Anbefalte innlegg

Jobb,jobb, jobb. Men i kveld er det jaggu helg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ha hjem igjen Corradoen fra vinterlagring. Får hente den igjen vel :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sakt opp jobben i dag. så fårn se hva som hender.

noen som vet om noe verksted som trenger (Hjelpearbeider lærling deket av nav en stund så rop ut.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svinger jeg av e6 oppe ved ottestad der da eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svinger jeg av e6 oppe ved ottestad der da eller?

Raskere å svinge av E6 ved stange.. Også bare føler du skiltinga til stange;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heter foresten pizza la italia;)

Jernbanegata 7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kommer til å føle deg snytt etter å ha spist kebab der, Stig Arne:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå får du gi deg! Stangebabben er å blir den beste! samma å dekk totninger mene om det! :P er no anna enn den vanlige fyllebabben du får rundt omkring hvertfall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå får du gi deg! Stangebabben er å blir den beste! samma å dekk totninger mene om det! :P er no anna enn den vanlige fyllebabben du får rundt omkring hvertfall!

Og det kan du garantere? ;) Har ikke prøvd den enda så skulle kanskje gjort det da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pøh! Nå får dere på feil side få installert noen luftrensere i husene deres, så dere ikke blir enda mer miljøskadde av lufta som er på den sida enn dere alt er!

: smil :

Stikk og prøv den nå Kenth Håvard, så får vi enda en som mener at den ikke er noe god:D Dyrt var det også, etter hva jeg kan huske.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pøh! Nå får dere på feil side få installert noen luftrensere i husene deres, så dere ikke blir enda mer miljøskadde av lufta som er på den sida enn dere alt er!

: smil :

Stikk og prøv den nå Kenth Håvard, så får vi enda en som mener at den ikke er noe god:D Dyrt var det også, etter hva jeg kan huske.

Ja greit, men kjæm du hit å passe unga mine da el? :P Hehe. Men skal få testet den en gang i nærmeste framtid :)

Så får vi se om det er totningen ell brumundølen som har rett ;) Nesten rart om det sku ha vøri totningen å men :P Men det er jo mye tullinger i Brumunddal oxo så ;) Men itte brått så mange som på toten da, hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det garanterer jeg ja! si fra kenth så ska jeg bli med å guide deg ;) koster 90,- men er faen så diger, du får det du betaler for :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det garanterer jeg ja! si fra kenth så ska jeg bli med å guide deg ;) koster 90,- men er faen så diger, du får det du betaler for :P

Det er greit :) Som en date da eller? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan heller ikke si meg veldig fornøyd med stange kebaben, snarere tvert imot hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men så er jo du også fra gærne sia ;) tar det som en date ja kenth :P er der fort ett par ganger i uka nå jeg så :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha tenkte meg at den kom ja:P stikk på dennis på hamar istedet da vel:) der er det iallefall god bab hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja greit, men kjæm du hit å passe unga mine da el? :P Hehe. Men skal få testet den en gang i nærmeste framtid :)

Bla, bla, bla, bla. Masse vissvas om ting han ikke har peiling på. Miljøskadd! Bla, bla, bla, bla

Javisst! Barnevakt jeg:p Hehe.

Og nei, den er ikke stor, Joakim. Den er liten og dyr! Bestiller du liten kebab på Bislett, så får du en som er mye større enn den lusne du får på La Italia - og det er ikke tull en gang.

Deniz eller Fiesta som gjelder på Hamar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deniz er jeg enig i er god, men det er en sånn vanlig fyllebabb jeg snakker om.. skal du ha orntli kebab i mine øyne er det en helt annen type kjøtt.. nemlig sånn du får på stange, eller på den ene sjappa på gjøvik :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

babben på stange er vassen og tam å fører i 50% av tilfellene til laus maga :P

å ja jeg har spist myyyyye stangebabb, å det slår nesten aldri feil at jeg blir halvuggen i magan av den.

føler egentlig litt for babb i dag å, selv om jeg har spist babb en del ganger denne uka :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hans Kjetil er en av få fra feil side med fornuft: ja :

Deniz er jeg enig i er god, men det er en sånn vanlig fyllebabb jeg snakker om.. skal du ha orntli kebab i mine øyne er det en helt annen type kjøtt.. nemlig sånn du får på stange, eller på den ene sjappa på gjøvik :)

Var av den samme oppfatninga før jeg også, men har innsett at "farsekebab" (som dere andre kaller det) er det beste - mye bedre og renere kjøtt;)

På Lena har de den samme kebaben som på Gjøvik, og den er 10x bedre på Lena, og det samme gjelder kebabpizzaen der som er den samme som på Gjøvik også. Det er akkurat det samme, men det er noe med måten de lager det på på Lena som gjør at det smaker evig mye bedre. Stor fan av kebabpizzaen der!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hans Kjetil er en av få fra feil side med fornuft: ja :

Var av den samme oppfatninga før jeg også, men har innsett at "farsekebab" (som dere andre kaller det) er det beste - mye bedre og renere kjøtt;)

På Lena har de den samme kebaben som på Gjøvik, og den er 10x bedre på Lena, og det samme gjelder kebabpizzaen der som er den samme som på Gjøvik også. Det er akkurat det samme, men det er noe med måten de lager det på på Lena som gjør at det smaker evig mye bedre. Stor fan av kebabpizzaen der!

Sier bare San Marinos jeg :D Den kommer jeg aldri til å bli lei tror jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt tafatt på Lena om dagen, skal jeg si deg. Ikke noe liv lenger i det hele tatt:o

Hva er det så du gjør på Sillongen/Toten?

Nææææh.. Prøver å jobbe litt... Driver oppi ,,,, øøøøhm... svartdal? i nærheten av helgestadfeltet...Bor på Hoff gjestgiveri denne uka, men neste uke blir det sillongen igjen, UTEN tvil!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.