#2751 Skrevet Januar 31, 2011 hahaha:D nei trenger ikke briller tenk får skylde på trøtthet slike: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2752 Skrevet Januar 31, 2011 hørest ikke godt ut Nei, fy faen. Var helt ødelagt etter timen jeg hadde på Fredagen, og sov kanskje en time til sammen natt til Lørdag. Så da måtte man ringe sykehuset for å få noe dop tidlig på Lørdag, gitt:p Verste smerten jeg har hatt på lenge, så jeg veit ikke om det er riktig. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2753 Skrevet Januar 31, 2011 Ryggen som ikke er helt god ? : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2754 Skrevet Januar 31, 2011 Javisst. Og nakken, men er ryggen jeg skal få ordnet igjen hos fysioterapauten - hvis ikke må jeg ty til operasjon, og det vil jeg jo helst ikke:o Mye nerver og dritt baki der, for har fått vondt i den venstre armen og kneskåla pga ryggen også. Hadde jeg vært en bil, så hadde jeg blitt sendt til Vazelina Bilopphuggeri for lengst: eek : Men nå er det natta og massasje fra frøkna som gjelder, gitt:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2755 Skrevet Januar 31, 2011 sliter med rygg og knee jeg liite morro! Hørtes godt ut god natt : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2756 Skrevet Januar 31, 2011 Det er mildt sagt noe pent dritt, og i dag så har jeg såklart basa meg rundt alle retninger så det er enda vondere enn det var før jeg basa også Hehe, bajs! Føler ihvertfall med deg. Heheh. God natt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2757 Skrevet Januar 31, 2011 Bra vi er fler heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2758 Skrevet Januar 31, 2011 (endret) whoooooopidooop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2759 Skrevet Februar 1, 2011 god morgen folkens 5 plussgrader idag å svak vind 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2760 Skrevet Februar 1, 2011 Javisst. Og nakken, men er ryggen jeg skal få ordnet igjen hos fysioterapauten - hvis ikke må jeg ty til operasjon, og det vil jeg jo helst ikke:o Mye nerver og dritt baki der, for har fått vondt i den venstre armen og kneskåla pga ryggen også. Hadde jeg vært en bil, så hadde jeg blitt sendt til Vazelina Bilopphuggeri for lengst: eek : Men nå er det natta og massasje fra frøkna som gjelder, gitt:D Lykke til Fysio hjelper nok ikke en dritt på de plagene der. Har sliti med det samme selv i 10 år. Det eneste som hjelper er en god knekk fra fra en kiropraktor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2761 Skrevet Februar 1, 2011 EEENDELIG fant hans kjetil mål på simringer så da er det sendt til meca evig takknemlig hans kjetil hehe vi får sjå om dem passer nå først da hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2762 Skrevet Februar 1, 2011 Storkontroll på Husumvekta, Elverum ; ) Masse Politi og Biltilsynet;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2763 Skrevet Februar 1, 2011 da skal jeg ikke til 11rum i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2764 Skrevet Februar 1, 2011 da skal jeg ikke til 11rum i dag Hehe;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2765 Skrevet Februar 1, 2011 men men jeg har da funnet ut åssen hjul jeg vil ha på passaten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2766 Skrevet Februar 1, 2011 men men jeg har da funnet ut åssen hjul jeg vil ha på passaten Åssen hjul da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2767 Skrevet Februar 1, 2011 hehe si det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2768 Skrevet Februar 1, 2011 Lykke til Fysio hjelper nok ikke en dritt på de plagene der. Har sliti med det samme selv i 10 år. Det eneste som hjelper er en god knekk fra fra en kiropraktor Vi får se:p Kiropraktoren min sa at det hjalp etter at jeg var hos han (og det merker jeg jo selvsagt også), men at det ikke var noe vits å gå der kun for å foregygge smertene, så fysio var det som var neste ting jeg skulle prøve. Hjelper ikke det, så er det operasjon som gjelder: eek : Ganske drittlei den ryggen nå, ja. