#2576 Skrevet Januar 26, 2011 ska gjør det mitt va ganske billig så har vell noe med det å gjør tror jeg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2577 Skrevet Januar 26, 2011 Merker ihvertfall god forskjell på objektiver, ja. Sigma 18-200mm kan ikke sammenlignes med Tamronen jeg hadde når det gjelder bildekvalitet ihvertfall. Men så er Sigmaen et billig zoom-objektiv også, da, men.. Hehe:p Objektiv trenger jeg ihvertfall, så skrik ut den som måtte ha noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2578 Skrevet Januar 26, 2011 Da har jeg info tamron af 18-200mm 1:3,5-6.3 (IF) Makro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2579 Skrevet Januar 26, 2011 Stemmer. Blir omtrent det samme prissjiktet som Sigmaen jeg nevnte, så da sier det seg selv at det ikke er verdens beste:p Er nok minst 10x bedre det objektivet jeg hadde, enn det der: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2580 Skrevet Januar 26, 2011 hehe er sant det prisen har myye å si der gitt, får det man betaler for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2581 Skrevet Januar 27, 2011 SKÅL A JOHANSEN. JO TAKK FOR DET ¨ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2582 Skrevet Januar 27, 2011 fyllik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2583 Skrevet Januar 27, 2011 Ja, alkis.. *himle med øya* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2584 Skrevet Januar 27, 2011 Var godt med en ØL til frokosten for å si det slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2585 Skrevet Januar 27, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2586 Skrevet Januar 27, 2011 skål ja! ( mhhhhh.. jobbe 12-9 er digg ) Stakkars leveren min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2587 Skrevet Januar 27, 2011 Haha, så bra SKål . Jeg har sjekket leveren min, var tipp topp. Litt rart, men da er det bare å drekka mere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2588 Skrevet Januar 27, 2011 haff, er da så kjett på forumet for tia, ikkeno kult å kjøpe å heller ikke noe kult å lese 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2589 Skrevet Januar 27, 2011 Ingen som trenger en splitter ny NOKIA, da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2590 Skrevet Januar 27, 2011 VIL ha sommer og sol jeg nå, og bort med denna forbanna kjedelig snøen! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2591 Skrevet Januar 27, 2011 er ikke så farlig med denna snøen for min del heller så lenge det ikke er skilt på passaten golfen forfaller jo bare mer og mer for hver uke om vintern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2592 Skrevet Januar 27, 2011 sånn når jeg uansett er inne på passaten. noen som vet om jeg må betale avgift for å få skilter på den igjen ettersom forrige eier ble avskilta? er litt unødvendig det vel når jeg uansett må betale omreg og årsavgift? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2593 Skrevet Januar 27, 2011 Dette med å jobbe nattskift er ikke bra ass.. Det blir så jævla masse skjitsnakk i form av perversiteter(jeg som i utgangspunktet er såååå uskyldig, så lurer de meg ut på disse skitne smale stiene..) at jeg blir prega, og det fører til situasjoner som gjør meg flau..! I går tidlig, sånn ca 06:10 på statoil mjøsstranda på Gjøvik feks.. Jeg var innom for å kjøpe meg noe drikke til turen hjem fra jobb. Ettersom det begynner å bli en del bensinstasjoner som har fått kortterminaler med chip-lesing så så jeg etter den greia når jeg skulle betale, men så den ikke. Og før jeg rakk å snu om kortet til å bruke det i slissa så kommenterte ho bak kassa "Du må dra'n her".. Hvorpå hodet mitt i brøkdelen av et sekund er rett i reisemodus(med reise mente jeg at man gjerne pakker en koffert når man skal på tur, tog'du'an?), jeg titter sakte opp mot henne og spør syrlig; "Jasså, så det syns du skulle tatt seg ut tenker jeg.." eller noe i den duren.. Vertfall så rakk jeg aldri å tenke ferdig hva jeg sa, før jeg hadde sagt det, men allerede før jeg hadde sagt det så ringte det alarmer inni hodet som sa "FAILURE TO CONNECT TO SOCIAL SKILLS, SYSTEM REBOOT IS NECESSARY!!".. Å herregud så teit jeg følte meg.. Jeg ble ikke flau, den evnen har jeg vokst av meg, men teit.. oh yeah..! Og da blir jo ikke bortforklaringene noe bedre vettu.. Så bare en liten advarsel/et lite tips til oss alle.. Jobber