#1976 Skrevet Januar 3, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1977 Skrevet Januar 3, 2011 Jaggu er arbesuka unnagjort så nå tar je hælja Go hælj følkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1978 Skrevet Januar 4, 2011 Går hos nav du hæll? :-D Ikke fullt 3t igjen nå så skal jeg ratte grevlingen til dalen og ta natta :-) Håper en eller annen kompis har starta lastebildagen sin da så jeg har noen å ringe.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1979 Skrevet Januar 4, 2011 var haaaaardt å stå opp på jobb idag!!! Godt med ferie en uke til Men blir vel ekstra hardt å komme seg opp klokka 07:00 på mandag igjen er jeg stygt redd for: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1980 Skrevet Januar 4, 2011 Går hos nav du hæll? :-D Arbe som lokfører og har dermed turnus. I den turnusen je har nå er det en slik langfriperiode hver 6. uke. Pluss ei langhælj som starter på onsdag Tell gjengjeld så er det arbe annahver hælj og en god del nattarbe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1981 Skrevet Januar 4, 2011 Dekk som kan detta. Noe å satse på ? http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/tv-fra-40-og-storre/LE40C535XXE/samsung-40-lcd-tv Prisen er grei, men jeg personlig hadde ALDRi kjøpt denne. Den leverer kun 50hz... Etter mitt skjønn fungerer den da ikke engang for å pynte veggen med. Føler ikke jeg trenger utdype dette noe mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1982 Skrevet Januar 4, 2011 Prisen er grei, men jeg personlig hadde ALDRi kjøpt denne. Den leverer kun 50hz... Etter mitt skjønn fungerer den da ikke engang for å pynte veggen med. Føler ikke jeg trenger utdype dette noe mer. det må du nok for de som ikke vet hva herz ( hz ) har å si ( jeg vet det da men ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1983 Skrevet Januar 4, 2011 Arbe som lokfører og har dermed turnus. I den turnusen je har nå er det en slik langfriperiode hver 6. uke. Pluss ei langhælj som starter på onsdag Tell gjengjeld så er det arbe annahver hælj og en god del nattarbe. Ah, jeg har skoleplass på Norsk Jernbaneskole hengende ved siden av meg her, var meningen jeg skulle begynne der nå i sommer som var. Men så fant jeg frøken her som ville ha meg hit, og jobb på Raufoss så da har jeg ikke takka ja til skoleplassen. Men har avtale med skolesjefen om at jeg får tilbake skoleplassen om situasjonen skulle forandre seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1984 Skrevet Januar 4, 2011 Sånn, da har jeg vært ute å flytte på litt snø Er kooooselig ute nå da! Men jeg "gruer" meg til jeg skal ivei å fylle diesel etterpå, saaatan for noen priser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1985 Skrevet Januar 4, 2011 Prisen er grei, men jeg personlig hadde ALDRi kjøpt denne. Den leverer kun 50hz... Etter mitt skjønn fungerer den da ikke engang for å pynte veggen med. Føler ikke jeg trenger utdype dette noe mer. Finn en med 100hz til en grei pris for meg da ? : D Er det flere her inne som sier at de skal ut å brøyte snø? Altså ut å måke snø med snøskuffa. For dette her synes jeg er feil: Pettern sier (15:58): *je bruker snøskuffe å brøyter med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1986 Skrevet Januar 4, 2011 Kim Runa sa nettop at jeg skulle ut å brøyte så er tydligvis dialekta si skyld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1987 Skrevet Januar 4, 2011 Haha, når jeg ser på forumet uten briller, og jeg ser på "Nye innlegg", der ser man hvem som har skrevet sist i den aktuelle tråden.. Når det står at Petter Ulen har skrevet der, så ser det ut for meg som at det står Petter Ullen.. Erru ullen, Petter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1988 Skrevet Januar 4, 2011 Ah, jeg har skoleplass på Norsk Jernbaneskole hengende ved siden av meg her, var meningen jeg skulle begynne der nå i sommer som var. Men så fant jeg frøken her som ville ha meg hit, og jobb på Raufoss så da har jeg ikke takka ja til skoleplassen. Men har avtale med skolesjefen om at jeg får tilbake skoleplassen om situasjonen skulle forandre seg Det er jo greit å ha som en reserveløsning, je har itte angre på at je slutte som trikker å begynte på skola som kull 2-06, det 3. kullet etter at det ble Norsk Jernbaneskole. Men nå i dag begynne NSB å bli mette, sea dessa storslåtte 2012 planen er utsatt på ubestemt tid. Så fra fjorårets 8? kull trur je det bare skar tas i 2 kull i år. Til spørsmålet om snørødding så brøytes det itte på Hedemarken det røddes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1989 Skrevet