Anbefalte innlegg

Er Obs oppå høgda åpent lenge idag..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, der ble Stig Arne enda eldre, gitt:p

Gratulerer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, der ble Stig Arne enda eldre, gitt:p

Gratulerer!

Passa jo jææævlig bra i den diskusjonen som var oppe her nå da...!! :D

I går var jeg 32, i dag er jeg 33, og i morgen kan jeg si at "i år blir jeg 34".. jaja :D

Ja, og takk for deeet.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har servopumpe til a4 her?

Ja, står en på bilen her ute :)

Gratulerer med dagen ja, Stig Arne :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har servopumpe til a4 her?

Ja...har en rett utafor døra her...men han svette litt... :P passert kun 307000km

Og gratulerer med dagen til Stig Arne, endelig må væra godt å fylle år i år når nesten alle andre har gjort det før deg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hard nyttårsfeiring på folka her inne eller? Blir sittene hjemme alene med syke barn vi :confused:

Kunne vel ha ventet til i morgen med å få omgangssyken vel? haff...

Så da blir det ingen kalkun i år desverre : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sitter hjemme alene og fant absolutt ingen brukbar mat i frysern. Men fant en grandis også no bacon. Så da blir det grandis med bacon :D Så blir det ut å kjøre litt senere :) Ingen feiring på meg i år gitt.

Men godt nytt år folkens :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt nyttår Til alle mann :D

(tror ikke jeg skrev det før i tråden :P )

Her er det kalkun først og en bytur etter det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt nyttår folkens!

bli ikke no hard feiring her eller :P til dala en tur å se på no fyrverkeri da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt nyttår, ja!

Akkurat spist kalkun og den slags, så nå har jeg begynt på alkoholen:D Blir 2. gangen jeg drikker i år, så er ikke noen alkis, nei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat spist chicken tandorri vi nå :) Nam nam.. Slår ikke kalkun men.. Men siden vi måtte være hjemme med syke barn i kveld sku mamma lage kalkun til meg en annen dag :P

Men kona`s tandorri er helt sjef den også altså :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat spist chicken tandorri vi nå :) Nam nam.. Slår ikke kalkun men.. Men siden vi måtte være hjemme med syke barn i kveld sku mamma lage kalkun til meg en annen dag :P

Men kona`s tandorri er helt sjef den også altså :)

Ah, jeg har spist herlig kalkunfiletgreier med hjemmelaga potetmos, makaronistuing og masse annet deilig tilbehør. NAM!!

Men i fjor spiste vi faktisk tandoori chicken, og da hadde jeg aldri smakt det før, men det er nå for tiden min favorittrett. Så jeg syns ikke du har hatt noen dårligere middag enn oss som har spist kalkun, de matcher nok hverandre på min skala vertfall :)

Forresten, Kenth Håvard, erru gift? Siden du sier kona.. :)

Og til dere som har gratulert meg med dagen, tusen takk for dééét! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, jeg har spist herlig kalkunfiletgreier med hjemmelaga potetmos, makaronistuing og masse annet deilig tilbehør. NAM!!

Men i fjor spiste vi faktisk tandoori chicken, og da hadde jeg aldri smakt det før, men det er nå for tiden min favorittrett. Så jeg syns ikke du har hatt noen dårligere middag enn oss som har spist kalkun, de matcher nok hverandre på min skala vertfall :)

Forresten, Kenth Håvard, erru gift? Siden du sier kona.. :)

Og til dere som har gratulert meg med dagen, tusen takk for dééét! :)

Først, Gratulerer med dagen :)

Jeg er nok ikke gift enda, bare forlovet på det 5. året :P Kaller hu mange ting, deriblant "kona" noen ganger, hehe. Men bare pene ting, så det er sakt ;)

Da har vi samme favorittrett vi da : smil : Vi har spist tandori 1 dag i uken i hvertfall 3 år nå, hehe :) Og har enda ikke gått lei: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det Kenth Håvard :)

Godt Nytt År fra Strandsagvegen :)

GN1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt nyttår folkens! Ser frem til et herlig treffår med mange fine stunder med bilgale mennesker:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

yo godt nytt år,når har folk dratt å je sitt med en pils å ser på family guy, surfing bird. da vi alle danse til surfing bird i natt. hehe. brisen ja.

GODT NYTT ÅR!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt Nytt År=) Gratulerer meg selv med bursdag idag=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe så deilig...! Nå er det 5 VARMEgrader og det drypper fra takrenna : smil : I sola riktig nok, men var bare 2 minus her i natt! :) Håper det varer en stund!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det to plussgrader på skyggesia, sende kidsa ut og fyre igang no go'musikk på stereoen.. Mmmm!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.