Anbefalte innlegg

Bra du har ett nytt batteri stående på rudshøgda da;-)

jaa;)

gikk ikke med startkabler i går men med den store hjelpestartern til Naf så funka det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vart redd det var no borasjuke i jula så har vært ute å sveiva igang min bora nå, men den starta med engang :) Godt med bensinbil på vinter`n ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om noen kjenner til en Tynseting eller Alvdøl som kjører en Toyota corolla(eller noe som ligner) sak sånn rundt 90-95 model som plutselig mangler ett speil på førersiden eller har blå lakk på speilet :P ta kontakt asap!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja. Marte liker seg jo trossalt best når det er rundt 23-24º, så:P Men fikk opp tempen overraskende fort igjen, faktisk.

Men hadde du fyrt noe i stua mens du var borte da? Nemlig ikke så stor stue vi har, men hjelper ikke det når det kun er minimalt med sagflis i veggene:p

Hadde en ovn på fullt her :P Men hjalp lite, når det var 31- ute :P Men fikk oppvarmen ganske fort, så det gikk greit :) Jeg og ungen satt under pledd og så på tv :P

Har ikke store stua selv, men er mer enn sagflis i veggene her :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har Tannstang til audi 100Q typ44 ?! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har Tannstang til audi 100Q typ44 ?! :)

Nei, men har en hel bil du kan få kjøpe:D

Hadde en ovn på fullt her :P Men hjalp lite, når det var 31- ute :P Men fikk oppvarmen ganske fort, så det gikk greit :) Jeg og ungen satt under pledd og så på tv :P

Har ikke store stua selv, men er mer enn sagflis i veggene her :P

Aha, så det var såpass hos deg/dere også, ja:p Ikke bare vi som bor i et kaldt hus. Hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, men har en hel bil du kan få kjøpe:D

Aha, så det var såpass hos deg/dere også, ja:p Ikke bare vi som bor i et kaldt hus. Hehe.

hehe :P var såpass hos oss også ja :P og oss er: Meg, forloveden og ungen :) hehe :)

Men kaldt ute også da, så det er ikke så rart :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er ikke så rart da, nei:p Tross alt gått med 5 paller/vedkasser med ved her alt i vinter, hvorav 3 var med skikkelig bjørkeved, så tydelig at det er kaldt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er ikke så rart da, nei:p Tross alt gått med 5 paller/vedkasser med ved her alt i vinter, hvorav 3 var med skikkelig bjørkeved, så tydelig at det er kaldt.

Har sekker bare vi da,men har gått med snart 50 sekker på 50-60l pr.stk. Så vinter`n er dyr!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fyre opp bortimot 4 paller med gran og furu her je. Da er det 9x80liters sekker pr pall. Veden har gått unna litt radigere i år enn før, men je står godt ruste mot januar og februar førr nå skar je snart begynne på bjørkveden..

Men je vil nok tru at det er billigere å fyre med ved i vinter enn strøm slik som kraftselskapa har tappe reservoara..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos ved.. Vi har litt manko på sådan.. Noen her som vet om noen som selger ved for tia?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos ved.. Vi har litt manko på sådan.. Noen her som vet om noen som selger ved for tia?

Mye skulle du hatt?:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er heldig eier av en 1985 Audi 100 2,2 Quattro :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er heldig eier av en 1985 Audi 100 2,2 Quattro :D

Gratulerer da kim;-) kjører du den nedover?:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det bli værre:p må ha skilt og tannstang :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det bli værre:p må ha skilt og tannstang :P

Var den du viste meg som den du slet med og finna nummeret att?: ) heh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gamlebilen min detta. fortsatt problem med tannstanga ja?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye skulle du hatt?:-)

vi skulle hatt en HAUG!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gamlebilen min detta. fortsatt problem med tannstanga ja?

stemmer det, tenkte å sende deg en pm :P

ja den er enda ikke skifta, å har du mye info om bilen så send på pm ;) all info mottas med takk :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God natt folkens, og kjør pent :D Er glatt ute !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morgen folkens, huff nok ei kuldeperiode i gang igjen.... -20! er for kaldt syns jeg hverttfall når jeg ikke

har hverken motorvarmer,kupevarmer eller eber/webasto...men jaja, starter lell, men vært godt å sette seg i varm bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her det.. Ikke motorvarmer eller noe.. Men grevlingen starter og gjør nytta si den :-)

Returnerer vel til østlandet igjen enten i kveld eller i morgen jeg og, men er kaldt her oppe også altså.. -22 her på oppdal nå.. :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har lyst på ei deffekt vasspumpe? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

faren min(på lillehammer) har endel som han selger i 80 liters sekker

Gran 60,-

Furu 75,-

Furuplank (fin opptenningsved) 75,-

+ eventuell frakt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.