Januar 4, 2011 Tør jeg spørre hvor gammel du er, Anders? Jeg var veldig motivert til skolegangen og var egentlig klar, hadde skaffa meg leilighet i oslo og alt. Pendla du til og fra skolen fra Hamar eller? Men som sagt så ble det samboerforhold og jobb i stedet. Akkurat nå så virker det som det var det riktige valget, for jeg har fått meg en jobb jeg trivest godt med og som virker som den er veldig trygg, tror faktisk det var snakk om å få ansatt flere folk etter hvert. Så da går det jo an å tenke litt langsiktig igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1990 Skrevet Januar 4, 2011 Haha, når jeg ser på forumet uten briller, og jeg ser på "Nye innlegg", der ser man hvem som har skrevet sist i den aktuelle tråden..Når det står at Petter Ulen har skrevet der, så ser det ut for meg som at det står Petter Ullen.. Erru ullen, Petter? få på deg briller gutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1991 Skrevet Januar 4, 2011 Hehe, monterer linsene en stund før jeg stikker på jobb tenker jeg Øya har godt av litt luft av og til, og brillene.. de ligger da her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1992 Skrevet Januar 4, 2011 Det heter BRØYTE eller måkkå !! Quattro er MORRO! hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1993 Skrevet Januar 4, 2011 Nei, får vel ta en tur opp i hoppbakken å se om det er noen skihoppere i dag Knallbra vindforhold og fuktighet i lufta nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1994 Skrevet Januar 4, 2011 pass opp for skumle sidevinder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1995 Skrevet Januar 4, 2011 Jeg luffer over til "the dark side of the moon" jeg da, eller Toten/Raufoss som det heter.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1996 Skrevet Januar 4, 2011 Tør jeg spørre hvor gammel du er, Anders?Jeg var veldig motivert til skolegangen og var egentlig klar, hadde skaffa meg leilighet i oslo og alt. Pendla du til og fra skolen fra Hamar eller? Men som sagt så ble det samboerforhold og jobb i stedet. Akkurat nå så virker det som det var det riktige valget, for jeg har fått meg en jobb jeg trivest godt med og som virker som den er veldig trygg, tror faktisk det var snakk om å få ansatt flere folk etter hvert. Så da går det jo an å tenke litt langsiktig igjen Fødselsdatoen står på alle her inne, med mindre de skjuler den, men det er ingen hemmelighet førr min del. Je er 26 og vart spurt om leg på polet før jul Unners om hu trengte sterkere glass i brilla sine! Det viktigste er at en har en jobb en trives i og som føles trygg, når det ble et samboerforhold i tillegg så er det jo et lett valg. Lokføreryrket er per i dag temmelig garantert å stasjoneres i Oslo så da er jo valget pendling eller å fløtte på seg. Men det er nok rimelig sikkert at det innen få år er stasjonert folk på Lillehammer og det er mange som går av på Hamar de nærmeste åra så muligheten tell å kåmmå hemmover att er der på sikt, hvis du skulle få lyst tell å begynne. Jobb som lokfører er en sikker jobb ihvertfall. Spørs bare hvis det blir borgerlig flertall neste runde så blir det vel mer privatisering og oppdeling av jernbanen. Lille Norge er itte tjent med privatisering og anbudsutsetting av enkeltstrekninger på jernbanen. Mens je gikk på skola hadde je hybel på Lillestrøm gjennom studentsamkipnaden i Oslo og Akershus. Betalte vel rundt 3000 i mnd for den så det er nok å anbefale, men det følger jo med fribillett tell toget så pendling er mulig. Mange je gikk sammen med pendle opptell 2 timer hver veg daglig. Vet itte helt åssen det er nå i dag, men det har vøri betalt under utdannelsen å Det er itte mange skoler enn har 21.000 i brutto i måneden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1997 Skrevet Januar 4, 2011 og kanskje det beste med å jobbe i nsb er å få forsikring i jernbaneverkets bank og forsikring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1998 Skrevet Januar 4, 2011 pass opp for skumle sidevinder Det gikk bra denne gang. Men stakkars turbo ble sliten Nå er det ikke no slik kjøring på en god stund : ) Ble fader meg 2 runder også. En med Aslan også en med en annen S4 (som var i nødmodus) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1999 Skrevet Januar 4, 2011 Jeg luffer over til "the dark side of the moon" jeg da, eller Toten/Raufoss som det heter.. hehe the sun side mener du vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2000 Skrevet Januar 4, 2011 Innlegg nummer 2000 i tråden Forsikring gjennom JBF er absolutt greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...