Anbefalte innlegg

Overtidsbetalt, ubekvemstillegg, ansvarstillegg? Hva er det?

Nei, det er faktisk bakt inn i lønna som de så pent kaller det - for å sno seg unna : bh :

Vet ikke hvor mange tusen jeg taper i året på at det er innbakt jeg.. Tipper mellom 50 og 70tusen på årsbasis. Minimum. :shf:

Innbakt i lønn er ikke lønnsomt nei. Jeg har skift-leder tillegget mitt bakt inn i fastlønna jeg, noe som egt ikke er lønnsomt. Men siden vi har 20% skifttillegg av BRUTTOLØNN så ble det litt lønnsomt alikavel:p Så da ble det litt mere skifttillegg på meg en de andre;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God jul til alle:)

Noen flere som var så heldig at de fikk julestrømpe på senga i dag tidlig, da? Eller er det bare jeg som har vært så snill? :P

Har ikke fått julestrømpe siden jeg flytta fra Mamma jeg...

Hva fikk du oppi da? Sexleketøy som ble testa ut på rappen? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri fått av Mamma jeg, så da er det bra madammen disker opp:p

Nei, lite av det, gitt, men litt skøy ble det alltids allikevel:D Hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri fått av Mamma jeg, så da er det bra madammen disker opp:p

Nei, lite av det, gitt, men litt skøy ble det alltids allikevel:D Hehe.

Hehe, ble litt julemus alikavel ja :P Her ble det å leke sammen med barna gitt :) Eldstemann fikk lego under treet i dagtili så da har vi kost oss begge 2 :P

Nå har jeg måkt snø og er snart klar for gjester :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God Jul igjen :-)

Jeg lurer på en ting.. Hvert år sendes jo alene hjemme-filmene, og jeg liker filmene jeg altså!

Det jeg derimot lurer på er hvordan klarer folk hvert år å late som de blir like overrasket og synes så ulidelig synd på skurkene..? De samme kommentarene om "hvorfor tar han ikke bare av seg lua" liksom.. Jaja, gleder meg til å få testa ut playstation move jeg da :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stille her i dag ja. da var kaldt på julkvelden ja. -30 ute og 25 varme inne i hytta var dig da. hehe.

fortseatt god jul til dere alle.

25122010174.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde -33 i går, og i dag behaglige 11 lyseblå kalde :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært borte fra julekvelden til 1. dag, og det var behagelige 9º i stua når vi kom hjem - med 2000w oljeovn på full prupp mens vi var borte, og -1,6º på soverommet: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært borte fra julekvelden til 1. dag, og det var behagelige 9º i stua når vi kom hjem - med 2000w oljeovn på full prupp mens vi var borte, og -1,6º på soverommet: eek :

Da var vel Marte fornøyd?:P kjett når det er så kaldt ja hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAU! Vil tilbake på hedmarken!!! Låret fullt av øl og ei dritfin med løs kjærring er ikke noe å spare på. Møkkafolk i Fredrikstad :(:(:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei du må nok holde deg til hedmark simen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6,2 i stua vår når vi kom hjem 1.dag :/ Soverommet vet jeg ikke hvor kaldt det er. Men kaldt er det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

morro med en stk bil som ikke starte! liker ikke denna kulda!! så da får det bli naf å tine bilen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : hva er gæli nå da? :P

En ting å det er kulde! muulig fryst diesel, litt usikker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det skal jo litt til for at dieselen fryser? hvor kaldt har det vert?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spørs om det er vinterdiesel ell ikke det, vært 26 minus stått i samma tempen hele uka

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaggu glad jeg har varmepumpe :P

Bergvarme! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var vel Marte fornøyd?:P kjett når det er så kaldt ja hehe

Hehe, ja. Marte liker seg jo trossalt best når det er rundt 23-24º, så:P Men fikk opp tempen overraskende fort igjen, faktisk.

6,2 i stua vår når vi kom hjem 1.dag :/ Soverommet vet jeg ikke hvor kaldt det er. Men kaldt er det :P

Men hadde du fyrt noe i stua mens du var borte da? Nemlig ikke så stor stue vi har, men hjelper ikke det når det kun er minimalt med sagflis i veggene:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Daaa starta bilen :P med hjelpestartern til Naf så funka det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Daaa starta bilen :P med hjelpestartern til Naf så funka det

Bra du har ett nytt batteri stående på rudshøgda da;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.