#2476 Skrevet Januar 21, 2011 i min ? hehehe Neinei nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2477 Skrevet Januar 21, 2011 fader å jeg som håpa det da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2478 Skrevet Januar 21, 2011 Faen og stille dekk er i kveld a! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2479 Skrevet Januar 21, 2011 Ta å høll fred på deg Ola. Nå skal jeg til ei venninne å drekke hembrent Kan bli interessant : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2480 Skrevet Januar 21, 2011 bli ikke bare hembrent da mister hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2481 Skrevet Januar 22, 2011 bli ikke bare hembrent da mister hahaha Nice Da blir det melkeruta også gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2482 Skrevet Januar 22, 2011 Noen som er oppe om mårra'n her heller: klø :??? Ønsk meg lykke til a?? ska spellefotballturnering i stangehallen i dag.. Etter at vi vinner hele dritten så ska det feires med en stangebab: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2483 Skrevet Januar 22, 2011 feire med magasjau? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2484 Skrevet Januar 22, 2011 feire med magasjau? Haha.. Good one.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2485 Skrevet Januar 22, 2011 noen som har 2x2 overgang til vag-com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2486 Skrevet Januar 22, 2011 Noen som er oppe om mårra'n her heller: klø :??? Ønsk meg lykke til a?? ska spellefotballturnering i stangehallen i dag.. Etter at vi vinner hele dritten så ska det feires med en stangebab: vinke : lykke tell synd jeg ikke fikk vøri med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2487 Skrevet Januar 22, 2011 noen som har 2x2 overgang til vag-com? ikke noe lyst til og selge golfen? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2488 Skrevet Januar 22, 2011 egentlig ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2489 Skrevet Januar 22, 2011 egentlig ikke hehe. da er det jo dumt og lege den ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2490 Skrevet Januar 22, 2011 flate godt vær idag 2,3 plussgrader så da ble boran vaska,voksa,støvsuga og Audin ble vaska og støvsuga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2491 Skrevet Januar 22, 2011 Nice Da blir det melkeruta også gitt Det va nok bare drekking til vi begge sovna ;p haha. Ønsker ikke akkurat å gjøre noe mer med denne jenta nei Spare seg litt til i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2492 Skrevet Januar 22, 2011 Homo:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2493 Skrevet Januar 22, 2011 Homo:nana: Oh no. God venninne heter det ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2494 Skrevet Januar 22, 2011 Er det noen her inne som kjenner noen som har mista en telefon etter en bytur i Lillehammer? Så gjennom telefon nå. Og det var bilder av lave og fete golf 5, jetta osv. Også et bilde med et klistremerke stanceworks. Kanskje eieren kan få tilbake telefon sin ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2495 Skrevet Januar 22, 2011 Ingen nummer på telefonen som du kan ringe og høre med? F.eks Mamma, Pappa, Brosjan eller noe lignende? Hjelper sikkert på om du skriver hva slags telefon det er også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2496 Skrevet Januar 22, 2011 Den er nok min Vært på losna i dag, artig å utpå banen igjen Selvom jeg bare satt på Nå er det drekkings på gang, go helg Og Simen? Det er vel greit å gjøre det med ei god venninne? . Smell på sier da jeg Hoho 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2497 Skrevet Januar 22, 2011 Friends with benefits, vettu Simen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2498 Skrevet Januar 22, 2011 Er det dekk tror om meg ? Jeg er da ikke en person som bare roter rundt ? Som jeg har sagt mange ganger før. Seriøs jeg vettu. Fant ut hvem det var Blir fyll og faenskap på meg snart også yumyum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2499 Skrevet Januar 22, 2011 stille her i kveld. får vel ta en tur på kiwi og ta ut penger til en golf 3 man skal se på i morgen. noe spes uten kalipere og rust man skal se på? er 1,8 1996 har gått 190 000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2500 Skrevet Januar 22, 2011 var veldig stille her er det no liv i kveld ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...