man nattskift og man på arbeidsplassen lett kan komme i situasjoner hvor praten blir over gjennomsnittet grov, sørg for å ikke måtte ha noen form for kontakt med ukjente mennesker mellom arbeidsplassen og hjemmet, slik at man unngår å gjøre seg selv til skamme på lignende måter.. Men anyway.. HAHAHA!! Jeg syns det var jævli morsomt i ettertid da! Lo en del av den episoden der i natt, og nye og bedre svar-kommentarer ble selvfølgelig fabrikert.. Så nå håper jeg bare jeg slipper å komme i den situasjonen igjen, for det kan bli stygt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2594 Skrevet Januar 27, 2011 Eller så får vi finne på andre ting enn å sitte her hele dagen .... Er jo masse kult å finne på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2595 Skrevet Januar 27, 2011 sånn når jeg uansett er inne på passaten.noen som vet om jeg må betale avgift for å få skilter på den igjen ettersom forrige eier ble avskilta? er litt unødvendig det vel når jeg uansett må betale omreg og årsavgift? Er forrige eier avskilta? Mener du.. lagt inn på psykiatrisk elns..? Om skiltene har vært inndratt over et halvt år så er de nok makulert, og du må kjøpe nye skilter. Så lenge årsavgifta fra i fjor var betalt så slipper du unna med å betale "bare" den som gjelder for i år. Om du må betale noen få kroner for nytt vognkort husker jeg ikke, men det er mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2596 Skrevet Januar 27, 2011 ettersom bilen ble avskilta, må du vel ratt betale ett påskiltings gebyr. er vel ca 1300,- elns mener jeg å huske:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2597 Skrevet Januar 27, 2011 jeg får ta meg en tur til Hamar i morgen! men jeg må vel stå å dra`n i kassa som Stig Arne tenker jeg ;P blodsugere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2598 Skrevet Januar 27, 2011 Dette med å jobbe nattskift er ikke bra ass..Det blir så jævla masse skjitsnakk i form av perversiteter(jeg som i utgangspunktet er såååå uskyldig, så lurer de meg ut på disse skitne smale stiene..) at jeg blir prega, og det fører til situasjoner som gjør meg flau..! I går tidlig, sånn ca 06:10 på statoil mjøsstranda på Gjøvik feks.. Jeg var innom for å kjøpe meg noe drikke til turen hjem fra jobb. Ettersom det begynner å bli en del bensinstasjoner som har fått kortterminaler med chip-lesing så så jeg etter den greia når jeg skulle betale, men så den ikke. Og før jeg rakk å snu om kortet til å bruke det i slissa så kommenterte ho bak kassa "Du må dra'n her".. Hvorpå hodet mitt i brøkdelen av et sekund er rett i reisemodus(med reise mente jeg at man gjerne pakker en koffert når man skal på tur, tog'du'an?), jeg titter sakte opp mot henne og spør syrlig; "Jasså, så det syns du skulle tatt seg ut tenker jeg.." eller noe i den duren.. Vertfall så rakk jeg aldri å tenke ferdig hva jeg sa, før jeg hadde sagt det, men allerede før jeg hadde sagt det så ringte det alarmer inni hodet som sa "FAILURE TO CONNECT TO SOCIAL SKILLS, SYSTEM REBOOT IS NECESSARY!!".. Å herregud så teit jeg følte meg.. Jeg ble ikke flau, den evnen har jeg vokst av meg, men teit.. oh yeah..! Og da blir jo ikke bortforklaringene noe bedre vettu.. Så bare en liten advarsel/et lite tips til oss alle.. Jobber man nattskift og man på arbeidsplassen lett kan komme i situasjoner hvor praten blir over gjennomsnittet grov, sørg for å ikke måtte ha noen form for kontakt med ukjente mennesker mellom arbeidsplassen og hjemmet, slik at man unngår å gjøre seg selv til skamme på lignende måter.. Men anyway.. HAHAHA!! Jeg syns det var jævli morsomt i ettertid da! Lo en del av den episoden der i natt, og nye og bedre svar-kommentarer ble selvfølgelig fabrikert.. Så nå håper jeg bare jeg slipper å komme i den situasjonen igjen, for det kan bli stygt.. Hahaha Hva fikk du til svar da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2599 Skrevet Januar 27, 2011 Så bare en liten advarsel/et lite tips til oss alle.. Jobber man nattskift og man på arbeidsplassen lett kan komme i situasjoner hvor praten blir over gjennomsnittet grov slikt kan faktisk oppstå på dagtid også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2600 Skrevet Januar 27, 2011 Hahaha Hva fikk du til svar da? Jeg vet ikke.. Men jeg leste tankene hennes, de var ikke pene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...