 Skrevet Desember 22, 2010 Seex timer til juleferieeee!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1709 Skrevet Desember 22, 2010 een dag igjen på jobb før ferieeee! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1710 Skrevet Desember 22, 2010 een dag igjen på jobb før ferieeee! Godt med fri asså:-D bare så du veit det: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1711 Skrevet Desember 22, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1712 Skrevet Desember 22, 2010 Når jeg er ferdig i kveld så skal jeg ikke på jobb før kl. 21.51 mandag 3.januar :-) Da blir det.. DRIVING HOME FOR CHRISTMAS!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1713 Skrevet Desember 22, 2010 een dag igjen på jobb før ferieeee! x2 jobbing fram til halv ett også reise til hamar og ta julekaffe/juleavsluttning med firmaet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1714 Skrevet Desember 22, 2010 Juleferie:nana:.. ho ho ho:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1715 Skrevet Desember 22, 2010 hatt Juleferie i mange uker alt jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1716 Skrevet Desember 22, 2010 hatt Juleferie i mange uker alt jeg hysj du a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1717 Skrevet Desember 22, 2010 blah blah blah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1718 Skrevet Desember 22, 2010 Ut og kjøpe juletre fot, eller melle deg fortelle....Audi eller Passat...elle melle deg fortelle, nei blir nok Audin gitt, mer power i den! !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1719 Skrevet Desember 22, 2010 Ut og kjøpe juletre fot, eller melle deg fortelle....Audi eller Passat...elle melle deg fortelle, nei blir nok Audin gitt, mer power i den! !!!! spiller ingen rolle så lenge det er quattro!! :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1720 Skrevet Desember 22, 2010 spiller ingen rolle så lenge det er quattro!!:) Ja da blir det Audi da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1721 Skrevet Desember 22, 2010 Rolf sto parkert utenfor Jafs kl. 11 i dag tidlig Er det for en lunsj ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1722 Skrevet Desember 22, 2010 spiller ingen rolle så lenge det er quattro!!:) Hehe...nemlig! Artig altså, når blir man voksen? Ja da blir det Audi da:p Akkurat samme drivverket på Passaten, eksakt likt på 3BG Passat og Quattro. Men artig var det, fikk tatt yndlingssvingen også Og juletre fot og slik juletre glitter ble det, så nå blir hu nok fornøyd... Blikken kjenner nok til hvor jeg mener hvis jeg sier Vole gutua, og Jens svingen rett neda for Tarud er det en god quattro sving! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1723 Skrevet Desember 22, 2010 Er det noen som har valse i nærheten av rudshøgda?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1724 Skrevet Desember 22, 2010 tviler, men de 2 siste gangene jeg har valsa (for meg selv og for Kim Rune og Simen) så har vi lånt av Morten øiamo på Lena 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1725 Skrevet Desember 22, 2010 Artig altså, når blir man voksen? Forhåpentligvis aldri ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...