#2401 Skrevet Januar 20, 2011 Jobb,jobb, jobb. Men i kveld er det jaggu helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2402 Skrevet Januar 20, 2011 Vil ha hjem igjen Corradoen fra vinterlagring. Får hente den igjen vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2403 Skrevet Januar 20, 2011 Helg i 1,5 uke på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2404 Skrevet Januar 20, 2011 har sakt opp jobben i dag. så fårn se hva som hender. noen som vet om noe verksted som trenger (Hjelpearbeider lærling deket av nav en stund så rop ut.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2405 Skrevet Januar 20, 2011 Noen som vet gateadressa til den kebabsjappa på stange? er det her? http://www.gulesider.no/firma/johnsens-kiosk-og-gatekjøkken-as:z000blip?search_word=stange%20kebab 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2406 Skrevet Januar 20, 2011 Noen som vet gateadressa til den kebabsjappa på stange? er det her? http://www.gulesider.no/firma/johnsens-kiosk-og-gatekjøkken-as:z000blip?search_word=stange%20kebab Når du kjører under brua inn til stange, så er det bare å følge veien;).. ligger på høyreside.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2407 Skrevet Januar 20, 2011 Svinger jeg av e6 oppe ved ottestad der da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2408 Skrevet Januar 20, 2011 Svinger jeg av e6 oppe ved ottestad der da eller? Raskere å svinge av E6 ved stange.. Også bare føler du skiltinga til stange;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2409 Skrevet Januar 20, 2011 Heter foresten pizza la italia;) Jernbanegata 7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2410 Skrevet Januar 20, 2011 Du kommer til å føle deg snytt etter å ha spist kebab der, Stig Arne:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2411 Skrevet Januar 20, 2011 nå får du gi deg! Stangebabben er å blir den beste! samma å dekk totninger mene om det! er no anna enn den vanlige fyllebabben du får rundt omkring hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2412 Skrevet Januar 20, 2011 nå får du gi deg! Stangebabben er å blir den beste! samma å dekk totninger mene om det! er no anna enn den vanlige fyllebabben du får rundt omkring hvertfall! Og det kan du garantere? Har ikke prøvd den enda så skulle kanskje gjort det da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2413 Skrevet Januar 20, 2011 nå får du gi deg! Stangebabben er å blir den beste! samma å dekk totninger mene om det! er no anna enn den vanlige fyllebabben du får rundt omkring hvertfall! Pøh! Nå får dere på feil side få installert noen luftrensere i husene deres, så dere ikke blir enda mer miljøskadde av lufta som er på den sida enn dere alt er! Stikk og prøv den nå Kenth Håvard, så får vi enda en som mener at den ikke er noe god:D Dyrt var det også, etter hva jeg kan huske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2414 Skrevet Januar 20, 2011 Pøh! Nå får dere på feil side få installert noen luftrensere i husene deres, så dere ikke blir enda mer miljøskadde av lufta som er på den sida enn dere alt er! Stikk og prøv den nå Kenth Håvard, så får vi enda en som mener at den ikke er noe god:D Dyrt var det også, etter hva jeg kan huske. Ja greit, men kjæm du hit å passe unga mine da el? Hehe. Men skal få testet den en gang i nærmeste framtid Så får vi se om det er totningen ell brumundølen som har rett Nesten rart om det sku ha vøri totningen å men Men det er jo mye tullinger i Brumunddal oxo så Men itte brått så mange som på toten da, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2415 Skrevet Januar 20, 2011 Det garanterer jeg ja! si fra kenth så ska jeg bli med å guide deg koster 90,- men er faen så diger, du får det du betaler for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2416 Skrevet Januar 20, 2011 Det garanterer jeg ja! si fra kenth så ska jeg bli med å guide deg koster 90,- men er faen så diger, du får det du betaler for Det er greit Som en date da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2417 Skrevet Januar 20, 2011 kan heller ikke si meg veldig fornøyd med stange kebaben, snarere tvert imot hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2418 Skrevet Januar 20, 2011 men så er jo du også fra gærne sia tar det som en date ja kenth er der fort ett par ganger i uka nå jeg så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2419 Skrevet Januar 20, 2011 haha tenkte meg at den kom ja:P stikk på dennis på hamar istedet da vel:) der er det iallefall god bab hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2420 Skrevet Januar 20, 2011 Ja greit, men kjæm du hit å passe unga mine da el? Hehe. Men skal få testet den en gang i nærmeste framtid Bla, bla, bla, bla. Masse vissvas om ting han ikke har peiling på. Miljøskadd! Bla, bla, bla, bla Javisst! Barnevakt jeg:p Hehe. Og nei, den er ikke stor, Joakim. Den er liten og dyr! Bestiller du liten kebab på Bislett, så får du en som er mye større enn den lusne du får på La Italia - og det er ikke tull en gang. Deniz eller Fiesta som gjelder på Hamar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2421 Skrevet Januar 20, 2011 Deniz er jeg enig i er god, men det er en sånn vanlig fyllebabb jeg snakker om.. skal du ha orntli kebab i mine øyne er det en helt annen type kjøtt.. nemlig sånn du får på stange, eller på den ene sjappa på gjøvik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2422 Skrevet Januar 20, 2011 babben på stange er vassen og tam å fører i 50% av tilfellene til laus maga å ja jeg har spist myyyyye stangebabb, å det slår nesten aldri feil at jeg blir halvuggen i magan av den. føler egentlig litt for babb i dag å, selv om jeg har spist babb en del ganger denne uka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2423 Skrevet Januar 20, 2011 Hans Kjetil er en av få fra feil side med fornuft: ja : Deniz er jeg enig i er god, men det er en sånn vanlig fyllebabb jeg snakker om.. skal du ha orntli kebab i mine øyne er det en helt annen type kjøtt.. nemlig sånn du får på stange, eller på den ene sjappa på gjøvik Var av den samme oppfatninga før jeg også, men har innsett at "farsekebab" (som dere andre kaller det) er det beste - mye bedre og renere kjøtt;) På Lena har de den samme kebaben som på Gjøvik, og den er 10x bedre på Lena, og det samme gjelder kebabpizzaen der som er den samme som på Gjøvik også. Det er akkurat det samme, men det er noe med måten de lager det på på Lena som gjør at det smaker evig mye bedre. Stor fan av kebabpizzaen der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2424 Skrevet Januar 20, 2011 Hans Kjetil er en av få fra feil side med fornuft: ja : Var av den samme oppfatninga før jeg også, men har innsett at "farsekebab" (som dere andre kaller det) er det beste - mye bedre og renere kjøtt;) På Lena har de den samme kebaben som på Gjøvik, og den er 10x bedre på Lena, og det samme gjelder kebabpizzaen der som er den samme som på Gjøvik også. Det er akkurat det samme, men det er noe med måten de lager det på på Lena som gjør at det smaker evig mye bedre. Stor fan av kebabpizzaen der! Sier bare San Marinos jeg Den kommer jeg aldri til å bli lei tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2425 Skrevet Januar 20, 2011 Helt tafatt på Lena om dagen, skal jeg si deg. Ikke noe liv lenger i det hele tatt:o Hva er det så du gjør på Sillongen/Toten? Nææææh.. Prøver å jobbe litt... Driver oppi ,,,, øøøøhm... svartdal? i nærheten av helgestadfeltet...Bor på Hoff gjestgiveri denne uka, men neste uke blir det sillongen igjen, UTEN tvil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...