#2551 Skrevet Januar 25, 2011 : haha : SE heeele 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2552 Skrevet Januar 25, 2011 : haha : SE heeele Fy faen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2553 Skrevet Januar 25, 2011 Tatt ei vake og støvsyge+ vask utventig på Polo GT'en i dag. Og det skal jaggu sier at trengtes Åfyfaen også! Så på filmen piranha nå. Den største og mest latterlige filmen noen sinne!! Blir gal og frustrert med fnatt langt oppover nakken av den. Anbefales ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2554 Skrevet Januar 25, 2011 ska høre der om jeg ikke får tak i Jeg vil å ha amarok! eller nye jetta Så litt på denne Amaroken i går. Fin den:) Fattern driver og vurderer en 5 seter. Faen over 500k for en slik en jo: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2555 Skrevet Januar 25, 2011 ralalaaaaaaraaaaai da er kanskje golfskrukka klar for EU-kontroll del2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2556 Skrevet Januar 25, 2011 Åfyfaen også! Så på filmen piranha nå. Den største og mest latterlige filmen noen sinne!! Blir gal og frustrert med fnatt langt oppover nakken av den. Anbefales ikke Det gikk med en del liter sceneblod der, gitt Fine damer, men filmen i seg selv var jo rett og slett latterlig, som du sier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2557 Skrevet Januar 26, 2011 ny kuldeperiode på gang? 25minus ute her.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2558 Skrevet Januar 26, 2011 Er bare 14 her, men kaldt kaldt kaldt: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2559 Skrevet Januar 26, 2011 -14 her også. Blir nok godt å hoppe i en ferdig oppvarma seng, og jage frøkna på jobb.. haha God natt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2560 Skrevet Januar 26, 2011 -12.5 ut å skru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2561 Skrevet Januar 26, 2011 Det gikk med en del liter sceneblod der, gitt Fine damer, men filmen i seg selv var jo rett og slett latterlig, som du sier Ja, noen hundre liter der MEn MYYYE bra damer ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2562 Skrevet Januar 26, 2011 Miiinus 13 her i dag. Da blir det kaldt og drive med Corradoen Tror jeg dropper det jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2563 Skrevet Januar 26, 2011 Fikk brev fra gjensidige igår=D Forsikringa på S2`n har gått ned med over 5K!!! Begynner og bli "billi" å kjøre racerbil nå ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2564 Skrevet Januar 26, 2011 Fikk brev fra gjensidige igår=D Forsikringa på S2`n har gått ned med over 5K!!! Begynner og bli "billi" å kjøre racerbil nå ja Haha, Bjørn Kleven ja! Tulling det:p:p Tøft, hjelper på med "billig" forsikring tenker jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2565 Skrevet Januar 26, 2011 Haha, Bjørn Kleven ja! Tulling det:p:p Tøft, hjelper på med "billig" forsikring tenker jeg? ja, mannen er gal! Hehe.. Ja det hjelper =p, men må ned 10K til før jeg begynner og nærme meg en vanlig bilforsikringspris =P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2566 Skrevet Januar 26, 2011 Jeg trenger virkelig et objektiv til kameraet mitt (Canon) - noen her som har noe å selge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2567 Skrevet Januar 26, 2011 Foto.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2568 Skrevet Januar 26, 2011 Jeg trenger virkelig et objektiv til kameraet mitt (Canon) - noen her som har noe å selge? Jeg har orginal linsa som fulgte med mitt da men det er sikkert ikke av interesse;) 18-55 el hva fanden det var.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2569 Skrevet Januar 26, 2011 Nope, det er ikke av interesse, nei. Hehe:p Skal ha noe ordentlig noe når jeg først skal kjøpe. Foto.no Har sett der, men finner ikke noe som er av interesse og innenfor prissjiktet mitt:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2570 Skrevet Januar 26, 2011 hmm pleier å komme inn noen nå å da max pris a ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2571 Skrevet Januar 26, 2011 Maks pris 3000,-, må være med zoom (altså, ikke et "fast" objektiv) og F2.8 (ikke høyere), så derfor det blir litt trøblete å finne noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2572 Skrevet Januar 26, 2011 prøver å finne noen ny men er få til den prisen driv å leter selv etter objektiv å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2573 Skrevet Januar 26, 2011 Har jo funnet DETTE, men fortsatt i tvil. Vil helst betale minst mulig, så derfor jeg er ute etter brukt - da kan man jo få et som er mye bedre for en billigere penge også Hva har du utenom Sigmaen du kjøpte av meg, da? Kit-objektiv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2574 Skrevet Januar 26, 2011 Tamron liker jeg ikke har et tamron selv å det blir vel aldri brukt Har sigma 70-300, Tamron etteleanna husker ikke da dama har det hehe må få meg en allround objektiv så jeg slipper å bytte heele tida! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2575 Skrevet Januar 26, 2011 Finn ut hele navnet/betegnelse på Tamron-objektivet, er du grei:D Jeg hadde Tamron 17-50, og det var det beste objektivet jeg noen gang har brukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...