Anbefalte innlegg

Når kaster dere ut jula?

Faen, jeg ser på facebook at folk allerede har fjernet alle spor etter jula allerede.. Er ikke det litt tidlig? eller?

Klipper og limer meg selv fra facebook:

Ørjan Eriksen

da var jula kastet ut! Brukt juletre selges! Noe nedklipt, men får med avklippte greiner på kjøpet! Egentlig så er det bare stamme, men har alle greiner nesten. Har også dele tre! Det er ikke fint, men er da en busk! Fin som donor :) ta kontakt!

For 8 timer siden via iPhone · Liker · Kommenter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når kaster dere ut jula?

Faen, jeg ser på facebook at folk allerede har fjernet alle spor etter jula allerede.. Er ikke det litt tidlig? eller?

Vi kasta ut jula i dag :) Eller "vi" var vel feil å si men.. :P Kjærringa kasta ut jula i dag ;)

Koslig med alle nissene, men er jo litt godt å få frem den "normale" pynten igjen også da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, jeg ser den.. Men, jeg er vel bare vant med det fra jeg var liten(DET er en stund siden) da..

Frøkna snakka litt om det i går ho da, så nå sier ho at det ryker på torsdag, er ikke det 13. dag jul da, og er ikke det en "tradisjon"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frøkna snakka litt om det i går ho da, så nå sier ho at det ryker på torsdag, er ikke det 13. dag jul da, og er ikke det en "tradisjon"?

Vanlig at treet går på 13. dag hjul ja :)

Mitt ryker vel også på torsdag, men fikk det opp på julaften, har jobba i jula og feira nyttårs utenbys, så det ble ikke så mye jul i år :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt nyttår godtfolk!

For min del starta det nye året med jobb idag klokka 04.00... GAH!

Følte det var noe skikkelig feil da jeg stilte vekkeklokka til 03.15 igår når jeg la meg klokka 23.30... forbanna trøtt når jeg våknet idag hvertfall :)

Ha en fin dag folkens!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til den prisen så er da det der en bra tv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så var det arbe igjen da, like lite å gjøra men :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har sett på 46' versjonen både hjemme hos meg og hos foreldra mine ;)

Hjemme hos pappa også tror jeg ;) Men ikke helt sikker på om det var samma versjon.

Ganske kurrant pris da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fortsatt fresk og rask (jævel på å ljuge å :P)

lyst på 4wd jeg :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snart ærbe her og gitt, 3t til jeg reiser til andre sia og tilbringer natta der borte, hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var haaaaardt å stå opp på jobb idag!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, var hardt! Slumra alarmen 100 ganger tror jeg :P

Må si meg imponert av DHL! Bestilte noe fra usa (034) på torsdag og kom på døra kl 12 i dag! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hardt var bare fornavnet! :o Trøtt som en dupp her jeg sitter nå, så blir ikke senga noe særlig seinere enn 22:00 i dag, nei!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pfhøy.. Da har jeg akkurat stempla inn jo.. Makan..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bære surving her inne jo!

Je som er sprek og flink får dra meg på trening da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sov fra 2230 i går til 1230 idag jeg, så må si jeg er godt utvilt :P spørs om jeg sov ut resten av romjulsrusen i natt gitt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, selvpåført fysiske utskeielser(sett bort fra seksuelt samkvem) er det bare hjernedøde apekatter som driver med..

Skarru ha banan, Simen? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var hardt å stå opp kl.05:00 i dag ja.. Sover alltid så jævlig dårlig natt til Mandag når jeg jobber mårrasskiftet. Skjønner ikke hvorfor men... Faller liksom aldri i dyp søvn. Så blir tili kvelden på meg i dag :)

Ellers så starta vi nye året på jobben med Permitteringsvarsel : rolleyes Jeg blir heldigvis ikke rammet av det, men synd for de som evt måtte bli det da. Men slik er det å drive med byggevarer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

snart ferdig på arbe nå! da er det rett hemmat og fyre opp no ostesmørbrød og mate ps3'n med gt5 :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, selvpåført fysiske utskeielser(sett bort fra seksuelt samkvem) er det bare hjernedøde apekatter som driver med..

Skarru ha banan, Simen? :D

Hahaha ;p Morro å trene! Pluss at det trengs skal jeg komme inn på PHS da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha ;p Morro å trene! Pluss at det trengs skal jeg komme inn på PHS da :)

PsykiskHelseSkadd ? : smil : måtte bare:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PsykiskHelseSkadd ? : smil : måtte bare:p

Nei, men man kan bruke det til en beskrivelse av deg da :) PøbelHoresopp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.