#2076 Skrevet Januar 8, 2011 lykke til joakim : ) åssen kino? kenth? Tomme tønner seff Skal du på kino også eller? Drar strax vi nå.. skal stikke oppom stavsjø å se om vaskehallen er åpen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2077 Skrevet Januar 8, 2011 noen som tilfeldigvis skal kjøre lillehammer-hamar ikveld? bilen min har vert mye sjuk i vinter og nå er det no gæli med vindusviskermotorn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2078 Skrevet Januar 8, 2011 nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2079 Skrevet Januar 8, 2011 du trengte ikke svare da din nisse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2080 Skrevet Januar 8, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2081 Skrevet Januar 8, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2082 Skrevet Januar 8, 2011 isbana på hjerkinn er knall bra:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2083 Skrevet Januar 8, 2011 Er det isbane der oppe? Jeg lurer på å ta meg en tur til Hamar i kveld, Kristian(som sitter og leser tråden nå) snakka noe om det sist helg, kanskje jeg får skremt'n over mjøsa i kveld.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2084 Skrevet Januar 8, 2011 det er det var første kjøring idag, bana va knallbra. svinger man kan ligge breedt leeeeenge i (men ikke prøvd 100'n enda) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2085 Skrevet Januar 8, 2011 Er det isbane der oppe? Jeg lurer på å ta meg en tur til Hamar i kveld, Kristian(som sitter og leser tråden nå) snakka noe om det sist helg, kanskje jeg får skremt'n over mjøsa i kveld.. Mnjææ.. for se Må i no familieselskap med middag nå snart. Så må se ann om jeg orker mer mat uttpå kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2086 Skrevet Januar 8, 2011 det er det var første kjøring idag, bana va knallbra. svinger man kan ligge breedt leeeeenge i (men ikke prøvd 100'n enda) hahaha kjørt grevlingen på isbane du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2087 Skrevet Januar 8, 2011 hahaha kjørt grevlingen på isbane du da? Nei satt på med en A8 V8 Tdiq og bmw da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2088 Skrevet Januar 8, 2011 åja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2089 Skrevet Januar 8, 2011 fine lange svinger, bare å sitte å se ut sideruta å kjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2090 Skrevet Januar 8, 2011 Kontroll ved nydal på e6 så dekk veit det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2091 Skrevet Januar 8, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2092 Skrevet Januar 8, 2011 Kontroll ved nydal på e6 så dekk veit det:) ikke nå lengre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2093 Skrevet Januar 8, 2011 Noen som har en oljefilter avdrager? Eller hva faen det heter Skulle lånt i 10sek i mårra!! Får ikke av filteret, sitter som fyy. Mye rart som skal lage problemer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2094 Skrevet Januar 8, 2011 Fin fint føre på Toten nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2095 Skrevet Januar 8, 2011 Noen som har en oljefilter avdrager? Eller hva faen det heter Skulle lånt i 10sek i mårra!!Får ikke av filteret, sitter som fyy. Mye rart som skal lage problemer jepp ligger hos foreldra mine på lillehammer, hvis du hadde sagt ifra litt før idag kunne jeg tatt med hit til hamar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2096 Skrevet Januar 8, 2011 Noen som har en oljefilter avdrager? Eller hva faen det heter Skulle lånt i 10sek i mårra!!Får ikke av filteret, sitter som fyy. Mye rart som skal lage problemer Om du skal bytte filter likevel, slå et skrujern gjennom filteret på tvers da, så får du det nok opp skal du se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2097 Skrevet Januar 8, 2011 det bli så grisete stig men ja jeg gjør det samma 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2098 Skrevet Januar 9, 2011 jeg har sånn jævla filtertang en plass men så har jeg jæææææævlig mye snø forann å _I_ garasjen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2099 Skrevet Januar 9, 2011 Noen som har en oljefilter avdrager? Eller hva faen det heter Skulle lånt i 10sek i mårra!!Får ikke av filteret, sitter som fyy. Mye rart som skal lage problemer Jepp! Ligg i garasjen. Du får bare dra oppå der og se om du finner det i hyllene til høyre en plass om du vil Hvis ikke koster det ikke mye på biltema. Og da har du jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2100 Skrevet Januar 9, 2011 Jepp! Ligg i garasjen. Du får bare dra oppå der og se om du finner det i hyllene til høyre en plass om du vil Hvis ikke koster det ikke mye på biltema. Og da har du jo Har biltema søndagsåpent nå..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...