#2676 Skrevet Januar 29, 2011 Javisst, ungdommen blir mer og mer håpløs! Selv skal jeg og fruen til søstra hennes og typen for å spise mat - det er sånt som vi voksne driver med: rolleyes Ja itte sænt Fått hjemmelaget pizza av kjærringa jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2677 Skrevet Januar 29, 2011 Ja, noen som att jeg skulle levere ved til han (Stig Arne) i dag, så kom jeg på en dump med traktor og gallegaffelen på, med vedsekken oppå. Og, da kom jeg litt for fort vettu. Kan tenke dekk resten? haha.. EID:tilber: fritt tilkjørt å ferdig tømt utpå gar'n:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2678 Skrevet Januar 29, 2011 haha.. EID:tilber: fritt tilkjørt å ferdig tømt utpå gar'n:p Men det datt bare av par kabber: haha : Kjekt og få den tilkjørt og. Slask:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2679 Skrevet Januar 29, 2011 Når da? Er det der man kjører til Nes..? jeg har ikke vært lenger nord enn det vertfall.. Hmmm Jan Inge.. Du som sto foran meg i kassa..? Eller har du bare speida meg der..? Jeg speida deg bare, mørkeblå passat med hvite 17" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2680 Skrevet Januar 29, 2011 Men det datt bare av par kabber: haha : Kjekt og få den tilkjørt og. Slask:P ok: gråter : Må gjøra det skikkelig når det først ska gjøras skikkelig:nana: Men kommer på sjåheim å tar noen øl je med bror din je:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2681 Skrevet Januar 29, 2011 ok: gråter : Må gjøra det skikkelig når det først ska gjøras skikkelig:nana: Men kommer på sjåheim å tar noen øl je med bror din je:evil: jaja, må rydde det oppat da:P Fest der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2682 Skrevet Januar 29, 2011 da harn Ola brøyta vegen fram til garasjen min å dratt ut jettan (var bare såvidt traktorn orka, så jeg sto klar med passatnøkla ) hehe neida ble så bra atte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2683 Skrevet Januar 30, 2011 Je haaaaaar biola i magan og magan den blir fiiiiiiiiiin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2684 Skrevet Januar 30, 2011 Nå har je sti oppatt og er klar tell å rese på arbe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2685 Skrevet Januar 30, 2011 tviler på at biola hjælp magan min,har sittet på dritern i hele natt,spruter i begge ender: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2686 Skrevet Januar 30, 2011 da harn Ola brøyta vegen fram til garasjen min å dratt ut jettan (var bare såvidt traktorn orka, så jeg sto klar med passatnøkla )hehe neida ble så bra atte Ble vel bra væ? Traktor var sterk den:D Måtte hatt passat`n på hjul først da?: ) Nå bærer det til moss! Snakkes: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2687 Skrevet Januar 30, 2011 Jasså, savner du drittlukta så jævlig at du må dit ned på en søndag..? God tur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2688 Skrevet Januar 30, 2011 Jasså, savner du drittlukta så jævlig at du må dit ned på en søndag..? God tur! Haha, lukter det dritt der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2689 Skrevet Januar 30, 2011 tviler på at biola hjælp magan min,har sittet på dritern i hele natt,spruter i begge ender: bh : Hjalp ikke min heller : p Funker som regel når man står opp : p Det kom tilbake for å si det sånn ;p Men har tatt meg en ny dose nå ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2690 Skrevet Januar 30, 2011 Haha, lukter det dritt der? i moss ja har du ikke lagt merke til det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2691 Skrevet Januar 30, 2011 i moss ja har du ikke lagt merke til det? Haha, nei:p Kan ikke vite alt jeg hell , godt jeg skal bare dit en kort stund da:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2692 Skrevet Januar 30, 2011 Ble vel bra væ? Traktor var sterk den:D Måtte hatt passat`n på hjul først da?: ) Nå bærer det til moss! Snakkes: vinke : God tur a gleder meg til å se de til helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2693 Skrevet Januar 30, 2011 Haha, nei:p Kan ikke vite alt jeg hell , godt jeg skal bare dit en kort stund da:nana: nei daså er vel for at søppelplassen ligger litt for tett innpå hva skal du nedi der foresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2694 Skrevet Januar 30, 2011 God tur a gleder meg til å se de til helga Takk, spent sjøl:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2695 Skrevet Januar 30, 2011 nei daså er vel for at søppelplassen ligger litt for tett innpå hva skal du nedi der foresten? Haha, daså Felger det ama: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2696 Skrevet Januar 30, 2011 kan jeg få en sneak peek? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2697 Skrevet Januar 30, 2011 si nei ola!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2698 Skrevet Januar 30, 2011 kan jeg få en sneak peek? Heh, nei:) Kommer, hmmm. Kanskje bilder i kveld. Får sjå om jeg gidd:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2699 Skrevet Januar 30, 2011 (endret) 2delte --sensur-- felger? edit: fant ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2700 Skrevet Januar 30, 2011 2delte --sensur-- felger? edit: fant ut Da vet jo jeg også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...