Anbefalte innlegg

Jeg la meg tidlig som faan jeg!

Men fikk da faen ikke sove, og når frøkna kom hjem fra jobb så.. så sovna jeg heller ikke..!

Og når vi var ferdige med å ikke sove, så sovna jeg fortsatt ikke.. Faen ass.. I kveld blir det bare å hoppe i dusjen så rett i seng..

Den slags gymnastikk bruker jo å være rene sovemedisinen da ;) Jeg bruker å sovne så godt etter litt slik tull :) Kanskje du ikke ga alt Stig Arne? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det funker da fint : smil :

Null problem det! : smil : Akk, savner ZRen min:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du en slik panser duppedings liggende sa du Joakim? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Null problem det! : smil : Akk, savner ZRen min:(

Haha, ZR hadde jeg en gang også :) ZR SK riktig nok.. Ikke SL som er chopper utgaven av ZR :P

Men var nok toppheisa tsx som var det feteste jeg hadde ;) Og PX-R med 11,5 hk vannavkjøling : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har en AUS eller BCB motor liggende? :P 1.6 16v

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, ZR hadde jeg en gang også :) ZR SK riktig nok.. Ikke SL som er chopper utgaven av ZR :P

Men var nok toppheisa tsx som var det feteste jeg hadde ;) Og PX-R med 11,5 hk vannavkjøling : smil :

Selvfølgelig var det SK som gjaldt - ikke den ultrapysete SLen: haha : 9hk fra Autisa, Gianelli kammerpotte og 21mm Dellorto forgasser, så var det saker: smil : Flisa folk med "elvere" lett som en plett! PX hadde jeg når jeg var 9år, men uten trim:p

TSX var nok morsommere og bedre å kjøre, men likte utseendet på ZRen best, så den var med helt til jeg ble gammel nok til å kjøre bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tsx hadde jeg å, kjørte orginalt ei stund men ble dritt lei av å bli frakjørt så trimma :D gikk jo greit da faktisk hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du en slik panser duppedings liggende sa du Joakim? :)

det skar jeg ha ja :) sjå etter når jeg kjæm hemmat jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde furia med metrakit effektanlegg jeg, uten no lyddemping i lyddempern.. faen å det bråka :P hadde dreva den om så den gikk på bakhjulet på 1.gir også husker jeg.. savner mopedtia gitt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte egt ikke utseende på zren jeg da men... Har hatt maaange mopeder, men har stort sett gått i TSX, MT5 og PX-R :) Kunne fortsatt tenkt meg en MT5 ass ;) Hehe.. Det var goo moped!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde furia med metrakit effektanlegg jeg, uten no lyddemping i lyddempern.. faen å det bråka :P hadde dreva den om så den gikk på bakhjulet på 1.gir også husker jeg.. savner mopedtia gitt :P

Furia? neineinei.. dette blir for nytt Joakim :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lett sykkel sier jeg bare! :D Cagiva Mito 125 2007 modell, gikk i 140km/t org!:D Da hadde de trimma "mopeda" no slags:D

Går 200km/t trimma:D Ska ha att en sånn en ass!

Er en sånn en

DSC00301.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Furia og den slags nymoderne plastikkraketter er ikke mopeder: haha :

Honda SFX scooter var også veldig morsomt å kjøre. Gikk ikke fort, men gikk veldig langt og lett på hakhjulet, samt lett opp på framhjulet også:D

Den kuleste "mopeden" var den jeg hadde fra jeg var 11år og til jeg var 15år:

ysr50m.jpg

Fabrikktrimma og gikk som ei kule i alle årene jeg hadde den - ikke et eneste feilslag! Skadet meg mye på den, ja:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kraftigere saker har jeg hatt også ;) Jeg hadde først en gammel Suzuki GSX-R 750 som jeg kjøpte av en lakkerer på Brandbu faktisk. Så kjøpte jeg meg en 98 mod tror jeg det var Kawasaki Ninja slik 600 sak som var trimmet:) Har aldri hatt lappen på mc, så det gikk fort av morroa når onkel blå fant ut det samme :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker du navnet på han fra Bøverbru? Har en følelse av at jeg veit hvem det er, nemlig:)

Ikke hatt kraftigere saker selv, men har kjørt det mange ganger. Hehe. Debuterte f.eks på den under da jeg var 12 år gammel:p

1979-kawasaki-other-kawasaki-1979-superc

Bare uten kompressor, da:p Skulle hatt en tohjuling igjen, eller et annet leketøy sånn at drittungen i meg får utfoldet seg litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har hatt en corvett (fra jeg var 11-12) og en derbi supermotard med metrakit (fra jeg var 16) :) moro med 2hjulinger :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tohjulinger er meget moro, og det er nok derfor frøkna ikke er så begeistret over at jeg skal ha en heller:p Så må nok bli en på fire hjul om jeg ikke skal bli lynsjet hver gang jeg vil ta meg en tur. Hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

suuuuulten igjen etter babben jeg spiste før i dag ;(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Furia? neineinei.. dette blir for nytt Joakim :P

læll a gut, morro var det :P var det originalt med sånn mongohøyt styre på tsx eller var det noe dekk syns var kult? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tohjuling er alt for morro, prøvde en suzuki 250 crosser på jobb her en dag, kan si jeg ble hekta! så vurderer crosser :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

læll a gut, morro var det :P var det originalt med sånn mongohøyt styre på tsx eller var det noe dekk syns var kult? :P

Hehe... T-bart styre som det ble kaldt mener du? Det var ikke orginalt nei.. Og ja de satte vi på fordi det var TØFFT med sor T :P Og desto lengre frem vi la styret jo tøffere var vi, hehe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker du navnet på han fra Bøverbru? Har en følelse av at jeg veit hvem det er, nemlig:)

Nei, Brandbu :P Men navnet husker jeg ikke desverre. Kjøpte den for... tja.. 6 / 7 år sia tror jg det var.

Jeg svingte av på den esso stasjonen i branbu og kjørte inn mot "sentrum". Like før sentrum på venstre side lå det et karrosseri verksted. Der jobba han, og der henta jeg sykkelen :) Den var nylakkert i en pen blå farge :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, leste jeg så feil, ja:o Da er det ingen fare med at jeg kjenner han:p

PS: T-styre på TS var definisjonen på harry på "min tid":nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde nå første perioden en Rieju Mrx pro. Orange kule som jeg kjøpte halvveis i deler for 5000kr. Bygde opp og brukte 3000kr på den :) Såå ble jeg selvfølgelig tatt for trim. Solgte sykkeln i original stand uten skilter, så ble det kjøpt en original Peugeot Trekker :P Den kjørte jeg fra Moss til Sarpsborg. Gikk i hele 55km/t. Lå på midtstripa på pur faen hele veien :D DA var jeg ond.

Så fikk jeg lyst på noe mer artig, tok lettlappen, og kjøpte meg en Husqvarna Wr 125 bygd om til supermotard. Var en 2004 modell som jeg skifta all plastikk, sal og tank for å få til 2007 modell :) Den brukte jeg totalt 30 000kr på. Motor og girkassehavari som totalt kosta 20 000kr ca. :( Gikk ikke rent når jeg solgte den heller :P Faen til møkkasykkel. Men pen var den da :)

Husky_simen2.jpg

100_2039-1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.