Anbefalte innlegg

JULEFERIE!!!

Gidder noen av dere som har greie på dette med skatt og styr å si meg sånn ca hva som er normal skatteprosent? Jeg og har tabell altså, men når jeg regner ut skatteprosenten etter den tabellen så syns jeg prosenten blir så jævla lav..

36% skatter jeg. og det er alt for mye :o Så vil tro at noe rundt der er normalt : p

Juleferie ja :)

Tenkte at du kanskje hadde andre ting å drive med enn å sitte og skrive tull her :P

Men folk på din alder har vel portforbud på denne tiden av døgnet : haha :

hehe

Sa hu som har fjorten unger og 8 biler :P Du har mer å drive med enn meg :D Juleferie er latskapen lenge leve for min del : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jah, er 36 som er prosenten på "tilleggsinntekt" hos meg også. Men når jeg regner ut fra tabellen så blir det under 30.. Det liker jeg dårlig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kommer jo helt an på hva du tjener :) men når du går etter tabell så skal arbeidsgiver velge riktig prosent for lønna di ;)

jeg har vel 36% eller litt over

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sa hu som har fjorten unger og 8 biler :P Du har mer å drive med enn meg :D Juleferie er latskapen lenge leve for min del : rolleyes

Haha :D

Ja jeg er sjelden arbeidsledig - det må jeg vel innrømme : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jah, er 36 som er prosenten på "tilleggsinntekt" hos meg også. Men når jeg regner ut fra tabellen så blir det under 30.. Det liker jeg dårlig..

Hvilken tabell bruker du? Er nysgjerrig på hva jeg får igjen selv :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kommer jo helt an på hva du tjener :) men når du går etter tabell så skal arbeidsgiver velge riktig prosent for lønna di ;)

Tabell er tabell, da "velger" ikke arbeidsgiver noen ting, men tabellen sier hvor mye som skal trekkes i forhold til inntekta hver måned.

Jeg vet at det varierer i forhold til hvor mye man tjener, men dette gjelder en helt vanlig industrilønn sånn ca.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tabell er tabell, da "velger" ikke arbeidsgiver noen ting, men tabellen sier hvor mye som skal trekkes i forhold til inntekta hver måned.

Jeg vet at det varierer i forhold til hvor mye man tjener, men dette gjelder en helt vanlig industrilønn sånn ca.

Jeg har også 36% trekk på alminnelig inntekt - så sikkert greit å få justert det om du ligger under 30. Så slipper du ubehagelige overraskelser til våren.. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meeen.. nå går de gamle og legger seg..

Natta smågutter : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Natta.. Vivian.. :)

Jeg kan vel neppe kalle deg for gammel ser jeg for meg, hehe.. :) Og følte meg ikke heeeelt truffet av den "smågutter".. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Natta.. Vivian.. :)

Jeg kan vel neppe kalle deg for gammel ser jeg for meg, hehe.. :) Og følte meg ikke heeeelt truffet av den "smågutter".. :D

Hehe - takk for det : flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noen mulighet for å få betalt neste års årsavgift allerede i dag? :P

Edit: Fant ut av det :) Da er den betalt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ? : o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og hva er liksom poenget med det?

er det ikke ca 28% som er den gjenomsnittlige prosente på skatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er de 28%'ene jeg og har hørt noen har sagt en gang, men jeg vetta faen om det stemmer..

Hvorfor betale årsavgiften? Fordi det ofte er så mye annet å betale på den tiden så den som oftest blir lagt litt til side.. Greit å være ferdig me'n.. :P

Denne er sånn ca enig med deg, Egil:

http://guru.sol.no/taxonomy/term/3941/0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er de 28%'ene jeg og har hørt noen har sagt en gang, men jeg vetta faen om det stemmer..

Hvorfor betale årsavgiften? Fordi det ofte er så mye annet å betale på den tiden så den som oftest blir lagt litt til side.. Greit å være ferdig me'n.. :P

Denne er sånn ca enig med deg, Egil:

http://guru.sol.no/taxonomy/term/3941/0

: haha : har noe fornuftig av og til vet du : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jeg igjen mye med tanke på at jeg kanskje har tjent inn 130 000kr i år og trekt 36% ? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå erre natta her å ;)

god natt folkens :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken tabell har folket her da?

Jeg har tabell nr. 7109.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker ikke i farta nå, men var 71-ettellerannet her også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter å justerer litt på skatteetaten.no nå, tror jeg skal "tune" det til å bli 7102, eller trekkprosent på ca 31%.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken tabell har folket her da?

Jeg har tabell nr. 7109.

Samme her. Og 41% skatt på biinntekter...: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.