#2426 Skrevet Januar 20, 2011 Hans Kjetil er en av få fra feil side med fornuft: ja : Var av den samme oppfatninga før jeg også, men har innsett at "farsekebab" (som dere andre kaller det) er det beste - mye bedre og renere kjøtt;) På Lena har de den samme kebaben som på Gjøvik, og den er 10x bedre på Lena, og det samme gjelder kebabpizzaen der som er den samme som på Gjøvik også. Det er akkurat det samme, men det er noe med måten de lager det på på Lena som gjør at det smaker evig mye bedre. Stor fan av kebabpizzaen der! HVOR på lena er det babb ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2427 Skrevet Januar 20, 2011 Sier bare San Marinos jeg Den kommer jeg aldri til å bli lei tror jeg Dra heller til Grillen på Lena, så får du den samme kebaben med mye bedre smak enn på Gjøvik. Kebabpizzaen (og de andre pizzaene) kan ikke sammenlignes med det skvipet San Marino lager og serverer som pizza;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2428 Skrevet Januar 20, 2011 Noen på Lillehammer som har mulighet til å hjelpe ei utrolig søt blond jente med bilen sin? Nøkkelen har satt seg fast i døra, men viking fikk ut igjen nøkkelen til slutt før i dag. Problemet er nå at døra vil fortsatt ikke opp. Har vært borti det før jeg, men har ikkeno mulighet til å ta turen nå. Er en passat, på førerdøra. Type rundt 97-->2000 tippet hun. Noen? Hu blir overlykkelig tror jeg Edit: 3000 Posts 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2429 Skrevet Januar 20, 2011 Nææææh.. Prøver å jobbe litt... Driver oppi ,,,, øøøøhm... svartdal? i nærheten av helgestadfeltet...Bor på Hoff gjestgiveri denne uka, men neste uke blir det sillongen igjen, UTEN tvil!! Stemmer:) Hoff Gjestgiveri kan vel egentlig ikke sammenlignes med Sillongen, nei:p Aha, du driver der jeg har vært med å lagt kabler og sånn du, altså. Dere som kobler dere på de nye stolpene osv? HVOR på lena er det babb ? På Lena Grill og Restaurant er det kebab. Av den typen jeg helst ikke spiser, men kebabpizzaen er ihvertfall veldig god! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2430 Skrevet Januar 20, 2011 Dra heller til Grillen på Lena, så får du den samme kebaben med mye bedre smak enn på Gjøvik. Kebabpizzaen (og de andre pizzaene) kan ikke sammenlignes med det skvipet San Marino lager og serverer som pizza;) Da må jeg prøve det en kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2431 Skrevet Januar 20, 2011 Stemmer:) Hoff Gjestgiveri kan vel egentlig ikke sammenlignes med Sillongen, nei:p Aha, du driver der jeg har vært med å lagt kabler og sånn du, altså. Dere som kobler dere på de nye stolpene osv? På Lena Grill og Restaurant er det kebab. Av den typen jeg helst ikke spiser, men kebabpizzaen er ihvertfall veldig god! Stemmer det! Legger om høyspent og lavspent nå =).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2432 Skrevet Januar 20, 2011 Noen på Lillehammer som har mulighet til å hjelpe ei utrolig søt blond jente med bilen sin? Nøkkelen har satt seg fast i døra, men viking fikk ut igjen nøkkelen til slutt før i dag. Problemet er nå at døra vil fortsatt ikke opp. Har vært borti det før jeg, men har ikkeno mulighet til å ta turen nå. Er en passat, på førerdøra. Type rundt 97-->2000 tippet hun. Noen? Hu blir overlykkelig tror jeg Edit: 3000 Posts Er a fin a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2433 Skrevet Januar 20, 2011 men så er jo du også fra gærne sia tar det som en date ja kenth er der fort ett par ganger i uka nå jeg så Såppas å ja, hehe. Blir vel kebab ca 1 gang i mnd på meg.. Blir for dyrt å spise ute hele tiden vettu Også lager dama så god mat til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2434 Skrevet Januar 20, 2011 Stemmer det! Legger om høyspent og lavspent nå =).. Mens strømmen er "på" også, vel? Liten verden ihvertfall. Hehe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2435 Skrevet Januar 20, 2011 Mens strømmen er "på" også, vel? Liten verden ihvertfall. Hehe:p Dårlig med AUS koblinger her gitt Jobber i Eidsiva du da eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2436 Skrevet Januar 20, 2011 AUS sier meg lite, ettersom jeg ikke er så gammel i gamet:p Hehe. Nei, for de som har drivi å gravd grøfter og lagt kabler der, etc, etc. Traktor- og Gravemaskindrift:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2437 Skrevet Januar 20, 2011 AUS sier meg lite, ettersom jeg ikke er så gammel i gamet:p Hehe. Nei, for de som har drivi å gravd grøfter og lagt kabler der, etc, etc. Traktor- og Gravemaskindrift:) Arbeid Under Spenning Aha! Skjønner.. dere som har den "lille" Fendt`n ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2438 Skrevet Januar 20, 2011 Da er jeg med:p Jepp, er et par "små" Fendter, ja:) Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2439 Skrevet Januar 20, 2011 Du kommer til å føle deg snytt etter å ha spist kebab der, Stig Arne:o Dette innlegget gjorde så vi spiste på Deniz på Hamar i stedet.. og den var vertfall god!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2440 Skrevet Januar 20, 2011 Er a fin a? Det er a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2441 Skrevet Januar 20, 2011 Dette innlegget gjorde så vi spiste på Deniz på Hamar i stedet.. og den var vertfall god!! Du er dagens mest fornuftige mann, Stig Arne: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2442 Skrevet Januar 20, 2011 Hehe, det var vel fordi det var det siste innlegget jeg rakk å lese før jeg reiste.. Vi tok en 3seks avstemning rett før avkjørselen til Hamar, og det ble svingt av dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2443 Skrevet Januar 20, 2011 BUUUUUU! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2444 Skrevet Januar 20, 2011 du fant fram ja stig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2445 Skrevet Januar 20, 2011 Hehe ja, fikk jo et genialt kart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2446 Skrevet Januar 20, 2011 Jeg er en kebab elsker, å spiser det egentlig alt for mye. Denizen baben er go, jeg synes den er best som rullekebab. Baben på stange syns je å huske ikke er så værst den eller, den er værtfall ikke liten. Bislett kebab har tapt seg utrolig mye de siste årene, den orginale bisletten er borte. Å de strenge som jobba der ifra starten ser jeg aldri lengre. Så nå er de mest ute etter penga tror jeg. Men jeg spiser der fortsatt engang iblant. Folketskebab i oslo har meget go kebab! Den er egentlig helt super. Å når jeg er i oslo pleier jeg å dytte ned et par i uka. Det var min kebab oppsumering... Akkurat nå er jeg på stord på jobb, så har prøvd så vidt en kebab har også. Men den var ikke helt å hoppe i taket for! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2447 Skrevet Januar 20, 2011 Hehe ja, fikk jo et genialt kart.. ja så kunne jo ikke gå galt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2448 Skrevet Januar 21, 2011 "Bare" 12t igjen, så erre helg..! Ha en fin dag, fouklens reconcile!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2449 Skrevet Januar 21, 2011 Noe liv i "Kebab snakk rundt Mjøsa" i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2450 Skrevet Januar 21, 2011 ja nå driv jeg å flytt litt om på anlegge på rommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...