Anbefalte innlegg

Vil ikke ta det som et kompliment:p 5-dagers skjegg og store pitabrød (som jeg kaller dem - bedre kjent som koteletter eller skinnskjegg for hvermansen), og enda ser jeg ut som jeg er 17år eller yngre? : eek :

hahaha var nok litt blind denna selgern da vettu : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje forsynt seg litt av godsakene hun selger: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha ja helt sikkert :P evt no gløgg med litt attåt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å se ung ut må vel bare være bra vel? :) Jeg blir sur når jeg ikke må vise leg, og skryter hele dagen hvis jeg må vise leg :P Hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer an på alderen vel, selv blir jeg sur! :P Dama til en kompis som er 29 lever fortsatt på at hun måtte vise leg for et års tid siden.. :D

Møtte forøvrig en senka A6 C5 med noe konstant oransjlysende blinklys i frontlyktene gjennom Lena forleden natt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å se ung ut må vel bare være bra vel? :) Jeg blir sur når jeg ikke må vise leg, og skryter hele dagen hvis jeg må vise leg :P Hehe.

Du nærmer deg vel 30år/over 30år? Da skjønner jeg tankegangen din isåfall:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke eksakt hvor gammel han er.. Men han er bare gutvotten vertfall :)

Jeg kan vel forresten finne alderen hans om jeg roter frem kjøps/salgskontrakten på grevlingen men.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje du skulle kjøpt deg crosser igjen og kjørt stilen fullt ut :P Du får komme oppom værste i løpet av helgen forresten ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal nok ha meg et leketøy til sommeren ihvertfall, men blir vel mest sannsynlig en ATV dersom det blir noe;) Marte er ikke så begeistret for meg og noe på to hjul, og ikke har jeg lappen heller. Heller ikke noe jorde å kjøre crosser på lenger, så må nok bli noe som kan kjøres lovlig.

Jepp, får se an formen til helga - enten er jeg fyllesyk eller så har jeg migrene sikkert:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahahahahaha!! (!) :P Men nei.. tidlig i 20åra enda jeg vettu :):):)

Jeg vet ikke eksakt hvor gammel han er.. Men han er bare gutvotten vertfall :)

Jeg kan vel forresten finne alderen hans om jeg roter frem kjøps/salgskontrakten på grevlingen men.. :D

Hehe, eller sjekke fødselsdatoen på profilen min :P Du har helt rett vettu, bare en "gutvott" enda jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidlig i 20 åra meg i ræva:D Neida, fortsatt ganske så ung - bare ikke så ung som meg:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidlig i 20 åra meg i ræva:D Neida, fortsatt ganske så ung - bare ikke så ung som meg:p

Phhffffttt! :P Føler meg ikke en dag over 20 :) Og det er leeeeeeeeeeenge til jeg blir 30!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg føler meg mange dager over 70, hvis det er noen trøst: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg føler meg mange dager over 70, hvis det er noen trøst: rolleyes

Skrøplig totning :P Blir slik ta å bo på skyggesia væ, hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er den forferdelige utsikta vi har som har gjort meg sånn. Er ikke bare-bare å måtte se over på feil side hver dag, skal jeg si deg: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i_win_1.gif

:D

Noen som har noen tips som kan underholde en stakkar ei lita stund? Kjeder meg vel stikkordene her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Phhffffttt! :P Føler meg ikke en dag over 20 :) Og det er leeeeeeeeeeenge til jeg blir 30!!

Det følte jeg også, helt til jeg fylte 28 for to mnd. siden... :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

man er ikke eldre enn man føler seg si døm..... om det stemme.. så æ e hønngammal. bikka 100 og vel så dæ

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er 21 og føler meg som 40, men har hode som en på 16 :D. Lite problem.

Ellers ønsker jeg alle et meget godt nytt år :D Sees neste år, håper hvertfall jeg selv kommer sterkere tilbake med blant annet bil på treff og andre ting. Vært lat dette året :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det følte jeg også, helt til jeg fylte 28 for to mnd. siden... :o

Hehe, jeg blir 28 jeg også. Men trikset er å være 29 i mange år har jeg hørt :) Da er det leeenge til du blir 30 vettu;)

Mye skrøplige sjeler her inne eller? Frisk som en 18åring jeg. Ser ut som en 20åring og tenker som en 16åring : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er 21 og føler meg som 40, men har hode som en på 16 :D. Lite problem.

Ellers ønsker jeg alle et meget godt nytt år :D Sees neste år, håper hvertfall jeg selv kommer sterkere tilbake med blant annet bil på treff og andre ting. Vært lat dette året :)

Du er herved pålagt å stille opp med 1 stk ferdig corrado på treff til sommeren : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i_win_1.gif

:D

Jeg har litt sympati for totninger, derfor lot jeg deg "vinne" :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye skrøplige sjeler her inne eller? Frisk som en 18åring jeg. Ser ut som en 20åring og tenker som en 16åring : smil :

hehe noe i samme gata jeg også. Ser ut som en 20åring og tenker som en 16 åring.

Enda jeg ble 29 for tredje gang i sommer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe noe i samme gata jeg også. Ser ut som en 20åring og tenker som en 16 åring.

Enda jeg ble 29 for tredje gang i sommer.

: ja :

Begynner jaggu meg å dra på åra du nå da Mr.Amundsen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.