#1851 Skrevet Desember 29, 2010 stemmer det, tenkte å sende deg en pm ja den er enda ikke skifta, å har du mye info om bilen så send på pm all info mottas med takk Kan sende over litt info jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1852 Skrevet Desember 29, 2010 Skjer det no her i kveld? Jeg kjeder meg i hvertfall:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1853 Skrevet Desember 29, 2010 Akkurat kommet hjem til Brumunddal. Godt jula er over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1854 Skrevet Desember 29, 2010 Akkurat kommet hjem til Brumunddal. Godt jula er over Kan tenke meg det er godt og komme hjem igjen jeg: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1855 Skrevet Desember 29, 2010 Akkurat kommet hjem til Brumunddal. Godt jula er over jula ekke over enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1856 Skrevet Desember 29, 2010 Juleferien har ikke begynt enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1857 Skrevet Desember 29, 2010 Juleferien har ikke begynt enda Såpass:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1858 Skrevet Desember 29, 2010 Joda, jula er over I morra er det fridag, på fræddan er det nyttårsaften/bursdag og nyttår etter det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1859 Skrevet Desember 29, 2010 Såpass:p Jeg anser ikke en og to dager i slengen som juleferie, så jeg starter min i morgen tidlig. Fri til 10. Januar, med unntak av ei 12-timersvakt den 4. Ikke alltid like moro med turnusjobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1860 Skrevet Desember 29, 2010 noen her jeg møtte på strandsagveien rett nedenfor listverkfabrikken ved 3 tiden i dag?mørk a4 eller a6 var småglatt på den veistubben der,skjønner ikke det:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1861 Skrevet Desember 29, 2010 Haha, den er SMÅGLATT ja! Jeg lo når jeg kjørte hjem ista, så noen spor som var på kanten drøy ut mot grøftekanten også og tenkte.. "jaja, nå har gutta leika seg i jula".. Bor du og borti her, Stian? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1862 Skrevet Desember 29, 2010 nei,men måtte ha litt mat(burger meny)så kjørte der når jeg skulle hemmat,bor ved røysheim,eller like ved der de liker og stenge og åpne igjen på/avkjøringen til e6:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1863 Skrevet Desember 29, 2010 Hehe, ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1864 Skrevet Desember 29, 2010 her blir det liv RAI RAI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1865 Skrevet Desember 29, 2010 Sulten jeg:( Haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1866 Skrevet Desember 29, 2010 Jeg er her jeg.. God natt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1867 Skrevet Desember 29, 2010 her blir det liv RAI RAI ja blir det mer liv her nå så sovner je:P he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1868 Skrevet Desember 29, 2010 Jeg er kåt jeg.. God natt! Var jo ingen overraskelse I morra blir det hafjell og twin-tip med bror Og etter det er det GT5 hele kvelden, hele fredag og hele Lørdag Så jobb på Søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1869 Skrevet Desember 29, 2010 Noen som skal ha noe fra 034 i nærmeste framtid eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1870 Skrevet Desember 30, 2010 hvorfor kunne ingen advart meg mot å drekke ei helflaske jäger inatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1871 Skrevet Desember 30, 2010 Fordi det er barnelærdom å unngå den dritten der.. vertfall i sånne doser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1872 Skrevet Desember 30, 2010 Åååå Jæger som er så godt! Nam Nam! Ordentlig god drikke som virkelig virker ved passe mengde (helflaske funker...men da blir man drita...been there done that) Og jævlig tørst dagen etter! Viktig at den serveres kald. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1873 Skrevet Desember 30, 2010 Speaking of sprit og den slags. Var på polet i stad og kjøpte ei flaske med rødvin, samt ei flaske med champagne, og jeg blir spurt om legitimasjon? Ser jeg virkelig ut som jeg er 17år?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1874 Skrevet Desember 30, 2010 Speaking of sprit og den slags. Var på polet i stad og kjøpte ei flaske med rødvin, samt ei flaske med champagne, og jeg blir spurt om legitimasjon? Ser jeg virkelig ut som jeg er 17år?! du får ta det som et kompliment 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1875 Skrevet Desember 30, 2010 Vil ikke ta det som et kompliment:p 5-dagers skjegg og store pitabrød (som jeg kaller dem - bedre kjent som koteletter eller skinnskjegg for hvermansen), og enda ser jeg ut som jeg er 17år eller yngre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...