#2851 Skrevet Februar 3, 2011 Du æ nå slekk derre ambulanse-dude du!! Kjennes ut som nøn kjøre ænn kniv uppi longæn når e vrir me æll lyfta =p å e fæ ikkje pusta når det æ på det værste Dør e snart Dr Engdal?? Ikke snart, men any day now! Ta deg et par Paracet og slapp av. Får jo ikke gjort stort med slikt uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2852 Skrevet Februar 3, 2011 Dør e snart Dr Engdal?? Nå er ikke jeg noen ekspert på området, Arnstein, men jeg tror mest sannsylig, ut ifra hvordan du beskriver situasjonen, at du alt er død. Kondolerer:o 2,5 år i bhg ? Ja da burde du ha god trening i å takle unger iallefall .. Men du, er det du som har fått kjøreforbud eller ? Sakset fra dagens OA: FIKK KJØREFORBUD: En bil ble onsdag kveld stoppet i Kolbu og føreren ilagt kjøreforbud da den kjørte mye på feil side av veien. Det viste seg at grunnen var at bilen var så mye senket at den skrapet nedi sporene i veien. Åw jess, godt rustet - og forøvrig den beste jobben jeg har hatt (foruten betalinga:p) Hehe, Mamma spurte meg om det samme i stad, men er nok ikke meg: smil : Kjører skyhøy Quattro denne vinteren her, så har ikke det problemet! Nei Nei er ikke kebab fra stange detta da krydra strimla svinekjøtt , påmmfri , salat , kebabdressing og en 4-5 fefferoni på toppen Oh, trodde nesten det var den forferdelige kebaben fra Stange med en gang: eek : Godt å høre at det var noe som var mye mer innbydende:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2853 Skrevet Februar 4, 2011 oppe å itte græt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2854 Skrevet Februar 4, 2011 oppe å itte græt Oppe så tidlig om morran altså ? Åssen går det med Terminator forresten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2855 Skrevet Februar 4, 2011 hehe vært oppe ei stund da måka frem 3 biler og henta prøveskilt til helga hehe han har vi ikke fått enda desverre, men vi får han den 18. men alt står vist bra til (Navnet ble Ferox da btw ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2856 Skrevet Februar 4, 2011 hehe vært oppe ei stund da måka frem 3 biler og henta prøveskilt til helga hehe han har vi ikke fått enda desverre, men vi får han den 18. men alt står vist bra til (Navnet ble Ferox da btw ) Ja det hadde kommet snø i natt og gitt. Må si jeg skulle ønske jeg hadde stått opp litt før i dag så jeg hadde rukket å leke litt før jobb i dag Ferox ja. Får håpe den ikke lever opp til navnet da... (Ferox is a Latin word meaning "fierce". violently hostile or aggressive in temperament) Måtte Google litt der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2857 Skrevet Februar 4, 2011 hehe skylde på frua, var hu som bestemte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2858 Skrevet Februar 4, 2011 Snart helg og passat'n er klar for vegen!:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2859 Skrevet Februar 4, 2011 "Helg" har det vært siden jeg ble sykmeldt:p Begynner å bli litt sulten også Hva skal man spise? Blir sikkert knekkebrød med salami og majones i dag og:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2860 Skrevet Februar 4, 2011 Snart helg og passat'n er klar for vegen!:-D passaten har alt vært på vegen i dag den måtte på rudshøgda på prøvetur, før jeg turte å kjøpe skilt på den Rauskilt Racing Rudshøgda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2861 Skrevet Februar 4, 2011 Go mårrån og go hælj I hælja skar det sladdes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2862 Skrevet Februar 4, 2011 god helg!! er t-skjorte vær ute! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2863 Skrevet Februar 4, 2011 Kommet deg etter nederlaget i går kveld petter? :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2864 Skrevet Februar 4, 2011 nederlaget? måtte jo stoppe å vente på deg hele tia for at det ble for kjedelig å kjøre helt aleine langt foran deg du klarte ikke holde deg på veien engang, du gikk bare veggimellom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2865 Skrevet Februar 4, 2011 nederlaget? måtte jo stoppe å vente på deg hele tia for at det ble for kjedelig å kjøre helt aleine langt foran deg du klarte ikke holde deg på veien engang, du gikk bare veggimellom Kom jo før deg i mål siste gangen hehe, gikk bedre etterhvert var første gang jeg kjørte den første delen av bana faktisk så ;p men fint med en r32 som ikke vil ta igang i 1.gir ;p må nok justere litt på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2866 Skrevet Februar 4, 2011 siste gangen ja men hva gjorde du på slutten av rettstrekka før mål? jo, du dytta meg uttafor asfalten så jeg mista balansen på bilen og snurra litt lengre borte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2867 Skrevet Februar 4, 2011 hehe, det var med gjørs skal nok slå deg ærlig og redelig en gang skjønner du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2868 Skrevet Februar 4, 2011 Da ser det ut som ryggen har slått seg vrang igjen gitt merkelig egentlig for løfta ikke tungt heller.. er på jobb så skulle løfte ei benkeplate i ene enden så en kunde fikk lagt under noe papp på karmen sin, dermed knøt det seg og nå har jeg sånne stikkende smerter så jeg nesten ikke får puste så fort jeg rører på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2869 Skrevet Februar 4, 2011 Da ser det ut som ryggen har slått seg vrang igjen gitt merkelig egentlig for løfta ikke tungt heller.. er på jobb så skulle løfte ei benkeplate i ene enden så en kunde fikk lagt under noe papp på karmen sin, dermed knøt det seg og nå har jeg sånne stikkende smerter så jeg nesten ikke får puste så fort jeg rører på meg Fler av oss ja: gråter :.. Skikkelig dritt asså.. Vært hos kiroprakotor 2 ganger denne uka for å få knekt den på plass igjen.... Blir dyrt i lengden:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2870 Skrevet Februar 4, 2011 hehe, det var med gjørs skal nok slå deg ærlig og redelig en gang skjønner du! nei sier du det Da ser det ut som ryggen har slått seg vrang igjen gitt merkelig egentlig for løfta ikke tungt heller.. er på jobb så skulle løfte ei benkeplate i ene enden så en kunde fikk lagt under noe papp på karmen sin, dermed knøt det seg og nå har jeg sånne stikkende smerter så jeg nesten ikke får puste så fort jeg rører på meg uffda hjelper å spille litt gt5 da kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2871 Skrevet Februar 4, 2011 Blir nok kiropraktor, ei ukes sjukemelding og masse gt5 ja hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2872 Skrevet Februar 4, 2011 Blir nok kiropraktor, ei ukes sjukemelding og masse gt5 ja hehe Er noe positivt i det også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2873 Skrevet Februar 4, 2011 Sant det hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2874 Skrevet Februar 4, 2011 Da ser det ut som ryggen har slått seg vrang igjen gitt merkelig egentlig for løfta ikke tungt heller.. er på jobb så skulle løfte ei benkeplate i ene enden så en kunde fikk lagt under noe papp på karmen sin, dermed knøt det seg og nå har jeg sånne stikkende smerter så jeg nesten ikke får puste så fort jeg rører på meg Løfta du riktig da ? Trenger ikke være tungt for at det skal gå dritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2875 Skrevet Februar 4, 2011 vil si jeg gjorde det, for plata lå allerede oppi hengern.. hengern var for kort så lå oppå karmen bak, så løfta kun med arma 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...