#2001 Skrevet Januar 5, 2011 Innlegg nummer 2000 i tråden Forsikring gjennom JBF er absolutt greit Tråden ble en suksess den. Jeg syns vertfall jeg vha. den har fått litt kontakt med noen av dere, og pisspreik er da alltid bra :-) Bare fire timer igjen av natta nå, tia går fort på jobb gitt. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2002 Skrevet Januar 5, 2011 Hurra for møtt posting i løpet av denne dagen hva skjer gutter og jenter ? : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2003 Skrevet Januar 5, 2011 ikke en dritt, driv å lurer på hva faen som ha skjedd med tlf regninga mi den stemmer ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2004 Skrevet Januar 5, 2011 Møtt? Ikke bodd lenge nok nedi her jeg tror jeg.. Jeg er vertfall på jobb. Du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2005 Skrevet Januar 5, 2011 ikke en dritt, driv å lurer på hva faen som ha skjedd med tlf regninga mi den stemmer ikke Sikker på at prisene på telesex ikke har gått opp siden sist, Kim Rune? Her er det natta for våres del! Både dama og jeg har omgangssyken:shf: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2006 Skrevet Januar 5, 2011 hahahaha dust sku ikke røpe det daaa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2007 Skrevet Januar 5, 2011 Hente ny bil i morgen hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2008 Skrevet Januar 5, 2011 Hente ny bil i morgen hihi Åssen bil ? : o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2009 Skrevet Januar 5, 2011 En med 4hjul og ratt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2010 Skrevet Januar 5, 2011 må ikke glemme vinduer og litt tuppervare;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2011 Skrevet Januar 5, 2011 Tupperwaren må en ikke glemme nei. Ruter er jeg litt usikker på om finnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2012 Skrevet Januar 6, 2011 God natt folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2013 Skrevet Januar 6, 2011 Montert noen relativt midlertidige sideskjørt gitt.. De fyller litt mye i hjulhusa så bilen er litt ugrei i rundkjøringer og slikt.. Men pyttsann, slikt en har håndbrekk til vel? Må lide litt for skjønnheten.. . Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2014 Skrevet Januar 6, 2011 Sånn det skal være Stig Arne : D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2015 Skrevet Januar 6, 2011 Da var jeg kommet hjem gitt, har også rukket å måke snø, børste snøen av bilen til frøkna så den er bare å starte opp å kjøre.. Så da føler jeg at jeg kan krype til køys med god samvittighet God natt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2016 Skrevet Januar 6, 2011 driv å lurer på hva faen som ha skjedd med tlf regninga mi den stemmer ikke Telefonregning? Hva er det? Jammen glad jobben min tar seg av slike ting Her er det natta for våres del! Både dama og jeg har omgangssyken:shf: Godt det er flere av oss da. Unga hadde det i romjula og jeg har det nå. Faen for no dritt!! Alle har jo dette svineriet om dagen virker det som... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2017 Skrevet Januar 6, 2011 Måtte ta bilde av den ene bilen som står her ute Vet ikke helt hva eiern driver med. Bilen har ikke vært rørt siden jeg kom hit på søndag. Pluss at bonden klemte på med litt ekstra snø på den når han fresa snø i dag tidlig haha. Spørsmål: Åssen bil er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2018 Skrevet Januar 6, 2011 Avensis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2019 Skrevet Januar 6, 2011 Avensis? Hehe, var ikke så vanskelig å se nei ;p HURRA TIL ESPEEN! Spørsmål 2: Hvorfor har eggeplommene mine forskjellig farge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2020 Skrevet Januar 6, 2011 Det er vel fordi hønene som har lagt egga kommer fra forskjellige gårder og muligens har fått forskjellig fôr.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2021 Skrevet Januar 6, 2011 Det er jo fra samme kartong ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2022 Skrevet Januar 6, 2011 Jeg er ingen ekspert på hønseegg, men jeg trodde det var fôret som bestemte hvilken farge det var på eggene. Står bøndene selv å pakker eggene i kartonger da, eller kan det være at det blir pakka på et lager/ompakkingsgreier sånn at det har.. Nei jeg gir nå faen jeg, vi får se om du overlever 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2023 Skrevet Januar 6, 2011 Hahaha, nå har du noe å tenke på i kveld : p begynner å eta nuh! Så om jeg ikke poster her mer er jeg gone ! ;D edit: Takk for maten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2024 Skrevet Januar 6, 2011 Jaja.. Jeg lurer på hvor jeg skal sende regninga for brøyting av rv.4 fra gjøvik til Mjøsbrua og E6 derfra til Brumunddal i dag tidlig jeg.. Jeg kjenner jeg er sur enda, kasta snø over panseret flere ganger enda jeg prøvde å ikke ligge i hjulspora med hjulene mine også.. Har ikke engang gidda sjekke om cupra-leppa har berga, håper det. Det var jo bare løs snø.. I tillegg ble jeg to ganger liggende bak busser som ikke hadde kosta snøen av taket sitt så den først og fremst gjorde så det ble null sikt, i tillegg løsna det et par klumper som kom flyvende som prosjektiler.. Ble kjørt med langlys på en stund da gitt, vurderer å bytte fra spredningsdeksen på ekstralysa til pencilbeam resten av vintern.. Er ikke no kjekt å være sur/sinna.. Ikke sovern no godt heller da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2025 Skrevet Januar 6, 2011 dæven, noen fler som spiller litt fotball på si her eller? jeg og noen kamerater skal starte lag i 5.divisjon, og hadde første trening i går.. tror aldri jeg har vært så støl som jeg er idag var mye dårlig kondis ute og gikk gitt! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...