#1726 Skrevet Desember 22, 2010 tviler, men de 2 siste gangene jeg har valsa (for meg selv og for Kim Rune og Simen) så har vi lånt av Morten øiamo på Lena Okei: ) Er med å valse du hvis jeg låner du da?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1727 Skrevet Desember 22, 2010 Forhåpentligvis aldri ... Hehe...godt det kom fra deg, du er jo liksom litt mer voksen.....både alder og slik... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1728 Skrevet Desember 22, 2010 Sitat fra Gumball 3000.. "Han kjørte 75km/t over grensa, mister derfor lappen i 7 dager". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1729 Skrevet Desember 22, 2010 Okei: ) Er med å valse du hvis jeg låner du da?: ) hvis du har en plass å stå inne i plussgrader så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1730 Skrevet Desember 22, 2010 hvis du har en plass å stå inne i plussgrader så Jada: ) Står på jobben:) 20 grader der så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1731 Skrevet Desember 22, 2010 da går det an 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1732 Skrevet Desember 22, 2010 Hehe...godt det kom fra deg, du er jo liksom litt mer voksen.....både alder og slik... Haha Ja jeg er vel av de eldste inne på denne tråden iallefall - er jo bare smårips her jo (og jeg er den eneste mamman i bhg jeg vet om som synes dette er moro: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1733 Skrevet Desember 22, 2010 godt å flere leker seg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1734 Skrevet Desember 22, 2010 godt å flere leker seg hehe Ja, noe moro må man jo bruke denne vinteren og all snøen til Og da er det utrolig kjekt å ha en vinterbil det ikke er sååååå farlig med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1735 Skrevet Desember 22, 2010 Ja, noe moro må man jo bruke denne vinteren og all snøen til Og da er det utrolig kjekt å ha en vinterbil det ikke er sååååå farlig med enig hehe må få meg en quattro jeg å så jeg får liggi breeeeedt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1736 Skrevet Desember 22, 2010 enig hehe må få meg en quattro jeg å så jeg får liggi breeeeedt Quattro er bare konge Skal du selge Sierraen alt altså ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1737 Skrevet Desember 22, 2010 Quattro er bare konge Skal du selge Sierraen alt altså ? ja lysta på quattro har tatt overhånd da så har lagt den ut for salg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1738 Skrevet Desember 22, 2010 Baare smårips ja. Driv hvertfall itte med slik griskjøringa jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1739 Skrevet Desember 22, 2010 Baare smårips ja. Driv hvertfall itte med slik griskjøringa jeg da haha haha haaaaa nå lo jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1740 Skrevet Desember 22, 2010 Baare smårips ja. Driv hvertfall itte med slik griskjøringa jeg da Hahaha, opp i lysgaardsbakkens og sjekke hoppbakken:P hahah: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1741 Skrevet Desember 22, 2010 Akkurat samme drivverket på Passaten, eksakt likt på 3BG Passat og Quattro. ! Men det kalles ikke Quattro på vw: rolleyes:nana: hihi.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1742 Skrevet Desember 22, 2010 Hahaha, opp i lysgaardsbakkens og sjekke hoppbakken:P hahah: haha : Jaaaa ! Fint å ta bilder der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1743 Skrevet Desember 22, 2010 Hahaha, opp i lysgaardsbakkens og sjekke hoppbakken:P hahah: haha : Det har jeg også gjort mange ganger! Ikke så unormalt det... Fin utsikt, flinke hoppere, trivelig med snø osv, osv.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1744 Skrevet Desember 22, 2010 Jaaaa ! Fint å ta bilder der heeh, fin veg oppover der til quattro: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1745 Skrevet Desember 22, 2010 heeh, fin veg oppover der til quattro: rolleyes Dette har jeg desverre ikke observert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1746 Skrevet Desember 22, 2010 Dette har jeg desverre ikke observert. du er såå uskyldig simen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1747 Skrevet Desember 22, 2010 Baare smårips ja. Driv hvertfall itte med slik griskjøringa jeg da Er itte du på ferie ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1748 Skrevet Desember 22, 2010 Er itte du på ferie ? På ferie? Er i Fredrikstad hos pappa jo? Hvordan det ? : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1749 Skrevet Desember 22, 2010 På ferie? Er i Fredrikstad hos pappa jo? Hvordan det ? : p Juleferie ja Tenkte at du kanskje hadde andre ting å drive med enn å sitte og skrive tull her Men folk på din alder har vel portforbud på denne tiden av døgnet hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1750 Skrevet Desember 22, 2010 JULEFERIE!!! Gidder noen av dere som har greie på dette med skatt og styr å si meg sånn ca hva som er normal skatteprosent? Jeg og har tabell altså, men når jeg regner ut skatteprosenten etter den tabellen så syns jeg prosenten blir så jævla lav.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...