Anbefalte innlegg

dæven, noen fler som spiller litt fotball på si her eller? jeg og noen kamerater skal starte lag i 5.divisjon, og hadde første trening i går.. tror aldri jeg har vært så støl som jeg er idag :P var mye dårlig kondis ute og gikk gitt! hehe

Jeg er gammel keeper da :P Spilte vel i 7 år ca. Slutta for 2-3 år siden :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er gammel keeper da :P Spilte vel i 7 år ca. Slutta for 2-3 år siden :P

Spilte i 10 år jeg, men nå er det 8 år sia jeg slutta så formen var litt rusten kan du sei :P men den kommer nok! Vi trenger forresten keeper på laget siden fredrik fodnes er ute med skade ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne blitt med å spille fotball. Hihihohoho : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke jeg som skrev :P haha men nei aldri i livet : haha :: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dø gutta... Jeg har kjøpt meg xbox 360 nå, men har problem med lyden.

Jeg har ikke høytalere på tven min og kjører lyden gjennom en surrerundt forsterker. Så spørsmålet mitt er da hvordan skal jeg få lyd dit? : klø :

Et alternativ er vel kanskje å bruke scart kabelen som følger med å dra den gule opp på tven og den røde og hvite ned på forsterkeren? Men jeg vil jo helst bruke HDMI da..

Tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dø gutta... Jeg har kjøpt meg xbox 360 nå, men har problem med lyden.

Jeg har ikke høytalere på tven min og kjører lyden gjennom en surrerundt forsterker. Så spørsmålet mitt er da hvordan skal jeg få lyd dit? : klø :

Et alternativ er vel kanskje å bruke scart kabelen som følger med å dra den gule opp på tven og den røde og hvite ned på forsterkeren? Men jeg vil jo helst bruke HDMI da..

Tips?

kan vel ta ut lyden fra tv og inn på forsterkeren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vel ta ut lyden fra tv og inn på forsterkeren?

mulig, men hvordan? :P Var masse røde og hvite phonoutganger på tven så jeg har prøvd med phonokabel fra forsterker og tv mens hdmi kabelen til xboxen sto i men ingen lyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke xbox digital lydutgang?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig, men hvordan? :P Var masse røde og hvite phonoutganger på tven så jeg har prøvd med phonokabel fra forsterker og tv mens hdmi kabelen til xboxen sto i men ingen lyd.

phono kabel fra lyd ut på tv til lyd inn på forsterker a?

Hvis du har lyd ut fra tv da?

evt digital ut på xbox, til digital inn på forsterker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg gikk over fra scart til hdmi måtte jeg endre på noen lyd innstillinger på xboxn. Fikk ikke lyd med en gang, så lurte på hva detta var forno drit :P

Jeg kjører alt i hdmi inn til tv'n så bruker jeg en digital utang tra tvn til høyttalere :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spilte i 10 år jeg, men nå er det 8 år sia jeg slutta så formen var litt rusten kan du sei :P men den kommer nok! Vi trenger forresten keeper på laget siden fredrik fodnes er ute med skade ;)

Fodnes er alltid ute med skade han ;p Han jeg pleide å stå med før :) Han og Joacim/Joakim Elvelund :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjera folkens? noen som trenger no plank? :P du vil isåfall være min første kunde idag.. sitti her sia 9 nå : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjera folkens? noen som trenger no plank? :P du vil isåfall være min første kunde idag.. sitti her sia 9 nå : bh :

sitter her og kjeder meg. med en stor klump i magen da a6 forsvandt i sta.: gråter : savner den allerede jeg : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

solgt eller? mye fikk du att? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja har vist vert så dom og gjort det. 57500 alt for billig synnes jeg selv.

men gadd ikke og begynne med clutsj skifte.

så ser etter billig bil i 10 000 klassen som kona kan bruke på arbeid.

driver og vurdere en golf 3 syncro. får vel noe svar i dag om hvordan tilstand er på den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og je sitt nå her på jobb je og.. : rolleyes

Og du verden for et deilig Quattroføre det var i går : rock :

Spådd mer snø i helga også ser jeg... :D (Thomas er vel ikke helt enig der for det er han som må ut med snøfreseren :P)

Hvordan gikk det med Simen forresten - overlevde han eggene ? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spådd mer snø i helga også ser jeg... :D (Thomas er vel ikke helt enig der for det er han som må ut med snøfreseren :P)

I'm still here :D

Og nei, det var skikkelig drittføre i går :( Bilen gikk nedi HELE TIDEN. Drittvei og dritthøyde :shf:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bila mine gikk ikke neddi en eneste plass dem ;) (eller passaten tok seg en tur i grøfta da :P)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I'm still here :D

Og nei, det var skikkelig drittføre i går :( Bilen gikk nedi HELE TIDEN. Drittvei og dritthøyde :shf:

Hehe - tåler en støyt du :P

De to veldig oransje plommene var sikkert fra TotenEgg (skal du ha ferskere egg så må du kjøpe deg høne) :P

(slike med fjør altså : rolleyes)

Neeeeida - var så fint føre atte! Men så kjører jo jeg A4 med original høyde da : smil : (godt det er noen fordeler med det også.... : rolleyes)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gni det inn. har ikke quattro med skilt mere : bh :

og snøfreseren står mitt på gårdsplassen og får ikke dratt i startssnora. sitter dønn : eek : så måtte til og måke snø med spade : bh :

noen som har snøfreser til salg her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gni det inn. har ikke quattro med skilt mere : bh :

Får la være å selge dem med quattro da ser du :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har quattro men ikke skilt :( meeen snart skilt :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Je har quattro, men den kjørte je opp på bukker på tirsdag.. Håpe je får satt'n på bakken att i mårrå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.