#2451 Skrevet Januar 21, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2452 Skrevet Januar 21, 2011 Jeg er en kebab elsker, å spiser det egentlig alt for mye.Denizen baben er go, jeg synes den er best som rullekebab. Baben på stange syns je å huske ikke er så værst den eller, den er værtfall ikke liten. Bislett kebab har tapt seg utrolig mye de siste årene, den orginale bisletten er borte. Å de strenge som jobba der ifra starten ser jeg aldri lengre. Så nå er de mest ute etter penga tror jeg. Men jeg spiser der fortsatt engang iblant. Folketskebab i oslo har meget go kebab! Den er egentlig helt super. Å når jeg er i oslo pleier jeg å dytte ned et par i uka. Det var min kebab oppsumering... Akkurat nå er jeg på stord på jobb, så har prøvd så vidt en kebab har også. Men den var ikke helt å hoppe i taket for! Du kebab elsker? Hører faen ikke att du spiser noe annet heller når du er borte: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2453 Skrevet Januar 21, 2011 Noen flere om er interessert i et smirk klistremerke? Det er den smileyn som kommer fra Bon Jovi sin Have a nice day. http://i.ebayimg.com/22/!B-Wv%283!!2k~$%28KGrHqV,!h8EzL8PnIW8BM8fJWeiDg~~0_1.JPG?set_id=8800005007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2454 Skrevet Januar 21, 2011 Hmmm, karer! Her skriver jeg Søt og blond, og kun en reagerer. Er det så mye bedre med kebab? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2455 Skrevet Januar 21, 2011 helg siden dere snakker om kebab... så har jeg fortsatt ikke smakt det enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2456 Skrevet Januar 21, 2011 Hmmm, karer! Her skriver jeg Søt og blond, og kun en reagerer. Er det så mye bedre med kebab? Vet da for fader ikke åssen jeg skal få opp den døra jeg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2457 Skrevet Januar 21, 2011 Vet da for fader ikke åssen jeg skal få opp den døra jeg ? Hehe, neeei. Ta en babb og nyt helgen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2458 Skrevet Januar 21, 2011 Hehe, neeei. Ta en babb og nyt helgen da Skal på jobb jeg nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2459 Skrevet Januar 21, 2011 Hmmm, karer! Her skriver jeg Søt og blond, og kun en reagerer. Er det så mye bedre med kebab? Det trengs nok bilde før det blir reaksjon Hehe.. Skulle vel klart å sparke opp døra kanskje, men je antar at det itte er på den måta den bør åpnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2460 Skrevet Januar 21, 2011 Noen på Lillehammer som har mulighet til å hjelpe ei utrolig søt blond jente med bilen sin? Nøkkelen har satt seg fast i døra, men viking fikk ut igjen nøkkelen til slutt før i dag. Problemet er nå at døra vil fortsatt ikke opp. Har vært borti det før jeg, men har ikkeno mulighet til å ta turen nå. Er en passat, på førerdøra. Type rundt 97-->2000 tippet hun. Noen? Hu blir overlykkelig tror jeg Edit: 3000 Posts reservenøkkel? hvis ikke må hu vel kjøpe ny nøkkel av møller og slipe opp og få koda den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2461 Skrevet Januar 21, 2011 Ferdig på jobb, nå er det hemmat å nyte ett par pilsner urquell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2462 Skrevet Januar 21, 2011 Hmmm, karer! Her skriver jeg Søt og blond, og kun en reagerer. Er det så mye bedre med kebab? Hu har vel fått opp dæra si nå ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2463 Skrevet Januar 21, 2011 HELG!!!!! Ikke på jobb igjen før mandagskvelden kl.22!! hohoi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2464 Skrevet Januar 21, 2011 Jeg er sykmeldt ei uke til, og fått litt diverse dop jeg skal knaske i meg for å få det litt bedre, og så blir det vel røntgen og MR om ikke så lenge:o Skulle ha vært en bil, så kunne man bare ha sendt meg på huggeriet:D Men sulten begynner jeg søren klype meg å bli også. Hmmmm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2465 Skrevet Januar 21, 2011 Hva plages du med da..? Hodet? Må ikke la de røntge deg vertfall.. Der finner de neppe noe nevneverdig..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2466 Skrevet Januar 21, 2011 Joda, hodet og nakke også, men nå er det i hovedsak ryggen som har slått seg vrangere enn den har gjort på lenge. Noe pent dritt! Selv om det var det de konkluderte med etter røntgen av hodet ditt, Stig Arne, så er det ikke dermed sagt at det er sånn på alle folk: rolleyes Lærte ikke mora di forskjell på "meg og deg"? Dessuten, det er noe inni hodet mitt, for jeg hører det skrangler når jeg rister på det:nana: Så det så! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2467 Skrevet Januar 21, 2011 Her er sangen om Mads 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2468 Skrevet Januar 21, 2011 hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2469 Skrevet Januar 21, 2011 og en til om totninger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2470 Skrevet Januar 21, 2011 Her er sangen om Mads Må jo få med deg musikkvideon også, da! Lena, veit du - der jeg tilbrakte ungdomstida og rånetida mi:D Og ja, je ær gængsterr! Edit: Mer fra Anders van Dahl - forøvrig fra Skreia:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2471 Skrevet Januar 21, 2011 reservenøkkel? hvis ikke må hu vel kjøpe ny nøkkel av møller og slipe opp og få koda den? Det er en lånt bil, og eieren er i utlandet Noe har satt seg fast der hvertfall, siden nøkklen ble sittende så hardt fast at den var nesten umulig å få ut igjen . Etter det ville ikke døre opp heller, så må gå inn på andre siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2472 Skrevet Januar 21, 2011 Hu har vel fått opp dæra si nå ? Så vidt jeg vet sitter den der den satt enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2473 Skrevet Januar 21, 2011 Det trengs nok bilde før det blir reaksjon Hehe.. Skulle vel klart å sparke opp døra kanskje, men je antar at det itte er på den måta den bør åpnes Pleier ikke lønne seg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2474 Skrevet Januar 21, 2011 Woho, da er Corradoen på plass i riktig garasje igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2475 Skrevet Januar 21, 2011 i min ? hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...