#2151 Skrevet Januar 13, 2011 Simen har kræsja med en annen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2152 Skrevet Januar 13, 2011 Simen har kræsja med en annen bil Huff da simen. Mye skader på bilen og deg?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2153 Skrevet Januar 13, 2011 Huff da simen. Mye skader på bilen og deg?:-) Ingen ting på meg : ) Jeg skal på trening nå ;p Bilen er kjørbar heldigvis. Blir ny lykt, panser, frontfanger og venstre forskjerm tenker jeg. Har lagt inn tråd på "annet bilrelatert" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2154 Skrevet Januar 13, 2011 Æsj, kjett, Simen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2155 Skrevet Januar 13, 2011 Må kjøre etter forholda vettu ;p Simen har kræsja med en annen bil simen da skule følgt dit eget råd hehe:evil: men er synn uansett når det hender. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2156 Skrevet Januar 13, 2011 simen da skule følgt dit eget råd hehe:evil: men er synn uansett når det hender. Hehe, ja, ble en liten fail det der ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2157 Skrevet Januar 13, 2011 Noen i lokallaget som kjenner noen som er gode til å sote ruter og som gjør det til en grei penge? Vurderer soting på grevlingen sjøh.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2158 Skrevet Januar 13, 2011 Noen i lokallaget som kjenner noen som er gode til å sote ruter og som gjør det til en grei penge? Vurderer soting på grevlingen sjøh.. kompis av meg driver på sånn smått for seg sjøl men aner ikke noe priser for øyeblikket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2159 Skrevet Januar 13, 2011 kompis av meg driver på sånn smått for seg sjøl men aner ikke noe priser for øyeblikket kan være inntresert på et par biler selv jeg hehe. så her må vi få til noen bra priser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2160 Skrevet Januar 13, 2011 kompis av meg driver på sånn smått for seg sjøl men aner ikke noe priser for øyeblikket Typen til ei jeg jobber med har akkurat starta noe bilglassgreier på Gjøvik/Raufoss, så ho skulle høre med han om han var interessert i å ta en slik jobb også. Så om du ville sjekka pris ville det vært fint å hatt noe å sammenligne med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2161 Skrevet Januar 14, 2011 Noen i lokallaget som kjenner noen som er gode til å sote ruter og som gjør det til en grei penge? Vurderer soting på grevlingen sjøh.. Snakk med Vegard Strand her på forumet, han er veldig flink og har meget gode priser jeg har brukt han på alle mine biler og er utrolig fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2162 Skrevet Januar 14, 2011 Oppe folkens? ligg heme med gulpsjuken jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2163 Skrevet Januar 14, 2011 Oppe folkens? ligg heme med gulpsjuken jeg Åjada, vøri på skola fra kl7 i dag:-) noen som vil bli ferdig med passat'n:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2164 Skrevet Januar 14, 2011 Oppe folkens? ligg heme med gulpsjuken jeg Ikke bare er jeg oppe, men også tilbake etter en ukes ufrivillig ferie fra forumet: rolleyes Hjemme fra jobb i dag grunnet migrene:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2165 Skrevet Januar 14, 2011 Stig Arne? Er ikke du oppi Trondheims området noen ganger? Har funnet et panser og forskjerm der oppe skjønner du Noen som vet hvordan jeg kan få dette ned på lettest mulig måte uten å måtte hente det selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2166 Skrevet Januar 14, 2011 Noen i lokallaget som kjenner noen som er gode til å sote ruter og som gjør det til en grei penge? Vurderer soting på grevlingen sjøh.. Som Jan Inge skriver, snakk med Vegard Strand Han har sotet vinduene på den kanarigule bilen min vettu Han er flink, rask, billig og har god service Jeg spurte han om CA pris på en saab 9-5 stasjonsvogn og da sa han at han tok ca 3000,- for stasjonsvogner. Og er ikke det billig så veit ikke jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2167 Skrevet Januar 14, 2011 Stig Arne? Er ikke du oppi Trondheims området noen ganger? Har funnet et panser og forskjerm der oppe skjønner du Noen som vet hvordan jeg kan få dette ned på lettest mulig måte uten å måtte hente det selv? Det hender seg. Men jeg er jo ex-trailersjåfør, så å få frakta nedover dette skal vi nok få til. Kan selger møte opp å overlevere dette på en lett tilgjengelig bensinstasjon med trailer så ordner det seg nok. Mener å huske en her på forumet som også kjører trailer som har skrevet at han kan hjelpe folk med frakt mellom stjørdal og oslo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2168 Skrevet Januar 14, 2011 Snakk med Vegard Strand her på forumet, han er veldig flink og har meget gode priser jeg har brukt han på alle mine biler og er utrolig fornøyd Er'n kjapp da? Gidder ikke være uten bil i flere dager.. Skal høre me'n jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2169 Skrevet Januar 14, 2011 Det hender seg. Men jeg er jo ex-trailersjåfør, så å få frakta nedover dette skal vi nok få til. Kan selger møte opp å overlevere dette på en lett tilgjengelig bensinstasjon med trailer så ordner det seg nok. Mener å huske en her på forumet som også kjører trailer som har skrevet at han kan hjelpe folk med frakt mellom stjørdal og oslo.. Okeii Nå er det en på VACN ekspressen som skal fra steinkjer til Hamar neste uke med en T5. Så skal høre med han først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2170 Skrevet Januar 14, 2011 noen som vet om ett verksted for eu kontroll der dem har litt dårlige briller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2171 Skrevet Januar 14, 2011 noen som vet om ett verksted for eu kontroll der dem har litt dårlige briller? Mange snakker om Mariendal som ligger på åshøgda.. Men har opplevd begge deler der. Så jeg ville ikke ha risikert å dratt dit. En på jobben hadde bilen til dattera si der nå før jul.. Han fikk 2 sider på kontrollseddelen sin gitt. Da hadde de skrevet opp at det var sprekker i bremseslanger forran, noe som var ok, men når vi skulle bytte dem så var de så innsauset i gammal gjørme osv så de kunne da umulig ha sett at de evt hadde noen sprekker. Og etter jeg fikk vasket de skikkelig fant vi ikke en eneste sprekk jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2172 Skrevet Januar 14, 2011 var dem jeg tenkte å bruke på ihvertfall passaten, siden det ikke er skilt på den å jeg bor på åshøgda men den er jo i grunn helt orginal foruten kompressoren, så burde ikke være noe stress uansett. golfen er det hakket værre med tror jeg ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2173 Skrevet Januar 14, 2011 var dem jeg tenkte å bruke på ihvertfall passaten, siden det ikke er skilt på den å jeg bor på åshøgda men den er jo i grunn helt orginal foruten kompressoren, så burde ikke være noe stress uansett. golfen er det hakket værre med tror jeg ;P Er vel sikkert folk som fortsatt tar EU under bordet, men de annonserer vel kanskje ikke i avisa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2174 Skrevet Januar 14, 2011 Vet ikke hvor glade de vil bli om de finner ut at navnet deres er nevnt offentlig på et forum hvor noen spør etter slikt heller.. Tror kanskje det hjelper mere på at de slutter med slikt..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2175 Skrevet Januar 14, 2011 Vet ikke hvor glade de vil bli om de finner ut at navnet deres er nevnt offentlig på et forum hvor noen spør etter slikt heller.. Tror kanskje det hjelper mere på at de slutter med slikt..? Hehe, ja det tviler jeg på. Jeg kjenner ingen altså, så jeg har ikke tenkt å nevne noen her, hehe. Kjente en før, men han gikk på en smell så han tar ikke EU lengre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...