#1901 Skrevet Desember 31, 2010 Er Obs oppå høgda åpent lenge idag..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1902 Skrevet Desember 31, 2010 obs stenger 15 i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1903 Skrevet Desember 31, 2010 Ah, takk for deeeet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1904 Skrevet Desember 31, 2010 GRATULERER MED DAGEN, STIG ARNE!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1905 Skrevet Desember 31, 2010 Hehe.. Tusen takk for deeeet!! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1906 Skrevet Desember 31, 2010 Ja, der ble Stig Arne enda eldre, gitt:p Gratulerer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1907 Skrevet Desember 31, 2010 (endret) Ja, der ble Stig Arne enda eldre, gitt:p Gratulerer! Passa jo jææævlig bra i den diskusjonen som var oppe her nå da...!! I går var jeg 32, i dag er jeg 33, og i morgen kan jeg si at "i år blir jeg 34".. jaja Ja, og takk for deeet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1908 Skrevet Desember 31, 2010 Noen som har servopumpe til a4 her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1909 Skrevet Desember 31, 2010 Noen som har servopumpe til a4 her? Ja, står en på bilen her ute Gratulerer med dagen ja, Stig Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1910 Skrevet Desember 31, 2010 gratulerer med dagen stig arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1911 Skrevet Desember 31, 2010 Noen som har servopumpe til a4 her? Ja...har en rett utafor døra her...men han svette litt... passert kun 307000km Og gratulerer med dagen til Stig Arne, endelig må væra godt å fylle år i år når nesten alle andre har gjort det før deg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1912 Skrevet Desember 31, 2010 Hard nyttårsfeiring på folka her inne eller? Blir sittene hjemme alene med syke barn vi Kunne vel ha ventet til i morgen med å få omgangssyken vel? haff... Så da blir det ingen kalkun i år desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1913 Skrevet Desember 31, 2010 Jeg sitter hjemme alene og fant absolutt ingen brukbar mat i frysern. Men fant en grandis også no bacon. Så da blir det grandis med bacon Så blir det ut å kjøre litt senere Ingen feiring på meg i år gitt. Men godt nytt år folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1914 Skrevet Desember 31, 2010 Godt nyttår Til alle mann (tror ikke jeg skrev det før i tråden ) Her er det kalkun først og en bytur etter det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1915 Skrevet Desember 31, 2010 Godt nyttår folkens! bli ikke no hard feiring her eller til dala en tur å se på no fyrverkeri da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1916 Skrevet Desember 31, 2010 Godt nyttår, ja! Akkurat spist kalkun og den slags, så nå har jeg begynt på alkoholen:D Blir 2. gangen jeg drikker i år, så er ikke noen alkis, nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1917 Skrevet Desember 31, 2010 Akkurat spist chicken tandorri vi nå Nam nam.. Slår ikke kalkun men.. Men siden vi måtte være hjemme med syke barn i kveld sku mamma lage kalkun til meg en annen dag Men kona`s tandorri er helt sjef den også altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1918 Skrevet Desember 31, 2010 Akkurat spist chicken tandorri vi nå Nam nam.. Slår ikke kalkun men.. Men siden vi måtte være hjemme med syke barn i kveld sku mamma lage kalkun til meg en annen dag Men kona`s tandorri er helt sjef den også altså Ah, jeg har spist herlig kalkunfiletgreier med hjemmelaga potetmos, makaronistuing og masse annet deilig tilbehør. NAM!! Men i fjor spiste vi faktisk tandoori chicken, og da hadde jeg aldri smakt det før, men det er nå for tiden min favorittrett. Så jeg syns ikke du har hatt noen dårligere middag enn oss som har spist kalkun, de matcher nok hverandre på min skala vertfall Forresten, Kenth Håvard, erru gift? Siden du sier kona.. Og til dere som har gratulert meg med dagen, tusen takk for dééét! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1919 Skrevet Desember 31, 2010 Ah, jeg har spist herlig kalkunfiletgreier med hjemmelaga potetmos, makaronistuing og masse annet deilig tilbehør. NAM!!Men i fjor spiste vi faktisk tandoori chicken, og da hadde jeg aldri smakt det før, men det er nå for tiden min favorittrett. Så jeg syns ikke du har hatt noen dårligere middag enn oss som har spist kalkun, de matcher nok hverandre på min skala vertfall Forresten, Kenth Håvard, erru gift? Siden du sier kona.. Og til dere som har gratulert meg med dagen, tusen takk for dééét! Først, Gratulerer med dagen Jeg er nok ikke gift enda, bare forlovet på det 5. året Kaller hu mange ting, deriblant "kona" noen ganger, hehe. Men bare pene ting, så det er sakt Da har vi samme favorittrett vi da Vi har spist tandori 1 dag i uken i hvertfall 3 år nå, hehe Og har enda ikke gått lei: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1920 Skrevet Desember 31, 2010 Takk for det Kenth Håvard Godt Nytt År fra Strandsagvegen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1921 Skrevet Desember 31, 2010 Godt nyttår folkens! Ser frem til et herlig treffår med mange fine stunder med bilgale mennesker:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1922 Skrevet Januar 1, 2011 yo godt nytt år,når har folk dratt å je sitt med en pils å ser på family guy, surfing bird. da vi alle danse til surfing bird i natt. hehe. brisen ja. GODT NYTT ÅR! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1923 Skrevet Januar 1, 2011 Godt Nytt År=) Gratulerer meg selv med bursdag idag=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1924 Skrevet Januar 1, 2011 Noe så deilig...! Nå er det 5 VARMEgrader og det drypper fra takrenna I sola riktig nok, men var bare 2 minus her i natt! Håper det varer en stund! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1925 Skrevet Januar 1, 2011 Her er det to plussgrader på skyggesia, sende kidsa ut og fyre igang no go'musikk på stereoen.. Mmmm!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...