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2769 Skrevet Februar 1, 2011 Vi får se:p Kiropraktoren min sa at det hjalp etter at jeg var hos han (og det merker jeg jo selvsagt også), men at det ikke var noe vits å gå der kun for å foregygge smertene, så fysio var det som var neste ting jeg skulle prøve. Hjelper ikke det, så er det operasjon som gjelder: eek : Ganske drittlei den ryggen nå, ja. Hehe. Det beste er normalt sett å gå til begge deler, for å knekke opp og løsne opp muskler rundt. Jeg har god hjelp av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2770 Skrevet Februar 1, 2011 Om du vil bli kvitt ryggplagene så er det en ting som gjelder, operasjon.. Gjør som meg, bær inn en vedovn eller lignende som er vanskelig å få godt bæretak på, ettellerannet som veier rundt 120kg, alene opp ei utetrapp og innover til der den skal plasseres. Dette gjør at nervekanalen i ryggmargen blir utsatt for et sånnt trykk fra skivene du skyter ut i alle retninger at den blir deformert til mindre enn 1/4 av sin opprinnelige størrelse og du blir midlertidig lam fra livet og ned.. Det er dog skikkelig ukult og en hel bøtte og litt til med smerter og dertilhørende smertestillende den påfølgende uken, men når du til slutt er kommet inn på operasjonssalen, du blir polstra opp og får narkose, da vet du at du er nærme.. Etter jeg våkna derfra så har jeg ikke hatt skikkelig vondt i rygg igjen.. Selv om jeg var plaga med ryggen en god del før dette, så viser det seg at disse småskadene baki der opererer de ikke, de må du lære deg å leve med. Så løsningen er å rasere hele dritten så de må inn og konstruere opp noe nytt for nervene å "bo" i, da funker det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2771 Skrevet Februar 1, 2011 Takk for tipset - ser på Finn etter brukte vedovner til salgs nå Neida, står på henvisninga mi at om fysio ikke hjelper, så er det operasjon som er veien å gå. Problemet er bare at da vil jeg ikke bli operert på Gjøvik Sykehus, for da er det neimen ikke sikkert at jeg klarer å gå ut derfra igjen på mine egne to ben/klarer å gå på flere år. Bare en gjeng med surrehoder som jobber bortpå der, så overlater ikke ryggen min til de. Hørt mang ei skrekkhistorie om folk som har operert seg der, og sist uke stod det også om Gjøvik Sykehus i avisa pga dårlig jobb og informasjon til de pårørende. Det beste er normalt sett å gå til begge deler, for å knekke opp og løsne opp muskler rundt. Jeg har god hjelp av det Er som regel bare hos kiro for å bryte opp igjen nakken min nå om dagen. Prøvde noe stabiliserende trening hos fysio i dag, men han fant ingen stillinger som jeg fikk trent i som ikke gjorde vondt for meg, så da må jeg ha flere behandlinger før jeg får trent igjen:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2772 Skrevet Februar 1, 2011 Er det ikke fritt sykehusvalg, da? Be om å få operasjonen i Trondheim ved RiT, eller St.Olavs hospital eller hva faen de nå heter.. Ho som opererte meg var veldig flink både før og etter, og tydeligvis under operasjonen. Ho var andrekirurg på den avdelinga, han førstemann reiste bort på fredagen så det var derfor ho opererte. Men som han sa gjennom hele uka, at om han måtte operere i ryggen sin så ville han uansett valgt henne til å gjøre jobben, han visste ikke om noen bedre kirurg på det området, bortsett fra han selv selvfølgelig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2773 Skrevet Februar 1, 2011 Får da inderlig håpe det, for jeg gidder ikke å bli lam:o Da er det bedre å heller gå med konstante smerter og ikke få gjort stort, enn å sitte i en stol og pisse og drite på seg. Man får se korlis det utvikler seg dette her:) Kanskje det blir en Trondheimstur på meg - og det er ikke det verste stedet å dra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2774 Skrevet Februar 1, 2011 Her er samme type som den jeg bærte.. Men drit i de stygge sideplatene da, hehe.. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26583277 Ja, har trua på Trondheim. Tror det er et bra miljø for "sånne folk" der, er litt prestisje å få jobb der blant slikt personell mener jeg å huske, da det er et høyt nivå på folk og utstyr der. Sykehuset er jo helt nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2775 Skrevet Februar 1, 2011 Ta med 3500,- og stikke en svipptur til Tromsø for å hente ovnen, da:D Ovner er kompakte greier! Hehe. Det er nok ikke umulig, nei. Skal ihvertfall ha det i bakhodet den dagen det eventuelt blir så ille at jeg må opereres;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...